20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woody?  (Lest 28845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #75 på: 26. Aug. 2006, 14:10 »
Jeg håper og ber at vi får se Woody i drakt nr. 4 igjen. Shepard sa jo til Woody da han dro at de ville holde av drakt nr. 4 til ham. Woody er uten tvil den beste stopperen castle har hatt. Selv om han er mye skadet, vil en anskaffelse absolutt forsvares, hvis han signerer en "pay as you play"-kontrakt. Tenk om vi får ham tilbake i god gammel form. Da har castle igjen en av verdens beste midtstoppere..

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #76 på: 26. Aug. 2006, 14:19 »
trøye nr 6 tenker du på.

nobby har 4.
lt;3 Newcastle <3

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #77 på: 26. Aug. 2006, 14:25 »
Sitat fra: "Doffi"
trøye nr 6 tenker du på.

nobby har 4.

Du har så rett så rett  :lol:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #78 på: 26. Aug. 2006, 14:27 »
Uansett.

En backfirer med Carr - Woddy - Taylor - Bridge ser ikke så altfor dum ut! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #79 på: 26. Aug. 2006, 17:05 »
En slik backfirer gir meg vann i munnen.
Det er musikk for mine øyne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #80 på: 26. Aug. 2006, 17:15 »
Godt sagt, godt sagt!;)

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Woody?
« Svar #81 på: 26. Aug. 2006, 20:13 »
Er stygt redd for at vi ikke kommer til å se Woody tilbake, ihvertfall denne gangen... Shepherd har jo sagt at han ikke vil ha spillere som befinner seg mest hos fysioene enn på banen. Dessuten tror jeg at Boro har sterke kort på hånden siden han faktisk er født på Teesside. Og hvis det stemmer at Real vil komme til å betale deler av lønnen hans mens han er utlånt, vil de heller ikke ha noe problemer med lønnen hans...

Men for all del; ønskedrømmen hadde vært å få Woody tilbake i godt gammelt slag og helt skadefri! Jeg krysser fingre og tær, armer og bein...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #82 på: 26. Aug. 2006, 22:10 »
Håper absolutt vi henter tilbake Woody, og setter han sammen med Taylor i midtforsvaret. Taylor har jo gått ut og sagt hvor mye han lærte av Woody og hvor fantastisk god han var..

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Woody?
« Svar #83 på: 27. Aug. 2006, 08:20 »
Woody tilbake ville rett og slett vært fantastisk! Den mannen er jo tross alt så og si den eneste midtstopperen i nyere tid som har klart å vært stabilt god i Newcastle forsvaret, han var jo enorm i de kampene han spilte og gjorde vel knapt noen feil i sin Newcastle karriere, bortsett fra at han gikk skadet i tide og utide da... Men å fått selveste Woody tilbake til Toon ville vært storartet. Og jeg skal kunne klare å leve med at han nok ikke kan spille mer enn annehver kamp pga skader.

Så min drøm er at Woody og Bridge (+ en ny ung lovende spiss) kommer til St James` i løpet av neste uke. Da begynner det å ligne noe på Tyneside igjen!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #84 på: 28. Aug. 2006, 19:21 »
Boro og Newcastle i samtaler med Woody.

Redd for at han velger å gå til hjembyen sin! :(

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Woody?
« Svar #85 på: 28. Aug. 2006, 19:29 »
tror han velger newcastle av hvis det står mellom oss og boro. Han vet hvor stor klubben er og hvordan fansen er. Det er uungåelig :D  håper jeg...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #86 på: 28. Aug. 2006, 19:34 »
I følge "Boro radion" så er de svært sikre på at Woody signerer for dem. Det spekuleres i at Woody enten kan bli å se på Riverside noe som betyr at han er så og si klar, eller at han presenteres som spiller før kampen!! Dette var visst kun spekulasjoner, men det går sterke rykter i byen om han er klar for å spille for Boro.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #87 på: 28. Aug. 2006, 20:26 »
Han må da velge Newcastle hvis han ikke har mistet alt vett der nede i sør?!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #88 på: 28. Aug. 2006, 21:03 »
Blir så glad hvis Woody signer at jeg ikke vet hva jeg gjør... Begynner sikkert og grine...

Hei-hå Rosenborg. Diggediggedei! Diggediggedå!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3