20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dette begynner å bli latterlig: N'Zogbia ute til jul  (Lest 8540 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
N`Zogbia ute til jul

Skrevet av Asbjørn, 3 Desember 05

Charles N`Zogbia er ute til i 2-3 uker etter å ha skadet hånden i ligacup kampen mot Wigan. Unggutten gjennomgikk en operasjon fredag, og mister definitvt kampene mot Aston Villa, Arsenal og West Ham.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Dette begynner å bli latterlig: N'Zogbia ute til jul
« Svar #1 på: 03. Des. 2005, 15:01 »
Dette er helt for jævlig. Skjønner ikke at det er mulig. Jeg venter vel egentlig bare på at Souness skal få skylden på grunn av sine treningsmetoder....
 :cry:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Des. 2005, 15:03 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Dette er helt for jævlig. Skjønner ikke at det er mulig. Jeg venter vel egentlig bare på at Souness skal få skylden på grunn av sine treningsmetoder....
 :cry:

Skadelisten: Carr, Taylor, Babayaro, Dyer, Owen, Zogbia, Moore, Emre, mens Bramble og Ameobi er tvilsomme til dagens kamp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Des. 2005, 15:06 »
Ja
Jævla Soness dette var dråpen. Spark han no!
 :lol:  

Alt blir ikkje bare bra igjen bare Souness forsvinne. Folk som trur det er blinde. Med det presset Souness har og med ALLTID halva A laget ute er det ikkje så lett å vinna PL kamper. dessverre.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Des. 2005, 15:08 »
7 av dagens spillere som er ute hadde garantert startet dagens kamp.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Des. 2005, 15:13 »
Man begynner nesten å lure på hva som skjer på trening.. Tar de for lett på oppvarmingen eller utøyning? Har aldri hørt om lignende..  

Souness sa at Owen pådro seg sin siste skade da han skulle tuppe en ball forsiktig i mål. Det skal jo ikke være fysisk mulig!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 03. Des. 2005, 15:16 »
Vi har øyas størse pinglelag :cry:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Dette begynner å bli latterlig
« Svar #7 på: 03. Des. 2005, 15:26 »
Hvordan kan dette ha noe med treningsopplegget å gjøre????????

Link her

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Des. 2005, 15:33 »
Nå snakket jeg generelt da.. Ikke om N'Zogbias skade. Bramble, Parker, Bowyer, Moore, Emre, Owen, Baba, Carr og Solano har vært/er ute med skader som KAN skyldes et dårlig treningsprogram. Jeg sa ikke AT det skyltes et dårlig treningsprogram. Det vet jeg ingenting om. Men jeg begynner å lure når du ser på skadene hittil i sesongen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. Des. 2005, 15:39 »
Har Parker vært ute med skade? Når det gjelder Solano så var han skadet når han kom til klubben. Emre har fått begge sine hamstring skader i kamper. Det samme gjelder Baba. Bowyer fikk også sin kneskade etter en takling under kamp. Hadde Souness hatt samme statistikk i de andre lagene så skulle jeg begynt å tvile men det er ikke tilfelle.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. Des. 2005, 16:02 »
Beklager det med Parker, skulle egentlig vært Luque der.. Men ikke kom her å fortell meg  at fordi spillere blir skadet i kamp at det ikke har noe å gjøre med oppvarming, uttøyning. Oppvarming og uttrøyning er en del av treningsprogrammet til en klubb.

Nå vet ikke jeg om du noen gang har spillt fotball, men det har jeg. Og helt siden jeg var 10 år lærte jeg viktigheten av oppvarmning før og uttøyning etter trening og kamp. Nesten alle strekkskader man pådrar seg skyldes at man ikke har varmet opp skikkelig eller at man har for stiv muskulatur, noe som skyldes for dårlig uttøyning. Hver gang jeg var hos fysioterapaturen med lyskeskade, fikk jeg streng beskjed om at jeg skulle tøye ut hver dag, uansett om jeg hadde trent eller ikke. Dette gadd jeg selvsagt ikke, derfor var jeg ute flere ganger en sesong med strekkskader.

