20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Meite snart klar?  (Lest 10042 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #45 på: 10. Jan. 2006, 21:20 »
Jojo, jeg både skjønner og ser at vi sårt tenger forsterkninger. Men det virker som det er veldig begrensede midler til å hente det. Hvis Meite glipper og vi ikke henter inn en annen så alt bare koker bort i kål er det verre enn dersom Meite signerer og kan spille fra oss fra Februar og utover. Bare det jeg mente. Forsterkningene er det liten tvil om at vi trenger NÅ.

Uansett, hvorfor denne voldsomme motforestillingen mot ManU spillere? Tror jeg har en anelse, men alikevel, hvorfor?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #46 på: 10. Jan. 2006, 23:04 »
Sitat fra: "Joakim"
Og dessuten er han man utd-spiller. Har spilt der i flere år. Og jeg vil ikke se en eneste spiller i vår drakt, som tidligere har spilt i rød drakt. Kan vurdere det dersom vedkommende bare har slitt benken på reservelaget og har vært der i underkant av en sesong. Men alle som har vært der lenger enn det er ikke velkommen hos meg.

Syntes dette blir latterlig og barnslig. Minner meg om min 8år gamle søskenbarn som syntes alle bortsett fra Leeds spillere er "bæsj-dårlige". Spesiellt Newcastle spillerne, siden jeg heier på Newcastle. Enhver person med et litt nøytralt syn på ting kan med engang se at Silvestre er en spiller som HELT KLART kan forsterke et fantastisk dårlig Newcastle forsvar.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #47 på: 10. Jan. 2006, 23:46 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Joakim"
Og dessuten er han man utd-spiller. Har spilt der i flere år. Og jeg vil ikke se en eneste spiller i vår drakt, som tidligere har spilt i rød drakt. Kan vurdere det dersom vedkommende bare har slitt benken på reservelaget og har vært der i underkant av en sesong. Men alle som har vært der lenger enn det er ikke velkommen hos meg.

Syntes dette blir latterlig og barnslig. Minner meg om min 8år gamle søskenbarn som syntes alle bortsett fra Leeds spillere er "bæsj-dårlige". Spesiellt Newcastle spillerne, siden jeg heier på Newcastle. Enhver person med et litt nøytralt syn på ting kan med engang se at Silvestre er en spiller som HELT KLART kan forsterke et fantastisk dårlig Newcastle forsvar.

He he, barnslige fotballsupportere eksisterer jo ikke! Eller?
Who else...... Alan Shearer

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #48 på: 11. Jan. 2006, 00:38 »
Ja takk til Meite! Tror heller jeg vil ha han enn Silvestre...
Noe nytt om Meite-"saken" forresten?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #49 på: 11. Jan. 2006, 19:10 »
Vet, har ikke hørt noe på lenge?! Noen som har hørt noen rykter, knaskje om at meite vil delta i Afrika Vm eller hva faen og dermed ikke blir signert av oss? Hmmmmm, nå ser det ut til at Nihat glipper, Bridge glipper og kanskje Meite!? Dette begynner å se stygt ut med tanke på resten av sesongen... Er 100% sikker på at hvis vi ikke signere en klar forstrekning som disse er, kommer Souness til å pungenut drittpenger for en evt Lachor som egentlig ikke er god nok, spesielt når han ikke engang er god nok for Lens.. eller en annen type kriseløsning for i det hele tatt å klare og stille lag ut sesongen.. Huff :cry:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #50 på: 15. Jan. 2006, 23:14 »
http://www.newcastle.no/nyheter/nyhet3.htm

Marseille sin stjernespiller, Abdoulaye Meite, sier han hadde konkrete tilbud fra Newcastle og Bolton, men at han takket nei til begge fordi de krevde at han skulle stå over African Nations Cup.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #51 på: 16. Jan. 2006, 19:44 »
Sitat fra: "17Parker"
http://www.newcastle.no/nyheter/nyhet3.htm

Marseille sin stjernespiller, Abdoulaye Meite, sier han hadde konkrete tilbud fra Newcastle og Bolton, men at han takket nei til begge fordi de krevde at han skulle stå over African Nations Cup.

Synd at landslaget betyr så mye for ham.
Jeg har full forståelse for at Newcastle ville at han skulle stå over African Nations Cup.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #52 på: 16. Jan. 2006, 22:22 »
Bra at ikke Meite kommer!! Vil ha Bramble som back up jeg, og da må vi kjøpe bedre spillere enn Meite!

DanMan

• Gjest
Meite snart klar?
« Svar #53 på: 17. Jan. 2006, 11:28 »
Jeg forstår at landslaget betyr så mye for han, og klubblag bør ikke stå i veien for betydningsfulle landskamper (vennskapskamper derimot..). Likevel forstår jeg at vi med vår prekære skadesituasjon måtte kreve det vi krevde.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #54 på: 17. Jan. 2006, 16:26 »
Abdoulaye Meite remains hopeful he can resurrect a move to Newcastle United, despite his reluctance to withdraw from the African Cup of Nations.

Hva syns dere? Jeg vet ikke helt jeg...

http://home.skysports.com/transfernews.asp?type=article&id=353343

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #55 på: 17. Jan. 2006, 16:50 »
Jeg vet lite om Meite, men han vireker som en spennende spiller. Jeg er for. Da kan vi glatt kvitte oss med Moore, som uansett aldri kommer til å spille seg inn i vår førstellever, så lenge han bare er skadet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #56 på: 17. Jan. 2006, 17:00 »
Så lenge har dropper Afrika mesterskapet er det greit for meg!:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #57 på: 17. Jan. 2006, 17:29 »
Sitat fra: "kesse"
Så lenge har dropper Afrika mesterskapet er det greit for meg!:)

Men det er jo nettopp det han ikke kommer til å gjøre!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #58 på: 17. Jan. 2006, 17:38 »
Mest sannsynlig ikke... Da syntes jeg det er bortkasta å kjøpe han. Hvis vi ikke får brukt han på to måneder eller hva det nå enn er, så syntes jeg det er bedre å vente til sommeren. Med vår flaks hadde han blitt langtidsskadd i Afrika!!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #59 på: 17. Jan. 2006, 18:18 »
Kvitte oss med Moore? Nehei. Han har no ikkje fått vist seg eingong. Han må få prøve seg, og vere skadefri, før ein dømmer han som spelar.