20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde  (Lest 31502 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #105 på: 30. Nov. 2005, 23:44 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Jeg ror ikke vekk noe som helst. Som jeg sa istad jeg ville ikke hoppet i taket av en ligacup seier. Hadde de fleste lagene satset alt i denne cupen hadde det stilt seg annerledes.  Men når lag som Wigan og Sunderland (pluss mange andre) gir faen så er det ikke akkurat mye verdi igjen.

Vetikke hvordan det er med deg eller andre her inne. Men hadde Newcastle vunnet Ligacupen så hadde jeg løpt naken rundt i gatene her hjemme!!! :lol: Eneste jeg vil er å oppleve at Newcaslte får en pokal snart!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 30. Nov. 2005, 23:46 »
Sitat fra: "Benson"
Hard times  :cry:

Noko må først og fremst skje med skadenhistorikken vårres.
Halva laget ute heila tido. Me vil aldri komma i siget når me må rokera sånn på laget heila tido. Spillera må spilla i uvante situasjona osv.

Det eg alri har fatta er koffor me skal selga unna backup spillernae vårres. Det er jo kulturen vår. Og låne ut Butt og Robert kva løyser det ? Gamle spillera med Pl kvalitet Er det ikkje noe poeng i å låna ut. Selg dei eller bruk dei på reservelaget.

To ting er vesentlig her. Robert og Butt ville aldri tolerert  å vært Back Up. Da hadde Butt heller blitt i UTD. Det andre er lønn. Å betale hele 600.000 i uka til back up spillere er helt på jordet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 30. Nov. 2005, 23:47 »
Sitat fra: "kesse"

Jeg ror ikke vekk noe som helst. Som jeg sa istad jeg ville ikke hoppet i taket av en ligacup seier. Hadde de fleste lagene satset alt i denne cupen hadde det stilt seg annerledes.  Men når lag som Wigan og Sunderland (pluss mange andre) gir faen så er det ikke akkurat mye verdi igjen.

Vetikke hvordan det er med deg eller andre her inne. Men hadde Newcastle vunnet Ligacupen så hadde jeg løpt naken rundt i gatene her hjemme!!! :lol: Eneste jeg vil er å oppleve at Newcaslte får en pokal snart!!

Respekterer det. Vi har bare to forskjellige meninger :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 30. Nov. 2005, 23:49 »

Veit ikkje om eg hadde sprada rundt naken. Men det hadde definetivt vert ein av det dagenen ein husker tilbake til med stor glede.

Tenk førte pokalen i mi tid levetid som Newcastle supporter. SEFF HADDE DET VERT FANTASTISK. Sko gått veldig på tverke i ligane da om eg ikkje skp vert fornøyd med sesongen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 30. Nov. 2005, 23:50 »
Da har jeg komet hjem fra puben!! Jeg trodde at jeg hadde sett det dårligste av Newcastle "ever" mot Everton, men dette topper jo kaka!
Fy f**** så dårlige vi er. Blir overkjørt av B-laget til Wigan.. LATTERLIG.

Hadde Newcastle blitt linka til en av Wigan spillerene som starta i dag ville nok nesten alle her rynket på nesa ass!

Eneste Newcastle spillere jeg vil gi godkjent er Given,Parker og Ramage..
Luque var nok klart den dårligste. Jeg trodde han hadde litt fart jeg, men Shearer er jo raskere nesten! Men vil gi han mer tid før han kan "grilles"

Parker fikk seg en smell i lysken, løp ut til Souness og fikk seg en smertestillende og fortsatte kampen. Emre ble også småskada i dag..

Ingen bombe om disse er ute til Villa kampen!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 30. Nov. 2005, 23:52 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Da har jeg komet hjem fra puben!! Jeg trodde at jeg hadde sett det dårligste av Newcastle "ever" mot Everton, men dette topper jo kaka!
Fy f**** så dårlige vi er. Blir overkjørt av B-laget til Wigan.. LATTERLIG.

Hadde Newcastle blitt linka til en av Wigan spillerene som starta i dag ville nok nesten alle her rynket på nesa ass!

Eneste Newcastle spillere jeg vil gi godkjent er Given,Parker og Ramage..
Luque var nok klart den dårligste. Jeg trodde han hadde litt fart jeg, men Shearer er jo raskere nesten! Men vil gi han mer tid før han kan "grilles"

Parker fikk seg en smell i lysken, løp ut til Souness og fikk seg en smertestillende og fortsatte kampen. Emre ble også småskada i dag..

Ingen bombe om disse er ute til Villa kampen!!

Som du sier er nok både Emre og Parker ute mot Villa. Tipper Faye og Bowyer starter sentralt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 30. Nov. 2005, 23:52 »

Respekterer det. Vi har bare to forskjellige meninger :-)

Respekterer din mening også!:) Men det ser hvertfall ut som om majoriteten her inne så på denne kampen som viktig. Så for mange så er den nok det... Kanskje en Geordie ser på det som en tulle kamp. Men vi er jo tross alt ikke Geordier, ingen grunn til å late som vi er heller.

Men er enig i mye av det du skriver Asbjørn. Er mange gode grunner for at det her ikke er en så viktig kamp....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 30. Nov. 2005, 23:53 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Av og til er det jævlig vondt å være newcastle supporter!

SACK SOUNESS!!!!!

Jepp, blir stadig satt på harde prøver, og får lite å juble for.

