20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United FC vs Liverpool FC, søndag 28. desember kl. 12.55. (C+ Sport 1)  (Lest 18406 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Ny kamp og nye sjanser til poeng. Hjemme på St. James Park har vi en helt grei statistikk mot LFC. Siden vi rykket opp til PL viser den 6 seire, 4 uavgjorte og 6 tap (1 av dem i Liga cupen).
Vant sist hjemme mot LFC i 2006/07 da Martins og Solano nettet, og her kan førstenevnte være tilbake fra skade, det vil gjøre laget flere hakk bedre.

Denne sesongen har vi spilt meget disiplinert mot de antatt bedre lagene. Har kun tapt for Arsenal (borte) i serien av lagene som innehar topp 5 for øyblikket. Seier hjemme mot Villa og 2 uavgjorte borte mot henholdsvis Chelsea og ManU ere sterke resultater. Bortsett fra sist kamp mot Wigan var NUFC et av formlagene i PL og var ubeseiret i de siste 6 kampene.
Kan også ta med at vi under Joe Kinnear er ubeseiret på hjemmebane! På de 6 kampene har vi 3 seire og 3 uavgjorte, med målforskjell 12-8.

Så til laget, jeg håper Martins er tilbake igjen og at Enrique sin skade ikke er så alvorlig slik at han kan spille denne. Beye er nok uaktuell. Regner med At Bassong spiller da jeg tror at de protesterer på utvisningen og avventer en avgjørelse fra FA.
Det vil si at jeg håper på følgende lag:
Given
Taylor - Coloccini - Bassong - Enrique
Jonas - Butt - Guthrie - N`Zogbia
Owen - Martins

Ikke store utskiftningene fra laget som den senere tid har gitt suksess, eneste er Taylor inn for en skadet Beye. La oss krysse fingrene for at Owen og Martins kan herje litt med temposvake stoppere til LFC.
« Siste redigering: 26. Des. 2008, 21:48 av Daniel »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Enrique spiller ikke. Kinnear har bekreftet dette på den offisielle hjemmesiden.

Tipper vi får se dette laget:

Given
Edgar - Taylor - Coloccini - N'Zogbia
Jonas - Butt - Guthrie - Duff
Owen - Carroll

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Enrique, Beye, Viduka og Bassong er alle ute til kampen mot Liverpool. Det svekker ossen del defensivt men vi får håpe de nye som kommer inn benytter sjansen godt!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Med flaksen vår skal man vel ikke se bort i fra at vi må starte med Xisco og Carroll på topp heller...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Da skal vi nok få slite med å få poeng i denne! Ingen av dem matcher verken Hyypia eller Carragher på hodet, da har vi ikke mange ferdigheter igjen vi kan utnytte ved dem.............

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Er nok redd for at Cacapa får plass som midtstopper sammen med Colo.

                 Given

Taylor - Colo - Cacapa - N'Zogbia

Jonas - Butt - Guthrie - Duff

        Caroll (Xisco) - Owen(c)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Beye er ute i 6 uker.
Caroll får mest sannsynelig sjansen mot Liverpool.
 Edgar blir trolig høyreback med Taylor inn i midten med colo.

Hentet fra ChronicleLive
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Jeg håper på :

                     Given
    Geremi Taylor Colo Edgar
Jonas   Butt      Guthrie      Zoggy
     Owen/Xisco      Martins/Duff

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Tror det er samme hvilket lag vi stiller med, hørte at Torres er klar til kampen, så. Blir nok stygge sifre med en Torres og en Keane i form på topp mot et svekka Newcastle forsvar. Ja, vi har Owen på topp, men synes ikke Owen er like god når han ikke har Martins ved sin side. Huff, når ting endelig begynner og se lysere ut, så blir backene skada, vår beste midtstopper får rødt kort, vår allers beste spiller Martins får lyskestrekk, N`Zogbia vil vekk, Joe Kinnear er stolt av gutta sine når de taper kamper mot lag som Wigan. Blir helt nervøs jeg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Er vel ikke sannsynlig at Torres er i noe serlig form. Dessuten tror eg han starter med Keane aleine, som han har brukt å gjøre.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Har trua eg...Vinn 2-1  ;D Howay The Lads!!!

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Vinner vi 2-1 skal jeg drikke meg i hjel:) Men frykter stygge sifre. Torres er Torres, selvom han har vært skada kan han score hat-trick på et svekka Newcastle forsvar. Skjønner liksom ikke helt hvem som eventuelt skulle gjort det for Newcastle. Tror Carragher og Liverpool forsvaret greier og ha rimelig god kontroll på Owen og Carrol på topp hvis de blir de to. Men om Martins er klar så vet en aldri:P Kanskje vi får se et øyeblikks magi fra Obagoal:) <3 Men skal vi ha noen som helst sjans er vi avhengig av at vingene våre har dagen og klarer å spille seg fri offensivt. Hvertfall det jeg tror må til.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Martins ute mot Liverpool også!

"We have Mark Viduka out with a groin injury and Shola Ameobi and Oba Martins also out.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1500865,00.html

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Blir en mildt sagt vanskelig kamp..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Utrolig kjedelig med alle skadene! Viduka gjør også en glimrende jobb etter skadeavbrekket. Håper bare at JKs rosing av Carroll vil føre med seg mye godt. Han har jo bevist tidligere at han har potensialet..
En glimrende jobb sier du? Jeg ville vel sagt det motsatte. Viduka er ferdig på toppnivå desverre.