Sir Bobby greide å få ham til å prestere. Men nå skal vi nevne at 02/03 var hans første sesong i klubben. Da storspilte han. Sesongen etterpå (Bobbys siste) falt han litt tilbake. Men det kan fort skje. Vanskelig å følge opp en så til de grader god førstesesong. Fjorårssesongen var god. Ikke fullt så god som 02/03, men langt bedre enn 03/04.
Men jeg skjønner at Jenas har større ambisjoner enn å slite på nedre halvdel av PL-tabellen, med en manager han tydeligvis ikke hadde spesielt stor tro på, eller spesielt lyst til å jobbe videre med.
Jeg tror Jenas ville prestert bra i fjor, også med Bobby som manager. Tror ikke det var noe stort hokus-pokus fra Souness' side.
Han ser ut til å følge opp under Martin Jols ledelse i Spurs, og jeg tror han bare vil bli bedre. Jenas kan fort overta plassen til Beckham om et års tid. Og jeg ser ikke bort ifra at han blir med til VM.
Jeg tror hovedgrunnen til at Jenas dro er Greame Souness, og jeg tror at hadde vi ikke ansatt Souness, så hadde Jenas fortsatt vært i klubben. Og det irriterer meg fryktelig. JJ vil bli god. Veldig god.