20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woody?  (Lest 28896 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Woody?
« Svar #45 på: 28. Mai 2006, 15:05 »
Er det bare meg eller var den drakten veldig stor?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Woody?
« Svar #46 på: 28. Mai 2006, 15:28 »
Det er bare deg.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #47 på: 28. Mai 2006, 16:37 »
Tror faktisk du tar feil der!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Woody?
« Svar #48 på: 28. Mai 2006, 16:49 »
Hmm. Nei, det tror jeg ikke. For det første er Woody veldig breiskuldret, samtidig som han holder drakten ganske nært kamera. Det virker litt meningsløst hvis han skulle holde en drakt i størrelse XXXL, når han selv bruker L eller XL...
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #49 på: 28. Mai 2006, 16:53 »
Meningsløst? Ja.
Mulig? Ja.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #50 på: 28. Mai 2006, 19:40 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Som Joakim sier. En Woodgate i form er Englands beste stopper... Så hvorfor i huleste helvette skal vi da la være å hente ham tilbake for en billig penge? Ja, han kommer til å være mye skadet, men i de kampene han spiller kommer han til å bety så mye at det vil være verdt det. I tillegg vil han være en enorm ressurs for de andre i forsvaret. For Steven Taylor vil det være en ENORM forskjell å spille sammen med en stopper som Woodgate og på det å spille sammen med kløna Boumsong som knapt nok klarer å stoppe en engelsk 3 div spiller...

Woodgate er i mine øyne den klart beste stopperen jeg har sett i Newcastletrøya, og jeg vil ha ham tilbake for en hver pris.

Men hvordan vil det påvirke forsvaret alle de kampene denne sjefstypen Woodgate ikke kommer til å spille? Jeg syns faktisk at forsvaret virket bedre enn på lenge mot slutten av sessongen nå, kanskje fordi de begynte å lære å kjenne hverandre og fungerte som en enhet, som "ett forsvar". Jeg er redd konsekvensene av å la Woodgate spille 15-20 kamper for så å savne ham i de resterende kampene.... Newcastles forsvar har langt fra vert PL's mest stabile de siste årene. Da er jeg redd savnet av Woodgate når han er skadet blir større enn nytten av hans tilstedeværelse når han er spilledyktig.
DERFOR mener jeg Woodgate IKKE er noe å satse på for Newcastle. Men det virker som om det er bare meg som ser den faren, eller anser det som en fare her inne... (?)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #51 på: 28. Mai 2006, 21:51 »
Den problemstillingen vil jeg ikke ta hensyn til på noen som helst måte. Woodgate er altfor god til at vi kan la være å hente ham hjem. Altfor god.
Jeg er villig til å ofre det aller meste for å få en så bunnsolid mann som Woodgate i forsvaret. Selv om det bare er 15-20 kamper. Da får vi heller sørge for at jobben som gjøres på treningsfeltet er så god at savnet av Woodgate når han er skadet blir minimalt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #52 på: 28. Mai 2006, 23:30 »
Støtter fullt opp rundt det Joakim sier her. Woodgate er alt for stor til at vi kan la sjansen til å hente ham hjem gå i fra oss...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #53 på: 28. Mai 2006, 23:31 »
Er det egentlig noe sjanse? Er han aktuell i virkeligheten, og ikke bare i drømmene våre?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #54 på: 29. Mai 2006, 14:19 »
Jeg er vist "kjerringa mot strømmen" som enestemann som er negativ til å hente Woodgate tilbake, I rest my case.
Er redd sånne holdninger som "han er så god at jeg er villig til å ofre utrolig mye for å få ham tilbake" som delvis har preget noe av det Newcastle har gjort de siste årene. Og at det kanskje er en grunn til at vi ikke har tatt det lille steget helt opp.
Jeg tror iallfall ikke det er noen god løsning på langsikt fremover dersom Newcastle ønsker å bli en av de aller beste klubbene i PL som kan være med å konkurrere om trofeer.

Men det er tydligvis bare meg.....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #55 på: 29. Mai 2006, 14:21 »
Sitat fra: "Lasse"
Er det egentlig noe sjanse? Er han aktuell i virkeligheten, og ikke bare i drømmene våre?

det er iallfall ikke i drømmene mine, og heller ikke i virkeligheten, håper jeg.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #56 på: 29. Mai 2006, 16:05 »
Sitat fra: "chickenman"

det er iallfall ikke i drømmene mine, og heller ikke i virkeligheten, håper jeg.

Syke, syke mann...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Woody?
« Svar #57 på: 29. Mai 2006, 19:21 »

Kan ikke du heller få msn til Journalisten også kan dere diskutere videre om hvor stor den drakta egentlig er der..

Angående Woodgate så er jeg enig med chickenman. Woodgate er stort sett skadet hele sesongen, og det siste vi trenger er å sette vår en skadeforfulgt mann til å rydde opp i backrekka. Uansett om han kommer gratis og får betalt pay-per-match så sier jeg nei takk. Mannen er riktignok utrolig god når han er skadefri og i form, men det er dessverre så sjeldent. Det vi trenger er 2 klassestoppere, eller i det minste 2 potensielle klassestoppere som holder seg skadefri i en litt lengre periode og som klarer å bygge opp et bra samarbeid. Det sier seg nesten selv at forsvaret vårt blir utrygt når man må bytte på hvem som skal danne midtstopperduoen annenhver match.
Selv om jeg husker Woodgate som en glimrende stopper og fantastisk person i Newcastle drakta, så sier jeg nei takk for denne gang.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #58 på: 29. Mai 2006, 21:29 »
Sitat fra: "VepsoO"

Kan ikke du heller få msn til Journalisten også kan dere diskutere videre om hvor stor den drakta egentlig er der..

Øhh, dette er vi ferdig å diskutere for lenge siden.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #59 på: 29. Mai 2006, 21:32 »
Sitat fra: "VepsoO"

Angående Woodgate så er jeg enig med chickenman. Woodgate er stort sett skadet hele sesongen, og det siste vi trenger er å sette vår en skadeforfulgt mann til å rydde opp i backrekka. Uansett om han kommer gratis og får betalt pay-per-match så sier jeg nei takk. Mannen er riktignok utrolig god når han er skadefri og i form, men det er dessverre så sjeldent. Det vi trenger er 2 klassestoppere, eller i det minste 2 potensielle klassestoppere som holder seg skadefri i en litt lengre periode og som klarer å bygge opp et bra samarbeid. Det sier seg nesten selv at forsvaret vårt blir utrygt når man må bytte på hvem som skal danne midtstopperduoen annenhver match.
Selv om jeg husker Woodgate som en glimrende stopper og fantastisk person i Newcastle drakta, så sier jeg nei takk for denne gang.

Glad for å se noen som endelig ser de samme faremomentene som meg ved å hente tilbake Woodgate!