Hehe, tviler på at det er Souness som setter opp fitness programmet til laget. Eller det kan jo være det og i så fall er jeg ikke overrasket over alle skadene :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 03. Des. 2005, 21:39 »
Sitat fra: "thepaul"
Beklager det med Parker, skulle egentlig vært Luque der.. Men ikke kom her å fortell meg  at fordi spillere blir skadet i kamp at det ikke har noe å gjøre med oppvarming, uttøyning. Oppvarming og uttrøyning er en del av treningsprogrammet til en klubb.

Nå vet ikke jeg om du noen gang har spillt fotball, men det har jeg. Og helt siden jeg var 10 år lærte jeg viktigheten av oppvarmning før og uttøyning etter trening og kamp. Nesten alle strekkskader man pådrar seg skyldes at man ikke har varmet opp skikkelig eller at man har for stiv muskulatur, noe som skyldes for dårlig uttøyning. Hver gang jeg var hos fysioterapaturen med lyskeskade, fikk jeg streng beskjed om at jeg skulle tøye ut hver dag, uansett om jeg hadde trent eller ikke. Dette gadd jeg selvsagt ikke, derfor var jeg ute flere ganger en sesong med strekkskader.

Hehe, tviler på at det er Souness som setter opp fitness programmet til laget. Eller det kan jo være det og i så fall er jeg ikke overrasket over alle skadene :D

Når det gjelder Luque så hadde han aldri en eneste trening med klubben før han fikk skaden. Grunnen var at det var landskamper i midtuken etter Man Utd kampen. Han returnerte på fredag og spilte kampen mot Fulham på lørdag, men mulig det er noe galt med flaskene de drikker av eller kanskje det er noe galt med bananene Souness gir de før kampen. En ting er sikkert. Det er Souness som har skylden for alle skadene.

Jeg jeg har spilt fotball ja, men kun i 3. div. Måtte legge opp på grunn av 3 korsbåndsoperasjoner. Har aldri hatt en eneste strekkskade, og var heller aldri glad i uttøying. Men å sammenligne slik amatørfotball med PL blir selvsagt bare tull og tøys.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 03. Des. 2005, 22:28 »
Det hadde vært fint om du kunne kommet med noen argumenter for synspunktet ditt Asbjørn for hvordan du kan mene at Souness har skyld i alle skadene skjønner jeg ikke helt? Du er veldig uklar i hva du egentlig mener. Virker mest som at du er uenig med meg for å være uenig..

Dersom du mener at man ikke er mer utsatt for strekkskader dersom man ikke tøyer ut etter kamp/trening eller varmer opp skikkelig før kamp/trening, har jeg en meget kyndig fysioterapaut du kan ta en prat med. Tror du kan lære en ting eller to om strekkskader og andre skader av han.

Og synes du virkelig det er så rart at jeg stiller spørsmål ved Newcastles treningsopplegg når du ser hvor skadeforfulgte vi er?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 03. Des. 2005, 22:31 »
Hvordan kan Souness ha skylden for alle skadene når vi har slitt med skader de siste 4-5 sesongene??

Du tror vel heller ikke det er Souness som setter opp treningsprog./urttøying osv. Managere er jo nesten ikke med på treningene en gang. Harry Redknapp er vel på selve treningen 3 ganger i uken hos Soton har jeg hørt! Det er derfor man har en treningsstab på 5-6 trenere.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 03. Des. 2005, 22:45 »
No må folk skjerpa seg asså. Om folk seriøst meinar det er Souness feil me får skader då er det noko som ikkje stemmer oppi topplokket.

Greit om kritikken mot han bler holdt på eit nokonlunde anstendigt nivå. Det neste no er vel at det er Souness feil det er krig i verden. Eller at me ikkje har vunnet Pl dei siste 10 årå.