20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Freddy Shepherd har krevd topp 6. Newcastle under Souness kommer ikke til å klare det; ergo er han ferdig.
Kan jo forresten uansett om så låne Bridge i første omgang ut sesongen.Hvorvidt vi ender blant topp 6, tja. Jeg vil gjerne se at vi kanskje kan ungå å ha så ekstremt med skader hele tiden, og at vi samtidig viser litt stabilitet.
Så lenge Souness fortsetter å hente spillere som Owen, Emre, Parker, Boumsong, og Solano kan han få £50 nye millioner for min del. Nå ligger vi kun 6 poeng bak 4. plassen og 1 poeng bak "storlaget" Arsenal som har den "fantastiske" manageren Arsene Whinger.Nå har også Faye begynt å vise klasse i de siste kampene. Den eneste spilleren jeg setter et stort spørsmålstegn ved er Luque. De kampene han har spilt har han vært latterlig dårlig. Ser ikke bort i fra at vi har kjøpt en ny Viana her dessverre. Når jeg ser hvordan Boa Morte herjer for Fulham om dagen blir jeg irritert over at han ikke ble Newcastle spiller. Han er også svært sjeldent skadet. Om Luque skal spilles i form vil hjemmkampen mot Charlton være en fin anledning. En ting er sikkert, og det er at det blir mye rotering i det harde juleprogrammet.Wayne Bridge hadde vært konge. En spiller som også kan spille på venstremidtbane. Bridge er vel skadefri nå, men Jose velger heller å bruke midtstoppere på venstreback om Del Horno ikke er skadefri. Tipper Bridge forsvinner i januar, og jeg ser ikke bort i fra at Newcastle er neste stopp. Han må ihvertfall spille fotball om han skal bli med til VM i Tyskland.
(...) Arsenal som har den "fantastiske" manageren Arsene Whinger.