20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde  (Lest 31592 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #90 på: 30. Nov. 2005, 23:16 »
Driter en lang i hva S*******nd selger bilettene for 1 pund. Det som er poenget er at vi tapte og røk ut av en cup der vi kanskje kunne vunnet et trofe. Det er det som er viktig. Vi dreit oss ut igjen og det blir for dumt og si at kampen ikke var viktig ASBJØRN for det var den! 8- delsfinale!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 30. Nov. 2005, 23:19 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Driter en lang i hva S*******nd selger bilettene for 1 pund. Det som er poenget er at vi tapte og røk ut av en cup der vi kanskje kunne vunnet et trofe. Det er det som er viktig. Vi dreit oss ut igjen og det blir for dumt og si at kampen ikke var viktig ASBJØRN for det var den! 8- delsfinale!

Du mener den var viktig. Det gjør ikke jeg. Ta deg en tur til Newcastle eller Sunderland og snakk om Mikke Mus cupen. Da får de seg en god latter.

Vi dreit oss ut ja, men at kampen var viktig. NEI. Kampen til lørdag derimot er viktig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #92 på: 30. Nov. 2005, 23:23 »
Ja satt for min del på siden av en Geordie i dag og han tok ikke dette lett. Reiser selv til Newcastle på fredag.

Du må nok finne noen bedre argumenter. Det såg ut som de på tribunen i dag brydde seg ganske mye de og. Er redd du tar feil her ASBJØRN!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 30. Nov. 2005, 23:23 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Vi dreit oss ut ja, men at kampen var viktig. NEI. Kampen til lørdag derimot er viktig.

>> Kampen var ikke viktig. Den var ekstremt viktig! Ligacupen er vårt eneste realistiske håp om pokal, men vi feilet i år også.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #94 på: 30. Nov. 2005, 23:24 »
Merkelig at vi stiller med det beste mannskapet vi har viss kampen ikke var viktig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 30. Nov. 2005, 23:26 »
Sitat fra: "Jarle"

>> Kampen var ikke viktig. Den var ekstremt viktig! Ligacupen er vårt eneste realistiske håp om pokal, men vi feilet i år også.

Vi feilet som alltid, og vi kommer alltid til å feile i denne cupen. Det viser historien.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 30. Nov. 2005, 23:29 »
skulle selvsagt gjerne ha hatt en 4 plass i ligaen i stedet som Asbjørn sier! MEN, hva er sjansene for at vi får 4 plassen i år?? 0!!!!!!!!!! Derfor var denne kampen utrolig viktig for oss... Samme om det er Micke Mus eller ikke.

Vår eneste sjans til europa og viktige penger! Det her VAR en viktig kamp, for et lag som Newcastle var den viktig. Men nå kan vi bare hoppe og drite i det. Nok en sesong som er ødelagt...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 30. Nov. 2005, 23:29 »
Merkelig at vi stiller med det beste mannskapet vi har viss kampen ikke var viktig.

Den var viktig for Souness selvsagt. Et gevinst her kunne vært gull verdt for han. Jeg hadde ihvertfall ikke hoppet i taket over en ligacup seier, når jeg vet at stort sett alle lag stiller med reservelag. Arsenal stilte selv med reservelaget i semifinalene to år tilbake. Det var vel da Boro tok sitt første trofee om jeg ikke husker feil.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 30. Nov. 2005, 23:31 »
Sitat fra: "kesse"
skulle selvsagt gjerne ha hatt en 4 plass i ligaen i stedet som Asbjørn sier! MEN, hva er sjansene for at vi får 4 plassen i år?? 0!!!!!!!!!! Derfor var denne kampen utrolig viktig for oss... Samme om det er Micke Mus eller ikke.

Vår eneste sjans til europa og viktige penger! Det her VAR en viktig kamp, for et lag som Newcastle var den viktig. Men nå kan vi bare hoppe og drite i det. Nok en sesong som er ødelagt...

