20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Ramage er en herlig spiller. Gir alltid 110%, og er etter min mening en langt bedre spiller enn Hughes, som ikke har vært allverden for Villa etter overgangen.
Enig i at Wenger er bedre enn Souness. Men Wenger er laaaangt fra den beste manageren. Kanskje på 7-8 plass i PL etter min mening.
Sitat fra: "kesse"Enig i at Wenger er bedre enn Souness. Men Wenger er laaaangt fra den beste manageren. Kanskje på 7-8 plass i PL etter min mening.>> Og på bakgrunn av hva Arsenal har prestert i England de siste årene: hvordan i himmelens navn kan du forsvare en slik uttalelse?For øvrig syns jeg det blir feil å nummerere managerene. Det eneste som er sikkert er at Arsene Wenger - med flere - tilhører det desiderte toppsjiktet. I motsatt ende av skalaen finner vi blant andre Graeme Souness.
Når det gjelder å kritisere andre managere gjør vel Whinger knapt annet. Var det ikke en kikker Jose kaldte han :-)
Når det gjelder Arsenal og Europa, så kan det sammenlignes med Gullit og Newcastle.
Sitat fra: "Asbjørn"Når det gjelder å kritisere andre managere gjør vel Whinger knapt annet. Var det ikke en kikker Jose kaldte han :-) >> En viktig ting å merke seg er at verken Ferguson, Mourinho eller Wenger klager på hverandre som unnskyldning på dårligere resultater. Dette i STERK kontrast til Graeme Souness som har forklart 90% av tapene med at dommeren var dårlig.Graeme Souness begår den fundamentale attribusjonsfeilen hele tiden; i et jævla kjør legger han skylden på eksterne faktorer, fremfor hos seg selv. Hva tid løftet Souness armene i været og tok på seg skylden pga. taktiske disposisjoner etter en kamp? Svar: det har enda ikke skjedd! Og det har ikke skjedd, til tross for at det har vært fryktelig mange anledninger til det!
Flere slike uhørte hendelser har faktisk funnet sted, og vi nevner i fleng:Sol Campbell som nektet å ta hånden til Wayne Rooney etter en kamp i fjor....Moanrinho (selvsagt) som valgte å ignorere Mark Hughes....Alex Ferguson som nektet å takke Moanrinho (da i Porto) for kampen...Arsene Whinger (what?) again (merkelig altså) etter semi-finalekampen mot Man U i 1999, som nektet (gjør Arsenal-managere slikt??) å ta Ferguson i hånden....
Sitat fra: "Asbjørn"Flere slike uhørte hendelser har faktisk funnet sted, og vi nevner i fleng:Sol Campbell som nektet å ta hånden til Wayne Rooney etter en kamp i fjor....Moanrinho (selvsagt) som valgte å ignorere Mark Hughes....Alex Ferguson som nektet å takke Moanrinho (da i Porto) for kampen...Arsene Whinger (what?) again (merkelig altså) etter semi-finalekampen mot Man U i 1999, som nektet (gjør Arsenal-managere slikt??) å ta Ferguson i hånden....Og verst av alt:Manager Graeme Souness som valgte å takle Dwight Yorke i knehøyde på Blackburns treningsfelt...Nå skal jeg på King Kong. Får fortsette kranglinga senere.
Så lenge Souness fortsetter å hente spillere som Owen, Emre, Parker, Boumsong, og Solano kan han få £50 nye millioner for min del. Nå ligger vi kun 6 poeng bak 4. plassen og 1 poeng bak "storlaget" Arsenal som har den "fantastiske" manageren Arsene Whinger.Nå har også Faye begynt å vise klasse i de siste kampene. Den eneste spilleren jeg setter et stort spørsmålstegn ved er Luque. De kampene han har spilt har han vært latterlig dårlig. Ser ikke bort i fra at vi har kjøpt en ny Viana her dessverre. Når jeg ser hvordan Boa Morte herjer for Fulham om dagen blir jeg irritert over at han ikke ble Newcastle spiller. Han er også svært sjeldent skadet. Om Luque skal spilles i form vil hjemmkampen mot Charlton være en fin anledning. En ting er sikkert, og det er at det blir mye rotering i det harde juleprogrammet.Wayne Bridge hadde vært konge. En spiller som også kan spille på venstremidtbane. Bridge er vel skadefri nå, men Jose velger heller å bruke midtstoppere på venstreback om Del Horno ikke er skadefri. Tipper Bridge forsvinner i januar, og jeg ser ikke bort i fra at Newcastle er neste stopp. Han må ihvertfall spille fotball om han skal bli med til VM i Tyskland.