20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Positiv tråden  (Lest 11143 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #45 på: 12. Jan. 2006, 00:11 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg pleier å banke opp noen av kameratene mine. Det hjelper!

Ha ha ha, sånn skal det være. :P
Who else...... Alan Shearer

EdO

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Den beste må være...
« Svar #46 på: 13. Jan. 2006, 21:46 »
at jeg fikk til en forandring tid til å se en kamp.... da var det Nolberto Solano som ble helten mot Arsenal :D  :D
dvard - Alias "EdO"

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #47 på: 18. Jan. 2006, 18:41 »
Endelig en topic for oss som er lei av all den negative praten rundt klubben!
Jeg ELSKER Newcastle, det største øyeblikket i år er seff Emre's frisparkmål i 3-2 seieren, og Owen sitt hat-trick..Da begynte jeg nesten å grine :wink:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Positiv tråden
« Svar #48 på: 05. Feb. 2006, 02:40 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Siden det har vært så mye negativ snakk og negativ fokusering, så tenkte jeg å starte en tråd der vi bare får si gode ting om vår kjære klubb Newcastle... Virker som mange har glemt hvor utrolig fantastisk denne klubben er.....

Hvem glemmer vel Albert sin chip over Schmeichel?
eller
Asprillias 3 mål mot Barca
eller
Robert 2 vanvittige mål mot spurs
eller
7-1 og 5-0

Er så glad jeg ble Newcastle fan, og det er jo fortsatt.. Vil si mitt beste minne fra denne sesongen er Emre sitt 3-2 mål mot Sunderland... Da kokte det...
Hva er deres beste minne fra i år?

Tror jeg har den beste. Souness er vekke.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Re: Positiv tråden
« Svar #49 på: 05. Feb. 2006, 17:20 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "Gonzalez"
Siden det har vært så mye negativ snakk og negativ fokusering, så tenkte jeg å starte en tråd der vi bare får si gode ting om vår kjære klubb Newcastle... Virker som mange har glemt hvor utrolig fantastisk denne klubben er.....

Hvem glemmer vel Albert sin chip over Schmeichel?
eller
Asprillias 3 mål mot Barca
eller
Robert 2 vanvittige mål mot spurs
eller
7-1 og 5-0

Er så glad jeg ble Newcastle fan, og det er jo fortsatt.. Vil si mitt beste minne fra denne sesongen er Emre sitt 3-2 mål mot Sunderland... Da kokte det...
Hva er deres beste minne fra i år?

Tror jeg har den beste. Souness er vekke.

Litt feil av Dag Riise som hardbarket Liverpool-fan å uttale seg om hva som er Newcastle-supporteres beste minner... Personlig vil jeg si at Sunderlandseieren var fantastisk deilig, det er vel mitt beste minne hittil i år.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #50 på: 05. Feb. 2006, 22:51 »
Hardbarket Liverpool fan med STOR fotballinteresse. Liker å vere innpå andre forum pga liverpool forumet er for usaklig.

Men jeg følger godt med på Newcastle og jeg vet kun fordi jeg er pool supporter endrer ikke dette det faktumet att avskaffelsen av Souness var viktig. Hva som derimot var det beste minnet er rent smak og behag.
iverpool FC

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #51 på: 06. Feb. 2006, 14:50 »
Personlig var det stort å se NUFC spille mot pompey i hælga, og da mener jeg spille GOD fotball. Veldig positivt var det at AL ordnet rekord, samt at Dyer kom innpå igjen, har veldig sansen for han når han er i form! 8)
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #52 på: 06. Feb. 2006, 15:03 »
Mitt beste Newcastle minne er første gang jeg var på St.James Park som ungutt sammen med faren min! Så Newcastle - Man U, DET var stort. Ble riktignok 1-1, men jubelbrusen etter at Stephen Glass reduserte for Newcastle, kan ikke beskrives med ord!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #53 på: 06. Feb. 2006, 15:31 »
Kanskje Shearers 201 mål for klubben? Det er sikkert åretis høydepunkt,
iverpool FC

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #54 på: 06. Feb. 2006, 16:38 »
Sitat fra: "Romance"
7-1? den husker jeg faktisk ikke...

Husker den minneveridge kampen mot Sheff Wed hvor vi vant 8-0 og Shearer putta 5 mål. Det morsomme var at Liverpool spilte mot de litt senere, slo de med 4-0 og da mente media at Liverpool var helt sinnsyke, ustoppelige og var en klar kanditat til seriegull, uten å i det heletatt nevne 8-0 kampen..quote]

Husker veldig godt denne kampen! Var det ikke Bobby Robson første kamp på st. james? For en start sier jeg, og håper Newcastle neste manager gjør det like bra!

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #55 på: 06. Feb. 2006, 17:09 »
SHEARER 201!!!!

SOUNESS OUT!
SAUNDERS OUT!!

Emre tilbake i god form!

Dette ser lyst ut folkens:)
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #56 på: 15. Sep. 2006, 16:09 »
Følte det var på tide å bringe denne tråden tilbake igjen.. Mye negativt rundt klubben nå, så da får vi bare mimre litt mer og glemme alvoret på en stund!

Dette gjorde jeg med Asbjørn i baktankene :D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #57 på: 15. Sep. 2006, 19:36 »
Jeg trodde først denne tråden var ny jeg, for jeg kan ikke huske den. Men det er jo svært gledelig at det lå en positiv-tråd og ventet fra februar. Februar var forresten en svært god måned, med unntak av månedens første dag. Men den var jo i og for seg litt positiv den også.

Men det er som sagt veldig flott med en tråd hvor det er lov å ytre POSITIVE tanker.

Og selv om alle ser svart på det, så synes jeg det er positivt at vi slo Levadia (selv om vi burde scoret mye mer og spilt mye bedre). Jeg ser det også som positivt at Martins viser bedring i prestasjonene og stadig større innsatsvilje. Gledet meg veldig å se Bellamy-løpene hans i førsteomgang mot Levadia.

På søndag banker vi West Ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #58 på: 15. Sep. 2006, 20:20 »
Parker virker i sinn liv form for tiden.. det virker positivt. ellers er d positivt at vi slo levadia. Det blir jævli positivt om vi slår west ham i helga
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Positiv tråden
« Svar #59 på: 16. Sep. 2006, 11:35 »
For ikke å snakke om Emre...

Får vi satt spillet blir alt bedre. Jeg vil også påpeke at dårlig motstand trekker ned prestasjoner. Sånn er det. Rart fenomen, men det oppstår. Og spesielt for oss. Vi slo jo såvidt Vålerenga under Bobby, og som dere sikker har fått med dere så er han mange av grunnene til at denne tråden har blitt såpass lang...

Alle kamper lever sitt eget liv. Chelsea er et fint eksempel å bruke. De spiller bra fotball mot Arsenal, Man U og Liverpool, men mot lille Boro så suger de helt sinnsykt. Det var heller ikke overbevisende takter mot Blackburn. Men allikevel er de fornøyd, fordi jobben er gjort.

Nevner bare helt til slutt at både Spurs og Arsenal er under oss på tabellen..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...