20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg skjønner ikke helt kritikken mot Crouch. Greit nok at han ikke har scoret før nå, men han har vært mye involvert i Liverpool sine mål. Rett meg om jeg tar feil, men har ikke Liverpool scoret i alle kampene Crouch har spilt? Han er jo en konstant trussel på topp og har lagt opp til flere mål. Synes synd på "den lange faen" jeg... Han har fått mye ufortjent kritikk..
Sitat fra: "thepaul"Jeg skjønner ikke helt kritikken mot Crouch. Greit nok at han ikke har scoret før nå, men han har vært mye involvert i Liverpool sine mål. Rett meg om jeg tar feil, men har ikke Liverpool scoret i alle kampene Crouch har spilt? Han er jo en konstant trussel på topp og har lagt opp til flere mål. Synes synd på "den lange faen" jeg... Han har fått mye ufortjent kritikk..Totally agree.Crouch er god han. Er ein grunn til han holder Cisse ute av laget.Crouch er bare Pls dårligaste/uheldigaste avsluttar, får han orden på avslutningane så er han eit toppspiss av ypperste kvalitet.