20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ameobi  (Lest 13942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #75 på: 25. Jan. 2006, 20:28 »
Sitat fra: "Joakim"
Milner ble jo lånt ut. Ambrose ville han ikke ha. Jenas tok han ikke godt nok vare på.

Å se hvor de blomstrer nå. Milner dribler rævva av alle backer i PL, Ambrose hamrer inn skudd utenfor 16 meteren. Jenas har vel en 4-5 mål for Tottenham? Jenas gjorde ihvertfall sine saker bra i begynnelsen for Tottenham.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #76 på: 25. Jan. 2006, 21:10 »
Ambrose ville han ha, Milner måtte gå dersom vi skulle få Nobby tilbake, og han kommer tross alt mest sannsynlig tilbake.
JJ hadde tross alt sin beste periode siden sin første hele sesong for vårs, og Sir Bobby klarte heller aldri få han til å prestere etter den.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #77 på: 25. Jan. 2006, 21:24 »
Sir Bobby greide å få ham til å prestere. Men nå skal vi nevne at 02/03 var hans første sesong i klubben. Da storspilte han. Sesongen etterpå (Bobbys siste) falt han litt tilbake. Men det kan fort skje. Vanskelig å følge opp en så til de grader god førstesesong. Fjorårssesongen var god. Ikke fullt så god som 02/03, men langt bedre enn 03/04.

Men jeg skjønner at Jenas har større ambisjoner enn å slite på nedre halvdel av PL-tabellen, med en manager han tydeligvis ikke hadde spesielt stor tro på, eller spesielt lyst til å jobbe videre med.
Jeg tror Jenas ville prestert bra i fjor, også med Bobby som manager. Tror ikke det var noe stort hokus-pokus fra Souness' side.
Han ser ut til å følge opp under Martin Jols ledelse i Spurs, og jeg tror han bare vil bli bedre. Jenas kan fort overta plassen til Beckham om et års tid. Og jeg ser ikke bort ifra at han blir med til VM.

Jeg tror hovedgrunnen til at Jenas dro er Greame Souness, og jeg tror at hadde vi ikke ansatt Souness, så hadde Jenas fortsatt vært i klubben. Og det irriterer meg fryktelig. JJ vil bli god. Veldig god.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #78 på: 25. Jan. 2006, 23:00 »
Når du skreiv det siste fikk eg vondt i magen.. :(
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #79 på: 25. Jan. 2006, 23:06 »
Syns ikke salget av JJ var så ille. Han hadde ikke prestert i nærheten bra nok på flere år, og trengte å komme seg vekk. Vi fikk en god slump med penger for han i tillegg, og det blir bare feil å tenke "hva om" og slikt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #80 på: 25. Jan. 2006, 23:33 »
Nei me trengte penger.
Jenas ville vekk.
Me har nok av sentrale mitbanespillerar :roll:  Me har nok men skaden
elista vårres er jo på størrelsen med ein vanleg Klubbstall
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #81 på: 25. Jan. 2006, 23:55 »
Når Jenas ville vekk og trengte en forandring tror jeg det var til det beste for begge parter at han ble solgt.
Men det som vi ikke må glemme er at det var en grunn til at Jenas ville vekk. Det blir jo selvfølgelig bare hypotetisk tenkning of spekulere på hvorfor, men jeg må si jeg skjønner tegninga dersom Souness hadde noe med saken å gjøre!
OBS til de som sier at noen her inne vil gi Souness skylden for absolutt alt, det gjør jeg alldeles ikke her, men jeg sier at dersom Souness var grunnen (eller noe av den), så skjønner jeg Jenas.