20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Positiv tråden  (Lest 11144 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #15 på: 06. Jan. 2006, 15:46 »
Sitat fra: "Joakim"

Men er det noe som sitter spikret, så er det Bellamys 3-2 mål mot Feyenoord i CL.
For ikke å glemme Tinos hattrick mot Barca i CL 97/98.

Åh jah, den kampen mot Feyenoord var helt ekstrem! Eneste lag i CL's histore som har tatt seg videre etter å ha tapt sine 3 første kamper! Et Newcastle lag som nesten aldri vinner borte, vinner 3-2 BORTE mot et av Nederlands beste lag. Måten det skjer på! *shivers*, jeg husker den kampen så godt!! DA var det helt villt å være NUFC-fan, bare synd at det var bare pappa som satt sammen med meg, og hysjet på meg fordi søstra mi skulle sove...aldri før har jeg ignorert pappa så mye :D

Jeg drømte her om dagen en fin Newcastle-drøm...og av en eller annen grunn så var Tino med i den og jeg spurte ham hvordan han opplevde de tre målene. I samme drøm vant vi kamper og, men det får så være! :)

"HAVE THERE EVER BEEN A MORE DRAMATIC NIGHT IN CHAMPIONS LEAGUE???!!!"  (det var før den jævla LFC kampen ;) )

Bjørn - *shivers*
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #16 på: 06. Jan. 2006, 15:49 »
Det tok sin tid før jeg så det målet, men fra jeg så det første gang, så sitter det spikret.

Og for å svare på kommentatorens spørsmål: NEI! Det har neppe vært en mer dramatisk CL-kveld, i turneringens 10-årige historie.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

molala

• Supersub
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #17 på: 06. Jan. 2006, 15:55 »
Sitat fra: "chickenman"
5-0 over ManU.

Årets ?
Sitte på en solfylt strand utenfor Barcelona med en kald Cerveza (spansk for øl, ,lærte bare de viktigeste ordene) og bla opp i en norsk VG som var kjøpt i en lokal butikk der og lese om Owen og se ham holde opp Newcastle trøye. Samme dagen kjøpte jeg forresten årets trøye.

Tror dette var en god ide, trengte nok en positiv tråd her inne nå.  :)

Jøss fikk du tak i en ekte Newcastledfrakt der nede altså?;) hehe
ancs and Scousers, go to H***!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #18 på: 06. Jan. 2006, 15:58 »
Den Feyenoordkampen var syk. Det er eneste gang jeg har vært helt sikker på at Newcastle skulle vinne. En helt rar opplevelse. Selv da det var overtid satt jeg og var sikker på at Newcastle skulle få det målet som trengtes.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #19 på: 06. Jan. 2006, 16:03 »
noen som vet hvor man evnt. kan finne Tinos mål mot Barca?:)

Fikk meg en positiv overaskelse når det gjelder Souness i dag da. Det at han faktisk vet at på backplassen er der du får mest tid med ballen i PL er for meg svært positivt, men han kunne godt ha vist til litt mere kunnskaper enn det for å overbevise meg om at han er rette mann for oss ut året..

Har ikke tro på noe bytte av manager nå. Så i grunn kan det nesten ikke bli værre enn det er. Jeg har heller ikke tro på at det vil sørge for at vi havner i den værste bunnstriden i løpet av våren. Vi henter to spillere nå. Og jeg tror en av dem vil bli en positiv tilførsel til angrepsrekka. Utsagnet til Luque gjør og at jeg ser positivt på hans fremgang hos oss, og kan ikke si annet enn at jeg tror vi har hatt den meste av uflaksen vår nå. Jeg satser(krysser iallefall fingrene) på en god vår, selv om Owen er borte. Parker og Emre er mennene som vil utgjøre forskjellen, når deres tid kommer. Og med litt mer varme i været kan vi ikke forvente annet en brillianse fra vår tyrker, sammen med Luque og N`zogbia. Den engelske vintersesongen kan være hard på disse!

Howay the Lads!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #20 på: 06. Jan. 2006, 16:21 »
Me er forsatt med i FA cupen.  :)

United Arsenal og pool ol. Vil kanskje satse ennå meir i år siden Chelsea vinner PL og FA cupen er vegen å gå for pokal.

Men finn me formen og har litt flaks med trekinga kan me komma langt. På tide me vinner den i år, har vert rimelig nerme eit par gonger.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

playah

• Supersub
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #21 på: 06. Jan. 2006, 16:37 »
Sitat fra: "Romance"
7-1? den husker jeg faktisk ikke...

Husker den minneveridge kampen mot Sheff Wed hvor vi vant 8-0 og Shearer putta 5 mål. Det morsomme var at Liverpool spilte mot de litt senere, slo de med 4-0 og da mente media at Liverpool var helt sinnsyke, ustoppelige og var en klar kanditat til seriegull, uten å i det heletatt nevne 8-0 kampen..

Husker også Shearers utrolige opphentig(Tror det var Leicester) hvor vi lå under 3-1 etter 75 min og vant 4-3 etter Shearers opphenting.. Husker artikkelen i VG : "Ett kvarters magi", tror jeg har den ennå et sted..

den kampen mot Sheffild wed der vi vant 8-0, var det første kampen fr Sir Bobby Robson som Newcastle Manager, før robson kom lå vi på siste plass i pl etter 8 serie runder med 4 eller 6 poeng, og havnet på en imponerende 11plass det året=).
det sier litt hva robson fikk ut av Newcastle laget den gang=).

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #22 på: 06. Jan. 2006, 17:54 »
Sitat fra: "molala"
noen som vet hvor man evnt. kan finne Tinos mål mot Barca?:)

Howay the Lads!!!

Eg har tinos 3 mål mot barcelona i ein 10 minutters lang Black and white strikers film!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Positiv tråden
« Svar #23 på: 06. Jan. 2006, 18:49 »
Mitt beste minne er faktisk hjemme-kampen mot Blackburn høsten 2003- Newcastle vant 5-1 og j var i Newcastle for første gang :D
FVM

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #24 på: 06. Jan. 2006, 19:45 »
Sitat fra: "Hans Emil"

Eg har tinos 3 mål mot barcelona i ein 10 minutters lang Black and white strikers film!

Hadde du gidda å lagt den ut ett eller annet sted til nedlasting?

Would be very great!

Bjørn - would like
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

molala

• Supersub
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #25 på: 06. Jan. 2006, 21:52 »
jepp, vært fint det:)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #26 på: 06. Jan. 2006, 21:52 »
Playah? Trodde Bobbys første Newcastlekamp var når vi spilte uavgjort eller tapte
1-0 på Stamford Bridge!? Mulig jeg riter veldig nå...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #27 på: 06. Jan. 2006, 23:25 »
Var ikkej Robson som var manager då.
Var det ikkej Carver ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #28 på: 06. Jan. 2006, 23:48 »
kampen mot SW var Robson sin første HJEMMEkamp med Newcastle!:)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Positiv tråden
« Svar #29 på: 07. Jan. 2006, 14:20 »
Var det ikke en kamp vi vant 8-0 eller noe sånt, så scora kongen 5 av måla? Syns å huske noe sånt. DET var stort det!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.