20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal  (Lest 26181 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #60 på: 10. Des. 2005, 20:25 »
Parker er en hardhaus, så noen løse tenner og en evt. hjernerystelse er da ingenting for den gutten. En, maks to uker på sidelinja, så er han tilbake.

Selv om vi vinner denne kampen, og det kan etter rapportene virke som Souness har lagt en god taktisk plan for andre omgang, så betyr ikke det at Souness er riktig mann. Så hvis noen skulle være i tvil, jeg vil fortsatt ha bort Souness. For enhver pris.

Men ja, jeg er enig i at det er godt å slippe de sedvanlige overskriftene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #61 på: 10. Des. 2005, 20:37 »
Sitat fra: "Christian"
Souness må bort, for ein kvar pris. Såg det at han ikkje jubla når Solano scora idag? :roll:

:\
Svart Hvitt

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Arsenal
« Svar #62 på: 10. Des. 2005, 21:09 »
Dette var sårt trengt. En gledens dag :D

howie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #63 på: 10. Des. 2005, 21:29 »
Meget svak førsteomgang. Vi kom ikke til EN ENESTE SJANSE. Går det an!
     Men - vi skjerpet oss betraktelig i den andre omgangen. vi var heldige at det ble blåst staraffe mot BRAMBLE som handset. Men vi skal være veldig fornøyde, spesielt SOUNESS, med at vi vant 1 - 0 mot ARSENAL. Nå klatret vi helt opp på tiende plass på tabellen. nå er vi igjen med i kampen om E-cupspill neste år. GRATULERER MED MINST EN UKES KONTRAKTSFORLENGELSE "SOUEY".

SPILLERBØRS:

GIVEN 7

RAMAGE 7

BRAMBLE 7

BOUMSONG 6

ELLIOTT 7

SOLANO 7

FAYE 5

PARKER 8

AMEOBI 7

SHERARER 6

OWEN 6

Noreng

• Gjest
Newcastle - Arsenal
« Svar #64 på: 10. Des. 2005, 21:29 »
Sitat fra: "Zzyzx"
Så ikke kampen. Men virket, utifra referat, at dommern var litt ute å kjøre. Stemmer?

Nei

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Arsenal
« Svar #65 på: 10. Des. 2005, 21:56 »
SPILLERBØRS:

GIVEN 8

RAMAGE 8

BRAMBLE 6

BOUMSONG 6

ELLIOTT 6

SOLANO 8

FAYE 4

PARKER 8

AMEOBI 7

SHEARER 7

OWEN 6

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #66 på: 10. Des. 2005, 23:28 »
Hva i helvette mener dere med å gi Faye 4 og 5?
Synes han var god i dag. Jobbet hardt, kan heller ikke huske at han slo noen feilpasninger. Han spilte bedre enn mange i dag. Som for eks. Eliott, Solano, Shearer, Owen og Ameobi.

Endelig på tide at dommeren var på Newcastles side i dag. Skulle ikke vært rødt kort til Gilberto, men da er vi vel even steven fra Highbury?
Utrolig at Shearer ikke fikk gult kort tidligere også...

Men hærregud så deilig med seier. Ramage viser at han kommer til å bli landslagspiller, Parker er enorm og Given viser med sin eneste redning hvor god han er!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #67 på: 10. Des. 2005, 23:42 »
Jeg så ikke kampen, men jeg reagerer på at Faye får 4 og 5 i en kamp hvor midtbanen etter rapportene å dømme spiller meget bra, og nekter Arsenal de store sjansene. Faye kan umulig ha vært så dårlig.

Her er i allefall min vurdering av børskarakterene.
1 - Håpløs, elendig. Overhodet ikke bidragsytende. Skal være umulig å oppnå.
2 - Meget, meget svak. Svært lite bidragsytende. Benken til reservelaget neste.
3- Svært svak. Lite å bidra med. Benken neste.
4- Svak.
5- Pari. Langt ifra god, ei heller dårlig, men ikke noe å skryte av.
6- Bra. Bidrar noe, men tidvis usynlig.
7- Meget bra. Bidrar mye, stor vilje, enkelte meget gode prestasjoner.
8- Særdeles godt. Svært få feil, meget bidragsytende.
9- Fremragende. Ekstremt god. Ingen feil.
10- ypperste, ypperste verdensklasse. Historisk. Skal være tilnærmet umulig å oppnå.

Jeg har min tvil til at Faye var direkte svak ei en kamp hvor midtbanen er meget god.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #68 på: 11. Des. 2005, 00:03 »
Faye var langt i fra dårlig. Avisene gir ham en 7er i dag. Souness og flere andre har vel uttalt at han var BB mot Villa sist.

Håpløst å gi Faye en 4er bare fordi han har vært dårlig tidligere...

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #69 på: 11. Des. 2005, 00:07 »
Given 7

Ramage 6
Boumsong 7
Bramble 5
Elliott 4

Solano 5
Parker 6
Faye 8 BB
Ameobi 6

Shearer 6
Owen 6

Bowyer 5
Chopra -
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Arsenal
« Svar #70 på: 11. Des. 2005, 00:54 »
hvordan kan noen gi faye 8 og BB samtidig som de gir parker 6, mens noen gir faye 4 og parker 8?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Arsenal
« Svar #71 på: 11. Des. 2005, 01:12 »
Dette var et fantastisk resultat for Newcastle! Vi trengte dette etter mye motgang i det siste, og godt å se Owen tilbake og at Solano putter igjen. Flott mål forresten  :D

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #73 på: 11. Des. 2005, 03:36 »
Min børs:

Given: 7. Har en meget god redning på et Henry forsøk i første omgang. Ellers virker han som vanlig trygg, og er arbeidsledig i andre omgang da Arsenal ikke skaper en dritt.

Ramage: 8. Meget god kamp av ungutten. Gir 100%, og jeg la faktisk merke til at Ramage var veldig rask i dag da han enkelt og greit løpte opp en Arsenal spiller. Er sikrere i pasningsspillet sitt enn tidligere og som vanlig kontant i taklingene.

Bramble: 6. Gjør fremdeles en del småslurv, og virker litt nervøs til tider. Likevel leverer han en grei kamp, og bidrar med en rekke farlige langpasninger som skaper panikk i Arsenals forsvar.

Boumsong: 7. Har kommet seg veldig i de siste kampene etter en elendig sesong hittill. Er han i ferd med å finne tilbake til storformen? Har full kontroll på landsmannen Henry.

Elliott: 5. Han gjør så godt han kan, og vi kan vel egentlig ikke forvente allverden fra en spiller som dette. Han gir 100% i dag. Han er derimot usikker med ballen, og slår veldig ofte bort ballen i panikk når han har den. Dårlig posisjonering i 1.omgang også, da Arsenal slipper for lett til med Ljungberg på høyresiden. Heldigvis er Baba tilbake i neste kamp.

Solano: 7. Virker direkte sløv i første omgang, og det virker som om han ikke følger helt med. Blir bedre i andre omgang, og linker fint opp med Ramage på høyresiden. Scorer også et fint mål, og får pluss for det.

Faye: 8. Jeg må ærlig innrømme at jeg nesten hadde gitt opp denne spilleren, men Faye hadde nok en god kamp idag som han hadde mot Villa. Er også han, i likhet med Boum i ferd med å finne storformen? Takler så det lukter svidd, jobber knallhardt bakover og treffer også bra med pasningene sine.

Parker: 8. Ofrer seg skikkelig for laget i dag. Løper mye, takler alt som er, og bidrar i større grad offensivt når Faye fungerer som ankeret. Som forventet av Parker. Newcastle beste spiller i høst sammen med Given.

Ameobi: 7. Synes Ameobi klarer seg overraskende bra i kantrollen i dag. Han har noen fine forseringer med ballen, men han bør lære seg når han skal spille den fra seg. Vinner noen luftdueller her og der, og var en stor trussel for Arsenal forsvaret. Jobber også bra bakover på banen, spesielt i første omgang.

Owen: 6. Hadde egentlig ikke forventet noe stort av Owen. Han har vært ute med skade en stund, men viser likevel noe av det som bor i han. Campbell har åpenbare problemer med Owen når gamlingen blir utfordret på farten. Burde ha scoret da han var gjennom i andre omgang. Ok kamp av en rusten Owen.

Shearer: 8. Livsviktig i dag. Skaffer oss en rekke frispark og gjør alltid de rikrige løsningene. God da han så Solano og gav ballen til han, som dundret inn seiersmålet. Shearer er kanskje ikke den målkongen han var før, men han bidrar i andre deler av spillet. Noen vil nok kanskje si han skulle vært utvist i dag. Ser at Wenger også sutrer. Vi spiller i PL nå, og ikke i fransk eller portugisisk kjerringfotball. Det burde Wenger har forstått etter 9 år som manager i England. Man kødder ikke med BIG AL!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #74 på: 11. Des. 2005, 03:46 »
Ble og overasket av farten til ramage! Greitt han ikke løper inn Henry, men det er ikke langt i fra!

Howay ramage!

Ikke helt ening med deg om Faye. Tenk å knytte skoen når Anal angriper. Det blir litt for dumt.