20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal  (Lest 26375 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #75 på: 11. Des. 2005, 09:42 »
Sitat fra: "Joakim"

Selv om vi vinner denne kampen, og det kan etter rapportene virke som Souness har lagt en god taktisk plan for andre omgang, så betyr ikke det at Souness er riktig mann. Så hvis noen skulle være i tvil, jeg vil fortsatt ha bort Souness. For enhver pris.

Slenger meg på denne. Selv om vi slår Arsenal, så er Souness ikke noe å satse på for Newcastle. Totalt sett var vi hakket bedre enn Arsenal i går, men denne kampen kunne ha vippet begge veier.
Carr har altfor få landskamper for England!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #76 på: 11. Des. 2005, 10:04 »
Ramage ble kåret til BB igår! Rart, syns Faye hadde fortjent den 8) Og den mannen hopper høyt, vant alle duellene på midten! :D
ax

mackemmania

• Mackem
  • Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #77 på: 11. Des. 2005, 13:08 »
For en møkkahelg.Seier for the Barcodes og tap for the Red and White Heroes.

Men,men trøsten for være at jeg scoret selv da på julebordet.
img]http://www.jagels.com/safc/html/themes/Odyssey/images/logo.gif

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #78 på: 11. Des. 2005, 14:31 »
Da Ramage skaffet oss frispark da han hoppet inn i duellen med en Arsenalspiller som kom med strak fot i hodehøyde var jeg solgt. Ser ut som laget virkleig hadde bestemt seg for å gi alt i går.

Howay the lads!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #79 på: 11. Des. 2005, 14:34 »
Ramage blir stor! :!:  :!:
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #80 på: 11. Des. 2005, 17:07 »
Uansett, jeg liker måten laget hever seg på, og gir all dritten en mitt i fleisen. Fint å vite at der bor noe i laget, og at de kan kjempe seg til seier på den måten. Og at de viser at de står samla når tingene ser så stygge ut som de gjør.
Jeg ble ærlig talt vannvittig overraska, og jeg hadde ingen som helst tru på at vi skulle slå Arsenal på dette tidspunktet. Så det var en vannvittig deilig følelse å konstatere at vi slo de, og en stor overraskelse!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #81 på: 11. Des. 2005, 17:33 »
Helt enig. Var på Scotsmann i bergen. Typisk arsenal pub liksom. Vi laga sjau og viste at vi ikke er noen lego supportere.

Super dag i går. Satser på noen flere i ukene som kommer. Spesielt julekampen. Det jeg ønkser meg mest til jul er at Newcastle vinner mot L'pool på anfield. Regner med Owen er hevngjerrig å vil score ett par mål. Er vel den stadionen i verden Owen har scoret mest (ingen bombe??)). Ser ikke bort fra at det gjentar seg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #82 på: 11. Des. 2005, 18:54 »
Det er liten tvil om at den beste julegaven noen av oss kan få er en seier på Anfield. Med Owen og Shearer på scoringslista.
Det er på tide å slå de røde nå. Og det er på tide å vinne en julekamp.

Men før den tid er det West Ham, og det blir vanskeligere enn jeg liker det.

Forøvrig innmari typisk at laget skal slå til på denne måten når jeg har gått litt lei og derfor ikke gidder å bry meg for mye om kampen.
Men nå vil jeg være som en nyforelsket tenåring med hormonene i fullt firsprang til neste kamp. Sannsynligvis bare for å bli skuffet. Yrket fotballsupporter er litt merkelig sånn. Mer humørsvingninger enn premenstruelle kjerringer i midtlivskrise.

Owen har en god statistikk på Anfield ja. Men at statistikken også sier at de målene har kommet i rød trøye gir vi blanke i.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #83 på: 11. Des. 2005, 22:45 »
Det jeg ønsker meg til jul er å få Souness sparket!
Skal sende brev til den tjukke julenissen i Newcastle(FatFred) og gi han juleønskene mine.
Hva med at alle på forumet gjør det? :lol:

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #84 på: 12. Des. 2005, 11:49 »
Var visstnok flere lignende episoder også :)
Svart Hvitt

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #85 på: 12. Des. 2005, 12:49 »
Skal bli artig å se hva FA gjør..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #86 på: 12. Des. 2005, 14:53 »
Sitat fra: "Mushans"
Skal bli artig å se hva FA gjør..

FA gjør INGEN VERDENS TING! Det kan vi garantere allerede her og nå!
Det er Arsenal vi snakker om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle - Arsenal
« Svar #87 på: 12. Des. 2005, 15:09 »
De kan dælje løs på hverandre så mye de vil for min del. Jo mer, desto bedre.
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Arsenal
« Svar #88 på: 12. Des. 2005, 17:43 »
har egentlig ikke noe imot at folk sloss på banen, mener det blir feil at feks bowyer skal bli utvist og utestengt pga en slosskamp mellom to på ett lag! Mener at dette er interne problemer, og bør løses internt. Det er ikke til skade for motstanderlaget, tvert imot. Så jeg mener det blir feil å utvise folk og utestenge de pga det!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #89 på: 12. Des. 2005, 21:59 »
Merkelig kamp dette. Lagene har helt klart hver sin omgang. Skremmende at Newcastle kan være så tannløse som de var første omgangen når du ser hvor gode de er i andre omgangen. Mulig vi ikke var kjempegode, men vi hadde nesten full kontroll på Arsenal, som uten tvil er et av de beste lagene i PL.

Parker i en mer offensiv rolle med Faye i den defensive rollgen fungerte meget bra. Tror dette er noe Souness bør bruke tid på å få "innkjørt" ettersom den kombinasjonen kan komme til å være mer tilgjenglig enn Emre offansivt og Parker deffansivt.

MEN.... det er fortsatt ting å ta tak i! Som jeg har poengtert før trenger vi en spiss nå i Januar. Men jaggu bør vi ikke se litt på forsvaret og... Bramble er og blir for dårlig. Maken til slurv, og feilpasninger.
Og Elliott... i helvete... Er du imponert over høner som kan stå og sove, vel Elliott klarer å sove mens han løper, den pappskallen.
Hadde ikke Solano blitt match vinner kune han også fort fått det glatte lag av meg her. Han rettet opp det meste med den scoringen. Meningsløse dødballer i første omgang og virket direkte uinteressert. Ligner på den typen som er god når laget virker men som har for lite i seg til å prøve å snu en kamp og "få igang" laget. Men en flott og VIKTIG scoring er gull verdt!
Ameobi overrasker meg litt positivt faktisk. Får mye ut av rollen på venstre kant og arbeider brukbart i begge ender av banen, særlig i andre omgang. Tror kanskje en sånn rolle  passer ham bedre enn å være spiss. Ser ut som han sliter med å få ut det lille som kan bli tungen på vektskålen i de avgjørende situasjonene....
Sherar imponerte meg også i denne kampen. Maken til arbeidsvilje og innsats. Skal ha mye av æren for poengene i denne kampen. Mange kan mene hva de vil om han burde ha gult tidligere, og evt rødt senere. Nei mener nå jeg, og det seriøst. I de fleste tilfeller vinner stopperne, men det gjør ofte mye vi ikke ser, og gir de juling får de jaggu meg ta juling. Der er Shearer mer rett "real" enn de som ofte viker unna eller blir skremt!
Syns Owen jobbet bra også. Llitt uheldig ved et par anledninger at han ikke kommer på scoringslista, men ser ut som formen er der bare han kan spille. Det er bra!
Igjen, Given fortjener en "honourable mention". Uten hans verdensklase redning tviler jeg på at det hadde blitt tre poeng. Viser hvorfor en matchvinner i den enden av banen også(!) er SÅ viktig.
Banens beste, denne er tilnærmet håpløs. Parker er min favouritt, men Ramage er ikke dårligere, og når sant skal sies så gjorde Faye en bra kamp!

I fremtiden vil jeg se mer av det Newcastle jeg så i andre omgang, og mindere til det jeg så i første omgang. Spesielt i andre omgang viser laget faktisk at det kan prestere til tross for skadede "førstespillere". Når alle forsvarerne er spilledyktige nå, syns jeg fortsatt Ramage fortjener tillit. Kanskje som venstreback? Boum var tross alt bra nå mot Arsenal!

En go' dag og go' kamp for Newcastle supportere, og det var neimen ikke for tidlig!