20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Positiv tråden  (Lest 11143 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Positiv tråden
« på: 05. Jan. 2006, 23:30 »
Siden det har vært så mye negativ snakk og negativ fokusering, så tenkte jeg å starte en tråd der vi bare får si gode ting om vår kjære klubb Newcastle... Virker som mange har glemt hvor utrolig fantastisk denne klubben er.....

Hvem glemmer vel Albert sin chip over Schmeichel?
eller
Asprillias 3 mål mot Barca
eller
Robert 2 vanvittige mål mot spurs
eller
7-1 og 5-0

Er så glad jeg ble Newcastle fan, og det er jo fortsatt.. Vil si mitt beste minne fra denne sesongen er Emre sitt 3-2 mål mot Sunderland... Da kokte det...
Hva er deres beste minne fra i år?
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

playah

• Supersub
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #1 på: 05. Jan. 2006, 23:53 »
det er jævli vanskelig å være positiv når souness ødelegger klubben.
men det beste minnet mitt iår, kommer til å bli den dagen souness får sparken og fat fred tilstår at han har gjorde en stor feil ved å ansette souness=)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #2 på: 06. Jan. 2006, 00:05 »
Eg sitter i verdens deiligeste drakt  :)

Det er vert litt.

Black and white ten times better than ordenary red colours
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DanMan

• Gjest
Positiv tråden
« Svar #3 på: 06. Jan. 2006, 10:44 »
Når Emre putta mot Sunderland og løp ut for å gi Souness en klem begynte jeg seriøst nesten å gråte.  :D

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #4 på: 06. Jan. 2006, 11:08 »
4-3 seieren i 2001 mot manure, der Mongokeane prøvde å klappe til Shearer etter han skjønte at kampen var tapt, ha ha ha :lol: Love it!
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #5 på: 06. Jan. 2006, 11:09 »
...og kaste ballen i hodet på han! :lol:  :lol:  :lol:

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #6 på: 06. Jan. 2006, 12:11 »
7-1? den husker jeg faktisk ikke...

Husker den minneveridge kampen mot Sheff Wed hvor vi vant 8-0 og Shearer putta 5 mål. Det morsomme var at Liverpool spilte mot de litt senere, slo de med 4-0 og da mente media at Liverpool var helt sinnsyke, ustoppelige og var en klar kanditat til seriegull, uten å i det heletatt nevne 8-0 kampen..

Husker også Shearers utrolige opphentig(Tror det var Leicester) hvor vi lå under 3-1 etter 75 min og vant 4-3 etter Shearers opphenting.. Husker artikkelen i VG : "Ett kvarters magi", tror jeg har den ennå et sted..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #7 på: 06. Jan. 2006, 13:26 »
Tottenham ble knust og most 7-1 for noen år tilbake. 3-1 seieren borte mot Arsenal hvor vi fulgte opp med å snu 1-3 til 4-3 borte mot Leeds like etter var også stort...

DanMan

• Gjest
Positiv tråden
« Svar #8 på: 06. Jan. 2006, 13:42 »
Sitat fra: "Romance"
Husker den minneveridge kampen mot Sheff Wed hvor vi vant 8-0 og Shearer putta 5 mål. Det morsomme var at Liverpool spilte mot de litt senere, slo de med 4-0 og da mente media at Liverpool var helt sinnsyke, ustoppelige og var en klar kanditat til seriegull, uten å i det heletatt nevne 8-0 kampen..

Dessverre intet nytt under solen at norske medier, samt i noen grad også engelske, overser Newcastle til fordel for de "store"..

Morsomt at du skulle nevne 8-0-kampen forresten! Sheff Ws keeper Kevin Pressman står nå i mål for Mansfield, vår FA-cup-motstander til helgen. La oss håpe det blir 8 til!  :lol:

molala

• Supersub
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #9 på: 06. Jan. 2006, 13:54 »
Gode gamle Pressman, tykk, men faktisk en av mine favorittkeepere i premiership earlydays. noen som husker Andy Both på samme laget? Han scora en del, rart han ikke ble noe mer;)

Beste minnet er 5-0 over United. Jeg så både den og 7-1 seieren over Tottenham. Men INGENTING slår følelsen av å se laget ditt slå drittstøvlene 5-0. Pure Magic!!
ancs and Scousers, go to H***!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #10 på: 06. Jan. 2006, 13:58 »
Sitat fra: "DanMan"
Når Emre putta mot Sunderland og løp ut for å gi Souness en klem begynte jeg seriøst nesten å gråte.  :D

Jupp, det er nok kanskje årets høydepunkt, sammen med den ekstremt deilige følelsen etter å ha slått Arsenal og Owen og den deilige kampen mot WBA.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #11 på: 06. Jan. 2006, 14:15 »
5-0 over ManU.

Årets ?
Sitte på en solfylt strand utenfor Barcelona med en kald Cerveza (spansk for øl, ,lærte bare de viktigeste ordene) og bla opp i en norsk VG som var kjøpt i en lokal butikk der og lese om Owen og se ham holde opp Newcastle trøye. Samme dagen kjøpte jeg forresten årets trøye.

Tror dette var en god ide, trengte nok en positiv tråd her inne nå.  :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #12 på: 06. Jan. 2006, 14:16 »
moala: Pressman var absolutt ingen dårlig keeper til tross for vekten. Sheffield Onsdag er en av de gode gamle klubbene jeg savner i PL idag. Hadde en del morsomme og interesante spillere også for en stund siden.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bra jobba Gonzales!
« Svar #13 på: 06. Jan. 2006, 14:43 »
Dette er faktisk en jækla bra tråd, humøret stiger for hver ny post. Positivitet gir positive resultater, enten det er i et fotball forum for njewcastle-fans, eller for fotball laget newcastle (adresse Souness) :D  :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #14 på: 06. Jan. 2006, 14:53 »
Som Newcastle-supporter er det umulig å glemme alle seirene mot Man Utd. Enten det var 5-0, 3-0 eller 4-3.

Men er det noe som sitter spikret, så er det Bellamys 3-2 mål mot Feyenoord i CL.
For ikke å glemme Tinos hattrick mot Barca i CL 97/98.

Årets beste minne? 3-2 mot Sunderland var jo herlig. Akkurat det at han hoppet i armene på Souness var ikke jeg så begeistra for, men det får så være. Men Owen-showet mot WBA var det høy klasse over. For ikke å glemme samme mans lekestue mot West Ham.

Forøvrig godt å se at Souness roser Carr og at Luque ser ut til å være i humør. Hold kontakten med dine spanske venner i pool, Luque. De kan hjelpe deg i å bli en bedre PL-spiller.

Hadde vært fint om vi kunne glemt 2005, og gått på 2006 med godt humør og blanke ark. Hovedmålet må være å gjøre vårsesongen bedre enn høstsesongen. Samme hvem som måtte være manager, og samme hvem som måtte skadet.
Håper Souness gjør det samme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon