20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal  (Lest 26172 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

howie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« på: 06. Des. 2005, 21:36 »
Jeg er litt pesimistisk. Hvis vi er litt heldige og jobber godt nok i samtlige 90 min. + overtid så tror jeg vi kan ta med oss MINST et poeng hjem.

LAGET:

SKADER:
Dyer     Luque     Emre      Carr     Babayaro     Bowyer      Moore    N`Zogbia

Virkelig synd at Dyer, Luque og Emre er skadet. Det er spillere som dem som gjør at vi vinner kamper. Men nå må vi ikke glemme N`Zogbia da. Han har spilt kjempe bra i nesten hver eneste kamp i år.

STARTOPPSTILLING:

GIVEN

RAMAGE                     TAYLOR                  BRAMBLE              ELLIOTT

SOLANO                       PARKER                 FAYE                  AMEOBI

OWEN             SHEARER

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle - Arsenal
« Svar #1 på: 06. Des. 2005, 21:47 »
Både Carr, Luque, Dyer og Owen skal i følge Souness rekke kampen, men det spørs om alle er like matchklare. Jeg tror at Carr, Owen og muligens Luque starter. Dyer blir garantert å finne på benken.

Tipper 1-2
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Arsenal
« Svar #2 på: 06. Des. 2005, 22:47 »
Jeg tipper 1-1. Flott at Taylor og Owen er tilbake, og kanskje Dyer også får seg noen minutter. Det hadde vært veldig flott.

Men det blir nok en vanskelig kamp for Newcastle mot Arsenal som sliter på bortebane i PL. De har absolutt ikke overbevist så langt... Men når det er sagt så har ikke NUFC overbevist nevneverdig heller da, så jeg tror det blir en jevn kamp her.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #3 på: 07. Des. 2005, 00:58 »
Me vinner no deubt about that 8)

Souness blir hylla etter kampen

Newcastle vinner resten og kvalifiserer seg til CL

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #4 på: 07. Des. 2005, 09:09 »
Det er jo en ønsketenking som jeg godt kunne ønske selv...

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Newcastle - Arsenal
« Svar #5 på: 07. Des. 2005, 12:54 »
Sitat fra: "howie"
Jeg er litt pesimistisk. Hvis vi er litt heldige og jobber godt nok i samtlige 90 min. + overtid så tror jeg vi kan ta med oss MINST et poeng hjem.

LAGET:

SKADER:
Dyer     Luque     Emre      Carr     Babayaro     Bowyer      Moore    N`Zogbia

Virkelig synd at Dyer, Luque og Emre er skadet. Det er spillere som dem som gjør at vi vinner kamper. Men nå må vi ikke glemme N`Zogbia da. Han har spilt kjempe bra i nesten hver eneste kamp i år.

STARTOPPSTILLING:

GIVEN

RAMAGE                     TAYLOR                  BRAMBLE              ELLIOTT

SOLANO                       PARKER                 FAYE                  AMEOBI

OWEN             SHEARER

Hmmm du kødder nå? Luqe er ikke skada igjen???? Seriøst, du gjorde bare en feil, det er greit, men hvis han er skada sååå!!!
ax

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #6 på: 07. Des. 2005, 14:23 »
Arsenal har 1(!) fattig seier på 7 forsøk på bortebane. Likevel så tror jeg Arsenal vinner denne. Reiser seg nok etter det dårlige resultatet mot Bolton i forrige seriekamp.

For å nevne det så står Newcastle med 1 tap på 7 kamper hjemme. Statistikken forteller oss 3-3-1 og 7-6 i målforskjell på hjemmebane. Er det noen som har statistikk over de 10 seneste møtene mellom disse to lagene?
Carr har altfor få landskamper for England!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #7 på: 07. Des. 2005, 14:25 »
kampen går på tv?
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #8 på: 07. Des. 2005, 14:27 »
Jahhh. kvart over 6 på lørdag!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle - Arsenal
« Svar #9 på: 07. Des. 2005, 14:59 »
De fire siste oppgjørene har endt 0-2, 1-1, 1-1 og 0-1. Vi har med andre ord et veldig dårlig tak på Arsenal. Ikke bare hjemme, men også på The Library. Tror vår forrige hjemmeseier mot Arsenal kom i sesongavslutningen i 00/01 (?). Husker iallefall vi vant 4-2 mot et reservepreget bortelag.

WBA slo Arsenal 2-1 hjemme i år, så da bør vi kunne ha muligheten til å gjøre det samme. Jeg går aldri med på at WBA er et bedre lag enn det vi har for øyeblikket.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #10 på: 07. Des. 2005, 15:19 »
Skadesituasjonen:
såvidt jeg har fått med meg er det stor sjanse for at Owen og Taylor rekker kampen, uten at jeg er overbevist.
Dyer spiller kanskje, men det blir vel uansett toppen denne kampen her og en til er vi heldige.
Men hva har skjedd med Luque? Er han virkelig skadet nå igjen?
Og Emre, hvordan er skadesituasjonen hans.
Og Carr, hadde trengt han.....
I verste fall er faktisk 3 potensielle matchvinnere ute (Owen, Emre og Luque).

Men skadene får vi ikke gjort noe med, derfor kan vi jo se på det vi faktisk får gjort noe med:
Laget, kampen, spillet og motstanderen.
Laget til Howie ser jo ikke urealistisk ut. Jeg tror kanskje jeg heller vil ha Clark eller Bowyer sentralt sammen med Parker i stedet for Faye.
Kampen blir nok jevn, Arsenal må vel finne seg i å vere knepne favouritter, men har dårlig bortestatistikk i år.
Vi må spille veldig klokt og lurt her i samtlige 90 minutter for å ta poeng, men det er ikke umulig. Arsenal er ett av lagene som er best i England når alt fungerer som det skal og det blir veldig viktig å forstyre å stresse dem når de har ballen slik at de gjør feil. I tillegg må vi også klare å få litt fart i spillet og utnytte de feilene de evt kommer til å gjøre. Den viktigste spilleren deres er vel uten tvil Henry, og han må stoppes. Vanskelig men ike umulig. har sett Boumsong holde følge med ham før, og kanskje en hard takling tidlig kan sette ham litt på plass?

Er ikke altfor optimistisk foran denne kampen, men helt umulig er det ikke å ta poeng her. Avhenger desverre også mye av hvem som kan spille og ikke...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Arsenal
« Svar #11 på: 07. Des. 2005, 20:18 »
kampen er....? lørdag klokken 4?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #12 på: 07. Des. 2005, 20:42 »
Sitat fra: "Lasse"
kampen er....? lørdag klokken 4?

Står på Canal+ sin side at de har direkte overføring fra St.James Park med avspark 18:15, så begynner nok ikke før da...
Trodde den ble sendt i opptak men den begynner tydligvis sent. Ennå bedre, da kan jeg se den live etter job  :)

molala

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #13 på: 07. Des. 2005, 23:37 »
krysser så jævlig fingrene for en seier her.. så arsenal tape for bolton forrige helg.. de var helt tannløse. Men så var riktignok Bolton utrolig samspilte, og veldig på hugget! Skal mye til for at vi får se Newcastle slik i den nærmeste tiden.. vi lider jo av KOMPLETT mangel på form i spillet i det hele tatt.. Faktisk så er Newcastle veldig like Norge for tiden! Vi har ingen som helst taktikk bortsett fra å spille langballer på Shearer.. samme på landslaget med Ivers i Shearer rollen.. Vi har en Hæstad i Parker på midten, og en grindheim i Emre.. Utrolige spillere alle fire, men på det lagmessige i de respektive lagene funker det heller dårlig! Vi har begge spisser som media og fans kritiserer oss for å ikke stole på.. dvs Chopra får lite spill i Newcastle, Braaten på Norge.. Vi har elendige managere som er mest opptatt av å kjefte på media og dommmere.. Hareide er jo ingenting å skryte av. OG, vi har begge masser av fans som møter opp å støtter laget i tykt og tynt, men sjelden får valuta for det de legger i klubben sin, og vi sliter med et generasjonsskifte begge to..:

R.Johnsen , Myggen, Leo, Solskjær, pluss andre fra "drillogenerasjonen" er borte, og det samme skjer i Newcastle, der de fleste fra Keegantiden er borte, unntagen Shearer.. Jeg savner en Ginola, en ferdinand, en asprillia, en beardsley, en Shearer i toppklasse, en Barton, en Watson, en Beresford og ikke minst en Albert!;)

Det vil nok ikke løsne for oss før vi får Alan Shearer i manager stolen. Håper på neste sesong..! Etter at Owen og Parker har slitt seg til et VM-gull mot en hardtarbeidende Boumson og Frankrike;)
ancs and Scousers, go to H***!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Arsenal
« Svar #14 på: 08. Des. 2005, 11:03 »
Sitat fra: "molala"
krysser så jævlig fingrene for en seier her.. så arsenal tape for bolton forrige helg.. de var helt tannløse. Men så var riktignok Bolton utrolig samspilte, og veldig på hugget! Skal mye til for at vi får se Newcastle slik i den nærmeste tiden.. vi lider jo av KOMPLETT mangel på form i spillet i det hele tatt.. Faktisk så er Newcastle veldig like Norge for tiden! Vi har ingen som helst taktikk bortsett fra å spille langballer på Shearer.. samme på landslaget med Ivers i Shearer rollen.. Vi har en Hæstad i Parker på midten, og en grindheim i Emre.. Utrolige spillere alle fire, men på det lagmessige i de respektive lagene funker det heller dårlig! Vi har begge spisser som media og fans kritiserer oss for å ikke stole på.. dvs Chopra får lite spill i Newcastle, Braaten på Norge.. Vi har elendige managere som er mest opptatt av å kjefte på media og dommmere.. Hareide er jo ingenting å skryte av. OG, vi har begge masser av fans som møter opp å støtter laget i tykt og tynt, men sjelden får valuta for det de legger i klubben sin, og vi sliter med et generasjonsskifte begge to..:

R.Johnsen , Myggen, Leo, Solskjær, pluss andre fra "drillogenerasjonen" er borte, og det samme skjer i Newcastle, der de fleste fra Keegantiden er borte, unntagen Shearer.. Jeg savner en Ginola, en ferdinand, en asprillia, en beardsley, en Shearer i toppklasse, en Barton, en Watson, en Beresford og ikke minst en Albert!;)

Det vil nok ikke løsne for oss før vi får Alan Shearer i manager stolen. Håper på neste sesong..! Etter at Owen og Parker har slitt seg til et VM-gull mot en hardtarbeidende Boumson og Frankrike;)

Enig i savnet av de gamle gode spillerne ja. Nittitallet ruler :wink:
Who else...... Alan Shearer