UEFA cupen gir minimalt med penger i kassen. CL derimot gir enormt med penger i kassen. Hvorfor tror du stort sett alle PL lag takker nei til Intertoto spill?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #99 på: 30. Nov. 2005, 23:34 »
Kan forstå Arsenal. Da var de med i CL. Nå har vi to muligheter. Enten serien (lite trolig) eller fa-cupen. Kan jo få 4 plassen. Men slik jeg ser det blir det for dumt å ro vekk dette tapet med at kampen ikke var viktig!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 30. Nov. 2005, 23:35 »
Sitat fra: "kesse"

UEFA cupen gir minimalt med penger i kassen. CL derimot gir enormt med penger i kassen. Hvorfor tror du stort sett alle PL lag takker nei til Intertoto spill?

Tror nok en plass i Uefa hadde gitt oss mer enn det vi får ved 12 plass i PL! Pluss at det er viktig med å spille i europa hvis vi har planer om å beholde Owen, Luque og Emre de neste årene.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 30. Nov. 2005, 23:39 »
Kan forstå Arsenal. Da var de med i CL. Nå har vi to muligheter. Enten serien (lite trolig) eller fa-cupen. Kan jo få 4 plassen. Men slik jeg ser det blir det for dumt å ro vekk dette tapet med at kampen ikke var viktig!

Er du sikker på at Arsenal var med i CL på dette tidspunktet? Jeg husker ikke men de har jo røket ut tidlig omtrent vært eneste år.

Vi har fortsatt muligheten på 4.plassen, men jeg er enig at dette er lite trolig når man ser tendensen i spillet og lengden på skadelisten. FA cupen tror jeg vi bare kan glemme om vi ikke er svært heldig med trekningen.

Jeg ror ikke vekk noe som helst. Som jeg sa istad ville ikke hoppet i taket av en ligacup seier. Hadde de fleste lagene satset alt i denne cupen hadde det stilt seg annerledes.  Men når lag som Wigan og Sunderland (pluss mange andre) gir faen så er det ikke akkurat mye verdi igjen.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #102 på: 30. Nov. 2005, 23:41 »

Er du sikker på at Arsenal var med i CL på dette tidspunktet? Jeg husker ikke men de har jo røket ut tidlig omtrent vært eneste år.

Vi har fortsatt muligheten på 4.plassen, men jeg er enig at dette er lite trolig når man ser tendensen i spillet og lengden på skadelisten. FA cupen tror jeg vi bare kan glemme om vi ikke er svært heldig med trekningen.

Jeg ror ikke vekk noe som helst. Som jeg sa istad jeg ville ikke hoppet i taket av en ligacup seier. Hadde de fleste lagene satset alt i denne cupen hadde det stilt seg annerledes.  Men når lag som Wigan og Sunderland (pluss mange andre) gir faen så er det ikke akkurat mye verdi igjen.

Hva hopper du i taket for da? Cl- og Pl seier??
Face the facts slik vi spiller for tiden skal vi være glade om vi ikke havner i th Championship!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 30. Nov. 2005, 23:43 »
Hva jeg hopper i taket av? Jo det skal jeg fortelle deg lille venn. 1-4 plass i PL, FA cup seier, UEFA cup seier eller Avansement i CL. Da vi gikk videre fra gruppespillet i CL er vel den største følelsen jeg har hatt som NUFC supporter. Ellers så var Zagreb kampen også stor.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 30. Nov. 2005, 23:43 »
Hard times  :cry:

Noko må først og fremst skje med skadenhistorikken vårres.
Halva laget ute heila tido. Me vil aldri komma i siget når me må rokera sånn på laget heila tido. Spillera må spilla i uvante situasjona osv.

Det eg alri har fatta er koffor me skal selga unna backup spillernae vårres. Det er jo kulturen vår. Og låne ut Butt og Robert kva løyser det ? Gamle spillera med Pl kvalitet Er det ikkje noe poeng i å låna ut. Selg dei eller bruk dei på reservelaget.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]