20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crouch som tremålsscorar mot Wigan?  (Lest 5451 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Crouch som tremålsscorar mot Wigan?
« på: 02. Des. 2005, 11:43 »
Unibet har sett opp eit spel som so og seie garanterar gevinst, nemleg eit spel på om Peter Crouch scorar 3 mål eller fleire mot Wigan.
Oddsen på Nei ligg no på fabelaktige 1.01, men oddsen på Ja er 50.00 :D

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1 på: 02. Des. 2005, 12:39 »
Haha.. Vet du hva maks-innsatsen er? Tipper de taper en del på det veddemålet. Hvem er så dumme at de setter penger på at Crouch scorer hat-trick?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Des. 2005, 13:29 »
Frå Unibet:

Hva er innsatsgrensen?

Minsteinnsats pr spill er NOK 1. Det er ikke noe maksimumsum, men en maksimum nettogevinstsum som kan vinnes på spill som inkluderer spill på de samme lagene/utøverne

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Des. 2005, 13:47 »
Sjønner ikkje.
Blir ikkje rik med odds 1,01 då.
Må satsa 10 000 for å tena ein 100 lapp
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Des. 2005, 14:03 »
Jepp, må satse mykje for å tene pengar på det...og so mykje pengar har eg ikkje på kontoen min...

DanMan

• Gjest
« Svar #5 på: 02. Des. 2005, 14:24 »
Alle burde gått sammen og spleiset! Makan til lettjente penger skal man lete leenge etter!  :lol:

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Des. 2005, 22:55 »
Du kan jo sette inn 1000 kroner på en konto som kun skal brukes til veddemål med odds under 1,10. Med andre ord veddemål der du med 99,99% sikkerhet vinner.

Du tjener en tier når dette veddemålet går inn(du satser altså 1000kr), og så fortsetter du videre. Det blir ikke mye penger, men etter en stund så blir det faktisk en del gronker av det.
Carr har altfor få landskamper for England!

plebbster

• Gjest
« Svar #7 på: 03. Des. 2005, 00:49 »
Jeg ville satset en krone på at han scorer hattrick.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Des. 2005, 14:40 »
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

No Har Crouch putta 2 t pause :o

Får håpa ingen va så dumme og satsa gård og grunn for desse "lettjente " pengane. I så fall ville eg vart Pisseredd no :lol:

Lite typisk laga Mobbe crouch tråd. Crouch tar av

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. Des. 2005, 14:55 »
Jeg skjønner ikke helt kritikken mot Crouch. Greit nok at han ikke har scoret før nå, men han har vært mye involvert i Liverpool sine mål. Rett meg om jeg tar feil, men har ikke Liverpool scoret i alle kampene Crouch har spilt? Han er jo en konstant trussel på topp og har lagt opp til flere mål. Synes synd på "den lange faen" jeg... Han har fått mye ufortjent kritikk..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. Des. 2005, 14:59 »
Sitat fra: "thepaul"
Jeg skjønner ikke helt kritikken mot Crouch. Greit nok at han ikke har scoret før nå, men han har vært mye involvert i Liverpool sine mål. Rett meg om jeg tar feil, men har ikke Liverpool scoret i alle kampene Crouch har spilt? Han er jo en konstant trussel på topp og har lagt opp til flere mål. Synes synd på "den lange faen" jeg... Han har fått mye ufortjent kritikk..

Totally agree.
Crouch er god han. Er ein grunn til han holder Cisse ute av laget.
Crouch er bare Pls dårligaste/uheldigaste avsluttar, får han orden på avslutningane så er han eit toppspiss av ypperste kvalitet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 03. Des. 2005, 15:02 »
Sitat fra: "Benson"

Totally agree.
Crouch er bare Pls dårligaste/uheldigaste avsluttar, får han orden på avslutningane så er han eit toppspiss av ypperste kvalitet.

Han er da faen meg milevis bedre enn Shola Ameobi på avslutninger!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

• Gjest
« Svar #12 på: 03. Des. 2005, 16:36 »
Syntes det var litt synd at Crouch ikke putta det siste målet. Jeg ville gjerne sett alle som dreit seg tvers igjennom ut.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 03. Des. 2005, 16:59 »
Crouch scora berre eitt mål i dag, det første vart kreditert keeperen...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 05. Des. 2005, 23:13 »
Sitat fra: "Benson"

Totally agree.

Hehehehehe rene Ameobi.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."