20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Når vi er avhening av noen så kan det jo ikke være bomkjøp? Det sier seg vel selv... Var Henry et bomkjøp for Arsenal? Van N. For United? Owen for Newcaslte...??NEI!!
Owen er det beste kjøpet vårt siden Shearer kom til klubben. Vi kan ikke betegne alle kjøp som bomkjøp bare fordi vi har en manager som ikke klarer å styre laget skikkelig. Hvis Owen er et bomkjøp er alt bomkjøp.
Nei, Owen er IKKE et bomkjøp!Men jeg skjønner poenget ditt. Tror jeg. Jeg forstår at du er skeptisk til at vi betaler så mye for en spiller som bare spiller halvparten av kampene. Men bomkjøp er ikke spillere som leverer så til de grader når de først er på banen. Var Woodgate et bomkjøp da? NEI! Hvordan kan da Owen være et bomkjøp?Det at vi er så til de grader avhengige av Owen som vi er, er managerens feil. Med en taktikk. Med en plan over spillet, så hadde vi kunne klart oss uten Owen, og jeg er overbevist om at vi kunne fått Shearer og Ameobi til å bli mye, mye farligere. Men vi utnytter ikke deres gode sider, og vi blir derfor avhengige av at Owen skal finne på noe på egenhånd.Men han er overhodet ikke noe bomkjøp av den grunn.Hadde han vært et bomkjøp, så hadde han ikke prestert så inn i hampen bra når han er på banen.
nja, vil nå si at parker, emre, dyer og jenas er på høyde med kjøpet av owen, men visst er owen ett kanonkjøp!