20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woody?  (Lest 28803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Woody?
« Svar #105 på: 30. Aug. 2006, 18:02 »
Da er ihvertfall Huth og Woodgate klare for M'Boro...

http://www.mfc.premiumtv.co.uk/page/Home/0,,1,00.html

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Woody?
« Svar #106 på: 30. Aug. 2006, 19:24 »
Må nesten si heldigvis for at Boro fikk Huth, kan ikke se at han er spilleren vi trenger. Så er ikke så lei meg for at vi ikke fikk han, Woody derimot kunne jeg godt tenkt meg å se i Newcastle drakt, men jeg forstår at Woody velger å spille for sin fødebys klubb som han var supporter av som ung. Og jeg forstår at vi kviet oss for å hente Woody med den skadehistorien både han og vi har. Er det noe vi har nok av så er det jo skadede spillere som fyller opp fysio rommet..

Men hvem skal vi hente nå da??
Det er jo Woody og Huth som har vært nevnt i forbindelse med oss den seneste tiden og nå er begge ute av verden for oss. Roeder sier jo at han skal klare å hente en spiss og en forsvarer før vinduet stenger ved midnatt i morgen, hvem er det de så har på lur?
Jeg håper vi snakker om kvalitets spillere her, spillere som har noe å tilføre første laget og ikke bare stallen. Holder ikke med en ukjent Egypter og spillere i den duren der.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #107 på: 30. Aug. 2006, 20:07 »
At vi mister Woodgate er en skandale.

At vi mister Huth gjør meg nada. Han er uansett ikke god nok.
Men det hadde vært fint å få inn en forsterkning i midtforsvaret, og Roeder sier stadig at han er sikker på å få inn en forsvarsspiller og spiss.
Vi får se hva morgendagen bringer.
Lite annet å gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #108 på: 31. Aug. 2006, 00:37 »
skjønner ikke heeelt hvorfor dere griner av en spiller som uansett hadde vært skada over halve sesongen og aldri vært i kampform...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #109 på: 01. Sep. 2006, 00:35 »
For min del vil Jonathan Woodgate for alltid bli stående som en av mine største helter i Newcastletrøya. Derfor er jeg kanskje litt subjektiv når jeg av hele mitt hjerte ønska at han skulle komme tilbake til Newcastle. Når han er skadefri er han en av Englands beste midtstoppere(om ikke den beste?). Bare så synd han alltid er skada...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #110 på: 01. Sep. 2006, 15:48 »
Noen som vet om Woodgate er frisk og klar for å spille for Boro nå?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Woody?
« Svar #111 på: 01. Sep. 2006, 15:49 »
I følge fysioroom er han ikke skadet!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #112 på: 01. Sep. 2006, 15:54 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Noen som vet om Woodgate er frisk og klar for å spille for Boro nå?

Ja han er klar. Vært skadefri i hele sommer han.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Woody?
« Svar #113 på: 01. Sep. 2006, 16:10 »
Må være ny rekord det!

Tror ikke at han får mange kampene for Boro i år... Men han får helt sikkert flere enn han ville fått i Newcastle  :lol:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #114 på: 01. Sep. 2006, 16:31 »
Han får garantert flere enn han ville fått her, men når det er sagt, så tror jeg fort han kan komme opp imot 20 kamper i løpet av sesongen, og da synes jeg Boro har gjort en sjukt bra deal.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Woody?
« Svar #115 på: 03. Sep. 2006, 01:26 »
Vi gikk her faktisk glipp av den beste midstopperen Newcastle har hatt i sin Premier League tid. En spiller vi vet fungerer i systemet til Newcastle. En spiller som heller ville spillt for Newcastle enn Boro hvis vi hadde lagt fram riktig tilbud. Dette er ingen Luque som vi ikke vet om vil fungerer i systemet til Newcastle. Woodgate var strålende i Newcastle og en mann vi definitivt burde ha hatt på laget.

Den beste midstopperen som har spillt for Newcastle de siste 15 årene. Og vi lar han gå?!?!? Roeder bør se gamle sesongvideor av Newcastle!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #116 på: 03. Sep. 2006, 05:17 »
Riktig Gonzales.
Det gjør vondt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #117 på: 03. Sep. 2006, 10:00 »
Vi kunne nok hatt god bruk for Woodgate, men nytter ikke å gråte over spilt melk.

Ett spørsmål: hva legges i at 'Boro har oppsjon på kjøp?
1 - Har de krav på å kjøpe ham etter sessongen dersom de vil
ELLER
2 - Har de førsterett på å kjøpe ham etter sessongen dersom de vil
?

Dersom det er det siste avhenger alt av Woody's prestasjoner. Spiller han bra og får kanskje så mye som 20 kamper eller mer blir det nok med denne ene sessongen.
Southgate har gjort sine saker bra på transfermarkedet kan det se ut som. Men jeg føler meg rimelig sikker på at han fort kommer til kort dersom hovedstats-stormakten fra Spania vil ha ham tilbake etter sessongslutt.

Dersom det hadde vert scenarioet i Newcastle er det kanskje like greitt at vi ikke hentet ham. Det ville skuffet meg (og de fleste andre tipper jeg) om han kom hit og storspilte en sessong for å bevise seg god nok for Real Madrid for så å dra til Spania igjen.
Jeg ser helst at man satser mer langsiktig enn som så.

Men i skrivende stund, med kun Bernard som forsterkning til vårt vaklende forsvar er savnet av gode forsvarere veldig dypt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #118 på: 03. Sep. 2006, 10:40 »
Det hadde ikke gjort meg noenting om han kun hadde kommet hit i et år. Når vi er så få i forsvar som vi er så nytter det ikke å takke nei når vi får sjansen til å hente kvalitetsspillere.

Dessuten ser på sjansene for at han noen gang returnerer til Real som svært små.. Nå har Real på nytt forsterket forsvaret med Cannavaro, pluss at de planlegger å hente flere. Jeg tror Boro har vært maks heldige her, ikke bare fikk de til et super deal, men i tillegg "gadd" ikke Woddy's første prioritet å hente han.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #119 på: 03. Sep. 2006, 12:04 »
Jeg mener at dette faktisk kan være katastrofalt. Jeg mener nemelig at Woody kunne fått Boumsong på beina igjen, kanskje det var som med han akkurat som de andre, at de trenger en leder. Og vi vet alle at en Boumsong i form er bedre enn både Bramble og Taylor.

bare en liten teori detta da...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...