20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Meite snart klar?  (Lest 10013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Re: Meite snart klar?
« Svar #30 på: 07. Jan. 2006, 18:00 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Det er snakk om at Man Utd vil kvitte seg med Silvestre på billigsalg etter at de har hentet Vidic og Evra. Silvestre på lån ut sesongen eller kjøpe han for £2-3 millioner hadde vært greit.

ALDRI! Kunne tenkt meg Smith, Rooneym Ferdinand og kanskje Ronaldo.. Men IKKE Silvestre! Vil dø isteden for at han kommer!
Please! IKKE han! Please!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Meite snart klar?
« Svar #31 på: 07. Jan. 2006, 18:01 »
Hvorfor ikke? Han har kvalitetene. Får vi skrudd ned prisen noen hakk, så la ham komme!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #32 på: 08. Jan. 2006, 02:25 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Hvorfor ikke? Han har kvalitetene. Får vi skrudd ned prisen noen hakk, så la ham komme!

Det samme trudde vi om Butt. Butt skulle bli den store spelaren for nufc. Årets signing. Men nei da, blei det stikk motsatte. Vart nesten slik at det vart ein fordel for motstander laget vist Butt spelte.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #33 på: 08. Jan. 2006, 02:41 »
Det går jo ikke an å sammenligne det!
Skal vi nekte å signere spanjoler bare fordi Marcelino var en tåpe da?
Det blir helt feil å tenke slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #34 på: 08. Jan. 2006, 13:07 »
helt enig med Kristoffer E. nytter ikke å tenke slik. Pluss at Butt hadde slitt benk i 1år før han kom til oss. Silvestre har vært fast i forsvaret til Man U helt frem til nå...

Syntes det blir tåpelig å si at vi ikke vil ha Man U spillere da de troligen er sterkere enn oss på alle plasser bortsett fra keeper (og kanskje midtbane).

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Meite snart klar?
« Svar #35 på: 09. Jan. 2006, 19:39 »
Siste om Meite fra Sky Sports.

Abdoulaye Meite could be on the brink of a move to England, even though Newcastle United have reservations about signing the Marseille defender.

The Ivory Coast international has been targeted by Graeme Souness but his probable departure for the African Cup of Nations has made the Scot have second thoughts.

Souness had suggested on Friday that he would only bring in a defender with Premiership experience.

"For Meite, we await an answer from the Newcastle hierarchy," said l'OM president Pape Diouf. "They are interested but they have reservations as Meite could participate in the African Cup of Nations.

"Meite will move to an English team. An English club is very interested in signing him but he is actually with the Ivorian team."

The African defender has confided that he expects to head for The Premiership with Bolton Wanderers, Middlesbrough and Everton three of a number of other clubs previously on his trail.

"I will come to England," he told skysports.com. "I am waiting for a signal and for the little details to sign for the English team.

"But I can't say anything yet."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #36 på: 10. Jan. 2006, 11:55 »
Hvis mEite skulle komme til newcastle, så ville ikke han være klar før den afrikanskje cupen er over da? Og når er den over mon tro??
ax

DanMan

• Gjest
Meite snart klar?
« Svar #37 på: 10. Jan. 2006, 12:39 »
Det er et ikke-tema. Han kommer overhodet ikke dersom han velger å delta i den cupen. Ser uansett ikke ut til at han er interessant. Souness selv hevder det er løst agentsnakk av en agent som ville forsøkt å selge is til eskimoer.  :lol:

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #38 på: 10. Jan. 2006, 12:50 »
Hadde vært greit å fått Silvestre til klubben for en billig penge... Lettere for en forsvarer å tilpasse seg ny klubb, og de har heller ikke like lett for å bli plutselig like dårlig som Butt ble. Så får vi Silvestre for en grei pris er jeg i allefall positiv...

DanMan

• Gjest
Meite snart klar?
« Svar #39 på: 10. Jan. 2006, 15:21 »
Jeg vil myye heller ha Brown enn Silvestre! Faktisk vil jeg ikke ha Silvestre i det hele tatt. Synes rett og slett ikke han er god nok. Og lager straffespark i manntall! Det har vi jo Bramble til allerede.  :lol: Wes Brown er derimot et både bedre og mer anvendelig alternativ.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Meite snart klar?
« Svar #40 på: 10. Jan. 2006, 18:33 »
Skjønner ikke dere som sier at dere vil ha Rooney, van Peneltyrooy, Ferdinand og Ronaldo, men ikke Silvestre. Jeg ville ikke hatt de tre første om de hadde slengt dem etter meg med bærpose og bruksanvisning. Ikke søren.

De er grunnen til at jeg hater ManU. Slike ekle og klysete spillere som blir skrytt opp i skyene bare fordi de klarer å sende en normal passning. Jeg HATER de.

Men dere vil jo ha dem. Dere vil faktisk MYE heller ha dem en en skikkelig fotballspiller, som Silvestre. Nei og nei. Hva har skjedd med verden? Til og med Newcastle fans har begynt å like ManU spillere. Nå er det vel like før Brann og VIF blir slått sammen tenker jeg.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #41 på: 10. Jan. 2006, 18:53 »
Enig,van nistelroy e så inni **** støgg!! han har i løpet av karrieren i manchister uni scoret ett mål utenfor 16-meter,snakk om komplett spiller!Ronaldo er jo like stygg,rooney er som mange sikkert vet halvbroren til den berømte skuespilleren shrek! i tillegg er de Klyser!Ferdinand og!!

Brown hadde eg tatt i mot,kan spille overalt i forsvaret selv om han er best som stopper
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #42 på: 10. Jan. 2006, 19:44 »
Jeg skjønner ikke helt dette. Du hater alle Man Utd-spillere, fordi de ikke er skikkelige fotballspillere. Men Man Utd-forsvarer Silvestre er derimot en ordentlig fotballspiller. Selv om han spiller for Man Utd. Den skjønner jeg bare ikke.

Alle som har spilt for Man Utd (bortsett fra Gillespie) er idioter, og håpløse, tåpelige idioter av noen fotballspillere.

Jeg vil ikke se en eneste en av dem, samme hva han heter, i den sorthvite drakta. Over mitt lik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #43 på: 10. Jan. 2006, 19:51 »
Hva er det egentlig som er så svært med Silvestre? Syns han har gjort mye rart opp gjennom årene. Kan for eksempel se på sist EM... nå husker jeg ikke helt hvordan målet kom i kvartfinalen, men jeg husker veldig godt hvem som var ansvarlig for straffe i to av tre gruppespill-kamper og gjorde en tabbe som førte til mål i den tredje av de tre. NEMLIG, Michael Silvestre. Personlig har jeg aldri vært veldig begeistret for Silvestre, han har vert blant de mer usikre bak hos Scum også...

Hva Meite angår.
Gjør vi en tabbe dersom vi selv setter en effektiv stopper for denne overgangen ved å gi ham dette ultimatumet ang Afrika-mesterskapet? Har vi en annen like god (eller bedre) som kan komme NÅ er det greitt, men hvis IKKE (hvilket jeg mistenker) tror jeg dette kan være en forsterkning vi ikke vil miste selv om vi må vente til ut i Februar før vi kan nytte godt av hans tjenester....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #44 på: 10. Jan. 2006, 21:05 »
Du skjønner vel du også at man vil ha forsterkninger NÅ, og ikke i februar. Det er derfor man ikke vil at Meite skal spille i Afrika-mesterskapet.

Men for all del, dersom Meite er vårt eneste alternativ, så må vi satse på å få hans underskrift, selv om han ikke får slippe å spille Afrika-mesterskapet.

Når det angår Silvestre, så har vi helt klart bedre spillere i stallen vår fra før av. Bramble er langt tøffere i duellene. Boumsong er langt sikrere i pasningsspillet, og både Taylor, Bramble og Boumsong er langt bedre i lufta.
Synes ikke Silvestre representerer noe vi mangler, og jeg synes ikke han er god nok til å danke ut noen av de som spiller alt nå. Og han vil automatisk benkes straks Taylor er fit og i form.

Og dessuten er han man utd-spiller. Har spilt der i flere år. Og jeg vil ikke se en eneste spiller i vår drakt, som tidligere har spilt i rød drakt. Kan vurdere det dersom vedkommende bare har slitt benken på reservelaget og har vært der i underkant av en sesong. Men alle som har vært der lenger enn det er ikke velkommen hos meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon