20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woody?  (Lest 28820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Woody?
« Svar #90 på: 29. Aug. 2006, 17:49 »
Faen!!!

Hvorfor kaster vi oss ikke inn etter spillere som dette? Vedder på at Roeder ikke har snakket med han en gang!!

Faen, se på Portsmouth for eksempel... Etter at de fikk inn Sol Campbell har de ikke sluppet inn ett eneste mål i Premier League. En spiller som i følge media, tryglet Newcastle om å hente han...

FAEN!!!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #91 på: 29. Aug. 2006, 17:52 »
Forbanna irriterende!! vi kunne ha hatt Woody og Cambell i midtforsvaret vi. Og de hadde ikke kostet oss en eneste krone!! :cry:

Dette er sorgens dag. Woody i Boro drakt er drøyt...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #92 på: 29. Aug. 2006, 18:04 »
nå må det faen meg skje noe snart da 2 dager igjen og vi skulle lissom ha 3 spillere til? .............................
lt;3 Newcastle <3

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Woody?
« Svar #93 på: 29. Aug. 2006, 18:21 »
Åhhh... Jeg begynner å bli så jævlig lei all denne ventinga... Dette med Woody kommer til å irritere meg resten av sesongen hvis hn går til M'Boro.
Og jeg ser at Huth er sterkt linket til oss. Den eneste gangen jeg har sett Huth spille uten Terry, Carvalho eller Gallas (som alle tre er blant toppen av stoppere i Europa) har han spilt dårlig. Husker spesielt Tyskland-kampen mot Italia som ble spilt noen måneder før VM, der Tyskland tapte 4-0. Han så jo mer shaky ut enn Bramble jo!
Tror også Huth, som Bramble, trenger en stopper ved siden av seg som er noe mer rutinert. Og Moore er ikke god nok, selv om han er vår beste stopper for øyeblikket...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #94 på: 29. Aug. 2006, 18:42 »
Får håpe Woody signerer for oss. Og et par spillere et par timer før vinduet stenger..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #95 på: 29. Aug. 2006, 19:32 »
Woodgate gjennomgår den medisinske testen i Boro land nå. Sky Sports skriver også at Huth nærmer seg en overgang til Boro. Hva ender vi opp med????? Skal vi håpe at Hoftun tar turen fra Bodø Glimt?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #96 på: 29. Aug. 2006, 19:43 »
Sitat fra: "Espen Engebakken"
Og jeg ser at Huth er sterkt linket til oss. Den eneste gangen jeg har sett Huth spille uten Terry, Carvalho eller Gallas (som alle tre er blant toppen av stoppere i Europa) har han spilt dårlig. Husker spesielt Tyskland-kampen mot Italia som ble spilt noen måneder før VM, der Tyskland tapte 4-0. Han så jo mer shaky ut enn Bramble jo!

Kamepn endte 4-1 og Huth scoret tysklands mål :P  Men er allikevel enig mye av det du skriver..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Woody?
« Svar #97 på: 29. Aug. 2006, 20:23 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Woodgate gjennomgår den medisinske testen i Boro land nå. Sky Sports skriver også at Huth nærmer seg en overgang til Boro. Hva ender vi opp med????? Skal vi håpe at Hoftun tar turen fra Bodø Glimt?

JAAAA, kjempe kjøp. Mye kjøtt for pengene!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #98 på: 29. Aug. 2006, 21:40 »
Helvete, vi MÅ ha woody..

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #99 på: 29. Aug. 2006, 22:55 »
Fitte. Vi må ha Woodgate. Jeg har Woodgatedrakta mi klar og kommer til å gå med den til det stinker svette hvis han skriver under for oss... Helvette eller. Dette var irriterende...

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Woody?
« Svar #100 på: 30. Aug. 2006, 01:39 »
Vi ender vel opp med han derre Gomaa, selv om det står at noe uanZ ikke hadde skjedd før januar.. Ville nå heller hatt Woody ja..
Ja heia gutta!

BallaJazz

• Gjest
Woody?
« Svar #101 på: 30. Aug. 2006, 07:56 »
Nei faen heller :( .Håper jeg den har en annen plan her

DanMan

• Gjest
Woody?
« Svar #102 på: 30. Aug. 2006, 14:36 »
Sitat fra: "Espen Engebakken"
Hvorfor kaster vi oss ikke inn etter spillere som dette? Vedder på at Roeder ikke har snakket med han en gang!!

Etter denne saken å dømme virker det nok som at du tar feil her. Vi har forsøkt å hente Woodgate, men han velger barndomsfavorittene fremfor oss, og det må vi dessverre forstå.

Håper dog fortsatt på et lite mirakel angående Woodgate, som i spillbar stand er en fantastisk forsvarsspiller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #103 på: 30. Aug. 2006, 15:27 »
Jeg tror det er Alan Oliver som har skrevet at vi ikke var reellt interessert i Woodgate. Og jeg leser i den artikkelen du linker til at Woodgate sier han følte seg mer ønsket i Boro. Det styrker min teori om at hadde vi virkelig vært interessert, så hadde han kommet hit. Hadde Roeder ønsket ham så mye som jeg gjør, hadde han blitt vår.

Men jeg forstår argumentet med at det blir en dyr pris å betale for en spiller som vil tilbringe mye tid på sidelinjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #104 på: 30. Aug. 2006, 15:28 »
Jeg tror det er Alan Oliver som har skrevet at vi ikke var reellt interessert i Woodgate. Og jeg leser i den artikkelen du linker til at Woodgate sier han følte seg mer ønsket i Boro. Det styrker min teori om at hadde vi virkelig vært interessert, så hadde han kommet hit. Hadde Roeder ønsket ham så mye som jeg gjør, hadde han blitt vår.

Men jeg forstår argumentet med at det blir en dyr pris å betale for en spiller som vil tilbringe mye tid på sidelinjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon