20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Meite snart klar?  (Lest 10002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Meite snart klar?
« Svar #15 på: 06. Jan. 2006, 18:32 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Meite på lån?

Meanwhile, sources in France claim Souness wants to offer Marseille defender Abdoulaye Meite a six-month loan deal.

As previously reported on skysports.com, the Ivory Coast international is a Magpies target but Souness would want the stopper to turn down the chance to represent his country in the African Cup of Nations.

Jeg er helt for å låne Meite. For da kan vi prøve han ut noen måneder for å se om han er det vi trenger i Newcastle, men det er spørst på om vi får låne han av marseille.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #16 på: 06. Jan. 2006, 19:37 »
Og det spørs vel også om han vil til oss i det hele tatt, ettersom vi vil ha ham NÅ, mens han sikkert vil spille Africans Cup med elfenbenskysten. Og da kjøper vi ham ikke i det hele tatt.

Det er vertfall det JEG vet om den overgangen, sikkert mange som vet noe mer!

Bjørn - vet lite
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #17 på: 06. Jan. 2006, 23:18 »
Men så dumme vi er dropper vi han pga afrika mesterskapet.. La han spille der hvis han vil da.. Ellers går han til pool eller Bolton..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Meite snart klar?
« Svar #18 på: 07. Jan. 2006, 00:34 »
Det er snakk om at Man Utd vil kvitte seg med Silvestre på billigsalg etter at de har hentet Vidic og Evra. Silvestre på lån ut sesongen eller kjøpe han for £2-3 millioner hadde vært greit.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #19 på: 07. Jan. 2006, 01:15 »
NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
INGEN FLERE SCUM-SPILLERE!!!!
UANSETT NAVN, POSISJON, ALDER ELLER RY. NO F***ING MATTER WHAT!

NEI! NEI! OG ATTER NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #20 på: 07. Jan. 2006, 01:40 »
Hvorfor ikke? Vil du ikke ha en spiller som er bedre enn de vi har å sette inn med toppa lag?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #21 på: 07. Jan. 2006, 01:46 »
Silvestre ?

Er ikkje han ok då ?

Men det var jo Butt oxo før han kom...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #22 på: 07. Jan. 2006, 01:48 »
Sitat fra: "Joakim"
NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NEI! NEI! OG ATTER NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!

Så Ferdinand,Ronaldo, Rooney og Nistelrooy frister ikkje det grann. Hehe
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
Meite snart klar?
« Svar #23 på: 07. Jan. 2006, 11:00 »
Hvis vi kjøper fra LFC, Chelskeeyjuii, Manu eller Arsenal må vi bare se på andre eller tredje hylle, uansett. Vi kommer aldri til å få lokket Ferdinand, Rooney eller van Nistlerooy til Newcastle. Det blir bare umulig.

Tror Jokkeren mente det slik han også. Vi veit at vi må hente reservene om vi skal hente fra slike klubber.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #24 på: 07. Jan. 2006, 11:05 »
Neivel. Så Silvestre som alltid er med i Frankrike sin landslag diskusjon er ikke god nok?? Kan noen si meg hvilken annen forsvarer som kan styrke midtstopper plassen og venstre back plassen like godt som Silvestre?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #25 på: 07. Jan. 2006, 11:18 »
Ja, jeg syns det høres latterlig ut. Silvestre vil uten tvil gå inn å styrke laget vårt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #26 på: 07. Jan. 2006, 11:36 »
Sitat fra: "Joakim"
NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enig, de er besudlet langt utenfor redning! Vi kan heller GI de en litt yngre manager, som jeg håper gjør den samme gode jobben for de fremover :)
Who else...... Alan Shearer

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #27 på: 07. Jan. 2006, 12:25 »
Neei ikke Silvestre, greit han spiller nesten fast på Man U og enkelte ganfer for Frankrike. Men hvis vi vil ha en ny Bramble så er det det vi får ved et kjøpt av han. Er det ingen så hvor mange baklengsmål han kostet Frankrike i EM?? Håpløse taklinger og gale avgjørelser...nei nei og atter nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Meite snart klar?
« Svar #28 på: 07. Jan. 2006, 15:36 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Ja, jeg syns det høres latterlig ut. Silvestre vil uten tvil gå inn å styrke laget vårt!

Jeg trodde Butt skulle gå inn og forsterke laget vårt. Jeg trodde Butt skulle bli en klassespiller og det ankeret vi så lenge hadde ventet på, etter at Batty dro.
Der tok jeg skammelig feil, og etter det som skjedde med Butt har jeg bestemt meg. Ingen tidligere ManU-spiller skal NOEN GANG forsøple laget mitt igjen. ALDRI!!!!!

Kunne kanskje tenkt meg om to ganger hadde det dreid seg om Looney eller van Diverboy. Men jeg tviler på at jeg hadde sagt meg positiv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Meite snart klar?
« Svar #29 på: 07. Jan. 2006, 15:47 »
Sitat fra: "Benson"

Så Ferdinand,Ronaldo, Rooney og Nistelrooy frister ikkje det grann. Hehe

NEI! INGEN av de er fristende... HELL NOOOO!!!

MEN, Silvestre er fristende. Han er ikke det jeg ville kalt for et typisk avskum. Han er en god spelar! Vi kunne hatt godt av han!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.