Har lest tråden nå og hvordan dette er Mikke Mus Cupen. Uansett, skal jeg være ærlig tror jeg dette var det eneste trofeet vi hadde mulighet til iår. Men der tok jeg feil.
Mulig det ikke er viktig, men etter Grimsby kampen husker jeg en viss kaptein som var ute å sa at "vi gikk videre og det er det viktigste for dette er et av to trofeer vi kan ta i år". Sånn ca direkte oversatt riktignok. Hadde virkelig unnet Shearer et trofe med klubben i hans hjerte, og sjansene for det minket krafitg i kveld. Så ja: det var kanskje viktig for noen.

Men en annen sak: send Souness til Rangers nå, eller afrika eller hvor som helst. Bare få ham vekk fra Newcastle. Leste nettop referatet på VG nett og vet ikke hvor pålitelig det er, men det gjetter seg vel ikke til det de skriver...
Virket som om vi fikk til null og niks, noe vi også så i en foreferelig andre omgang mot Everton, og i mange kamper tidligere i år.
Mulig noen er fornøyd med situasjonen Newcastle er i, og 14 plassen ifjor, for det er bare å innrømme det. Med Souness ved roret er det lite som tyder på at det skal bli betydelig bedre i år!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 01. Des. 2005, 00:03 »
Vi feilet som alltid, og vi kommer alltid til å feile i denne cupen. Det viser historien.

>> Og det hadde ikke vært noe problem om det ikke hadde vært for at vi feilet i absolutt alt annet også!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 01. Des. 2005, 00:09 »
I dont see the light er bare grinelei
 :cry:

Shearer møsta sin siste sjangse som Newcastle spiller til å løfte ein pokal over haude og juble saman med Newcastle for Trofe.

Me hadde ein god form før Chelsea kampen. Og me var jevngode med Chelsea blei snytt for nokon starffespark som konne gitt oss ein overraskande seier. Så skulle me bevisa at laget er godt nok til å slå Everton iallfall, Men nei tap igjen.Men kunne endt med seier om dommeren hadde vert naøytral. Så kommer Wigan og det er pokker på tide med seier igjen. Med toppa lag riktignok ikkje toppa toppa på grunna v skader og karantener men Wigan stiller oxo med redusert mannskap OXO OVERKJØRE DEI OSS FULLSTENDIGT :o . Tragiskt.

Kva har skjedd er me så dårlige :?

Skal pokker meg svinga av Newcastle til helga ass. 3-4 mål skal det bli og 3 poeng :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 01. Des. 2005, 00:12 »
Sitat fra: "Jarle"
Vi feilet som alltid, og vi kommer alltid til å feile i denne cupen. Det viser historien.

>> Og det hadde ikke vært noe problem om det ikke hadde vært for at vi feilet i absolutt alt annet også!

Jepp som under Keegan, Robson, Ruud og Dalglish. Så fort det står Carling, Milk Cup eller Coca Cola viser spillerene null innsats.

Her kan man lese våres fantastiske ligacup innsats.

http://www.khscott.org.uk/nufc/index.php?show=matches_by_comp&filter=4

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 01. Des. 2005, 00:16 »
Men Asbjørn, laget fungerer ikke i det hele tatt! Det burde ha stått 5-0 til Wigan. Minst...
Who else...... Alan Shearer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 01. Des. 2005, 00:27 »
Sitat fra: "Benson"
Hard times  :cry:

Noko må først og fremst skje med skadenhistorikken vårres.
Halva laget ute heila tido. Me vil aldri komma i siget når me må rokera sånn på laget heila tido. Spillera må spilla i uvante situasjona osv.

Det eg alri har fatta er koffor me skal selga unna backup spillernae vårres. Det er jo kulturen vår. Og låne ut Butt og Robert kva løyser det ? Gamle spillera med Pl kvalitet Er det ikkje noe poeng i å låna ut. Selg dei eller bruk dei på reservelaget.

To ting er vesentlig her. Robert og Butt ville aldri tolerert  å vært Back Up. Da hadde Butt heller blitt i UTD. Det andre er lønn. Å betale hele 600.000 i uka til back up spillere er helt på jordet.

tja tja ser poenget.
Men klare dei å holda seg skadefrie så er dei jo "ikkje backup" spillere men i startelleveren. Me ska lizzom ver ein toppklubb og da nytte det ikkje med Vinger i forsvar og Faye og Clarck og Ameobi som fast i ellveren

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 01. Des. 2005, 00:57 »
Tror ikke vi ville hatt noen problem med å ha spillere som Robert og Butt i troppen. Vi burde egentlig ha hatt det... ALLE, topplagene har nok gode spillere til å kunne starte med 2 sterke start 11'ere. Det har ikke vi...

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #119 på: 01. Des. 2005, 02:00 »
K - Kamp om spissplassen. Når vi setter inn på Chopra.......
l - Luxus? Eneste spiss som duger er Owen. Han har kostet over 3m p kamp
u - Uforstålig at en spiller som Alan ikke har innsett at han skulle lagt opp
i - Imponert er vel ingen av våre offensive kvaliter.
v - Valget av manageren.....
e - Erfaringer med Newcastle er at de nå spiller 15-20 kamper uten resultat
r - Rutine, fint å kunne sette innpå Chopra når vi trenger mål
t - Tull.. Mye Faenskap og tull! Få ut SOUNESS NÅ!!!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "