20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: tottenham vs Newcastle United  (Lest 46900 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
tottenham vs Newcastle United
« Svar #210 på: 31. Des. 2005, 17:43 »
Sitat fra: "shpetim"
Sitat fra: "geordie-olav"
Det flere "fans" inne på forumet her sier er jo rett og slett forferdelig! Hadde Newcastle rykket ned hadde det kanskje vært i undertall av 15 medlemmer her. SKJERP DERE!

Er enig med Asbjørn jeg nå.

Hva faen skal vi gjøre a????? Smile og være glad. En ekte newcastle supporter, drekker seg dritings og banker opp ona si! Sånn er virkligheten i Newcastle by!

En ekte Newcastlespiller holder med klubben i tynt og tykt, og er stolte av det. Viss det eneste du ser i Newcastle er å drikke seg dritings og å banke opp kona, så burde ikke du ha holdt med klubben. Jeg holder med Newcastle pga fotball, ikke for å banke opp motsupportere noe du sikkert er vant med.
Innse det, du er en hooligan og en medgangsupporter, og slettes ingen ekte supporter.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 31. Des. 2005, 17:45 »
Jeg er enda mer skuffet over at alle begynner å krangle her inne. Ingen god moral akkurat. Jeg er skuffet over norske Newcastlesupportere. Jeg gjentar: Rykker Newcastle ned, sitter det bare 15 medlemmer og skriver på forumet her. Da holder de andre med Chelsea.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 31. Des. 2005, 17:50 »
Du minner meg om Tom i nissene på låven.

Det du sier om at ekte supportere banker opp kona er feil. Det er det hooligans som gjør.
Jeg har bare sett 1 Newcastlekamp fra tribunen, men har sett utrolig mange på tv.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #213 på: 31. Des. 2005, 17:52 »
Jeg er enda mer skuffet over at alle begynner å krangle her inne. Ingen god moral akkurat. Jeg er skuffet over norske Newcastlesupportere. Jeg gjentar: Rykker Newcastle ned, sitter det bare 15 medlemmer og skriver på forumet her. Da holder de andre med Chelsea.

Å? argument?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 31. Des. 2005, 17:54 »
Kanskje litt overdrevent å si at det bare er igjen 15 medlemmer, men en ting er sikkert: Antallet på forumet blir i hvert fall halvert. Vet ikke helt hvordan jeg skal argumentere det, men slik er det i hvert fall.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 31. Des. 2005, 17:54 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Jeg er enda mer skuffet over at alle begynner å krangle her inne. Ingen god moral akkurat. Jeg er skuffet over norske Newcastlesupportere. Jeg gjentar: Rykker Newcastle ned, sitter det bare 15 medlemmer og skriver på forumet her. Da holder de andre med Chelsea.[/quote]

Å? argument?

Du er "sikkert" en av de ja!
hvordan skal du klare å følge med på dem da? Kampene deres i 1divisjon vises ikke på tv, ikke radio link? alle gode spillerne drar. inkludert deg :D
ax

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #216 på: 31. Des. 2005, 17:56 »
Eg er av den typen som heier på laget mitt i tykt og tynt. Ikkje faen eg blir chelsea, looserpool eller manshitter fan.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 31. Des. 2005, 17:56 »
Er det blitt litt for mye pappabrus på deg kanskje?

Man kan nok følge med på internett, streams og tekst-tv. Du hinter til at du ikke holder med Newcastle om de rykker ned, du vet det?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 31. Des. 2005, 18:11 »
Nå vil jeg stille et veldig enkelt spørsmål her:
Mener noen her at man er en dårligere er eller ikke skikkelig supporter dersom man forventer noe av laget sitt?

Jeg mener vi må ha rett til å forvente mer av årets Newcastle lag en det de presterer. Gjør det meg til en dårlig fan? Javel, da er jeg nok det!

Ser at det ble noen reaksjoner mot "tanken på nedrykk" her. Det var vel jeg som nevnte det. Og jeg aksepterer selvkritikk på den fordi den var satt veldig på spissen og postet under påvirkning av sterk skuffelse.

Men 2 ting er sikkert:
- Jeg blir ikke Chelsea fan, eller fan av noe annet PL lag fordi om Newcastle rykker ned
OG:
- Jeg banker ikke kona om vi taper. Ikke fordi jeg ikke er gift, men banke dama gjør jeg uansett ikke. Det er det tapere som gjør!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 31. Des. 2005, 18:15 »
har vel faen ikke noe med at jeg ikke er en ekte supporter og en trofast eller hva faen du vil kalle det , jeg har holdt med newcastle i 10 år siden jeg var fylte 9.
Jeg kommer aldri til og bytte klubb. selvom vi rykker ned eller hva.

men må jo faen meg være lov og lufte meningane sine litt vel. Når en ape er manager!
Vi er jo nettopp ordentlige supportere. vi bryr oss vi vil det beste for klubben og det er og kaste souness på hue og ræva ut! im out
lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 31. Des. 2005, 18:34 »
Det har dere rett i. Når det er slik dere føler det, så er jeg enige med dere. Men dere kan dessverre ikke tale for alle.

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #221 på: 31. Des. 2005, 18:40 »
Er Souness psykopat? elsker han å terge fansen med at han enda sitter i sjefsstolen?

Makan til dårlige unnskyldninger. Hadde han klart å fått laget til å score mål i det minste, så skulle jeg kanskje delt hans frustrajon. Men å klage på to-tre spillere som er uheldige og naturlig klønete hjelper ikke når vi ikke spiller noen form for spill i det hele tatt for tiden

ELSKER NEWCASTLE - HATER SOUNESS

Så nå er det klart
ancs and Scousers, go to H***!!

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #222 på: 31. Des. 2005, 19:21 »
Fy jeg er så vanvittig skuffet over dagens kamp mot Spurs, det kunne nesten ikke gått dårligere ! Forsvaret sviktet som F..., Owen brakk foten og Given muligens en finger, Ameobi startet foran Luque på venstrekanten. Rett og slett tragisk, vet ikke om noe positivt å si om dagens kamp ass.
Er utrolig skuffa og sint over at den idioten Souness sitter som sjef ennå !
Og porselensdokken Owen som ikke tåler en jævla duell..latterlig, eier ikke gutten fysikk eller ?!

shpetim:
noen av innleggene dine er rett og slett latterlige ! Greit at du er sur, det er vi vel alle her...Men at du prøver å provosere enkeltpersoner blir rett og slett for dumt !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 31. Des. 2005, 19:48 »
Jeg mener det: Jeg tror at han er i fylla. Slikt har hendt før på "det andre forumet".

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #224 på: 31. Des. 2005, 21:16 »
jaja..håper bare at 2006 blir Newcastle og Shearers år ! håper og tror at vi kommer sterkere tilbake i det kommende året :)
Ønsker alle dere Newcastle fans et riktig godt nyttår, ha d gøy i kveld !
Have fun, go mad ;)
Fk Kinsek

www.kinsek.tk