... skal Martin O'Neill være interessert i å overta Newcastle, men ikke før til neste sesong.
Den avisa er normalt pålitelig, men er det noen som vet hvilke kilder de har angående O'Neill, eventuelt om det har stått en annen plass tidligere?
Martin O'Neill som manager ville vært en våt drøm: endelig en manager som på papiret har både evner og ferdigheter å vise til, samt en fin merittliste.
Per i dag kan vi med rette sammenlikne Newcastles spillermateriell med alle lag under Chelsea, og etter sammenlikningen stå som et av de beste lagene. Med Martin O'Neill som manager er vi også i den desiderte toppen på managersiden.
Ekstremt underholdende ville det neppe blitt med han som manager, men det vil omtrent garantert være effektivt, og vise igjen på resultatene. Newcastle-fansen har tradisjon for å forlange underholdende fotball, men jeg tror den nye hverdagen er i ferd med å bli akseptert på Tyneside også: resultatorientert og kynisk fotball til tusen er kommet for å bli.
Til slutt vil vel noen kanskje si at jeg nå kaster stein i glasshus ettersom jeg klager på Souness sin spillestil. Det er isåfall en enorm misforståelse: Newcastle under Souness eier ikke samhandling, ingen går på løp og tre pasninger på rad fremstår som en Mensa-test. Med andre ord fotball full av feil. DET kommer ikke til å skje med Martin O'Neill som manager! Garantert!