20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ameobi ut?  (Lest 27537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #75 på: 15. Feb. 2006, 18:22 »
Sitat fra: "Dag Riise"
"Da vet du ikke hva han har gjort tidligere.".

Jeg vurderer selvfølgelig ikke Ameobi ut i fra enkelt kamper men heller hva han har prestert de siste to årene att han ikke er god nok. Jeg innrømer att han har blitt hemet grunnet Souness uforklarelige ving spill, men han har da aldri prestert jevnt bra. At han står frem i enkelt kamper er ikke nok til å si han er erstatteren til Alan Shearer.

Dersuten tviler jeg på att noen i det hele tatt klarer og erstatte han.

I fjor, og denne sesongen har han stort sett vært svært dårlig. Den er jeg med på. Men i Robsons to siste sesonger viste han langt, langt, langt oftere stabilt, godt spill. Og scoret brukbart med mål. Til reserve å være.
Nå er jeg derimot overbevist om at Ameobi igjen vil prestere jevnt godt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #76 på: 15. Feb. 2006, 18:57 »
Det vil isåfall ikke være igjen, men ENDELIG prestert stabilt, hvilket såklart ville vært meget gledelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #77 på: 15. Feb. 2006, 18:58 »
Tror nok ikke han klarer å erstatte Shearer dersom han presterer stabilt heller, men en fast plass og en del brukbare mål tror jeg han er god for.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #78 på: 16. Feb. 2006, 12:02 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Tror nok ikke han klarer å erstatte Shearer dersom han presterer stabilt heller, men en fast plass og en del brukbare mål tror jeg han er god for.

INGEN kan erstatte Shearer. Det handler bare om å finne en som kan gjøre en godkjent jobb. Og det har jeg stor tro på at Sholadinho kan gjøre.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #79 på: 16. Feb. 2006, 14:28 »
Mulig, men da må han bli mer stabilt selv om jeg ikke skal avskrive han enda. ALLE spillere har rett på en ny sjanse når det kommer ny manager.
iverpool FC

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #80 på: 24. Feb. 2006, 00:59 »
Delte meninger om Shola  :)  Men jeg har klokketro på den gutten :) Sesongen 2006/2007 kommer til å bli hans beste!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #81 på: 24. Feb. 2006, 12:49 »
Nivået hans er under det som trengs. Sikkert en grei backup, knapt nok det egentlig om vi ser på prestasjonene hans. Lei av å høre neste sesong osv. Neste sesong så svimer han nok rundt alene på topp mens Owen sitter i Liverpool og ler av det elendige angrepet til Newcastle! Vi trenger fornyelse!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #82 på: 24. Feb. 2006, 13:52 »
Sitat fra: "oivind99"
Delte meninger om Shola  :)  Men jeg har klokketro på den gutten :) Sesongen 2006/2007 kommer til å bli hans beste!

Godt å se at jeg ikke er alene om å være "splitter pine gal". :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #83 på: 24. Feb. 2006, 15:19 »
Jeg tror jeg gikk lei av å spå Ameobis store gjennombrudd for rundt et år siden, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #84 på: 24. Feb. 2006, 16:15 »
Uansett er han en brukbar spiller. Han tjener ikke allverdens, og jeg kan ikke se for meg at noen er interessert i å betale noe særlig for ham...

Synes så absolutt ikke at vi skal kvitte oss med han. Da er det bedre å selge Luque som vi kan få en god del penger for.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ameobi ut?
« Svar #85 på: 24. Feb. 2006, 16:55 »
Da vil jeg si at du er dum. Beklager, men det syntes jeg.

Vi VET at Luque kan. Vi VET at Ameobi kan, men at han meget, meget sjeldent viser det. Ameobi har fått flere år. Luque FORTJENER flere kamper og vise seg på!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #86 på: 24. Feb. 2006, 17:30 »
Jeg vil ikke si jeg er så veldig dum. Faktisk ganske smart.

Det er ingen tvil om at Luque har kvaliteter som fotballspiller. Han har ikke vist de i England, og vi har ingen garantier for at han noen sinne kommer til å vise de for oss... Hvorfor da ikke selge ham med lite tap og heller kjøpe en annen god spiller?

Men om Luque blir værende og viser seg fram som en god spiller er det ingenting som ville gledet meg mer enn det...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #87 på: 24. Feb. 2006, 17:36 »
Hva hvis han hadde slått an da, og blitt så jækla god som han egentlig er? Han har ikke fått tid på seg! Tenk litt!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #88 på: 24. Feb. 2006, 18:24 »
Det er fortsatt 3 måneder igjen av denne sesongen, så han får forhåpentligvis tid på seg til å vise hvor god han er. Men ser vi ingen tegn på det til sommeren bør vi vurdere om det er verd å satse på ham 1 sesong til eller om vi bør selge ham.

Det bør egentlig være litt opp til Luque selv også. Om han mener at han kommer til å slå gjennom neste sesong og er villig til å gi alt for å få til det så er det dumt å selge ham. Men om han ikke er særlig interessert i det og like gjerne kunne tenkt seg å spilt i Spania eller om han ønsker seg bort mener jeg vi bør selge ham...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #89 på: 24. Feb. 2006, 19:14 »
Det er klart! Vi skal selvsagt ikke ha noen spillere som ikke brenner for klubben. Men det hjelper ikke å bare brenne for den, man må prestere også. Ellers kunne jo både du og jeg spilt for Newcastle.

Men Luque tror og håper jeg at vil spille her, også neste sesong. Og jeg tror og håper at han kommer til å slå igjennom! Noe annet ville vært veldig forundrende!