20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #1020 på: 11. Juli 2007, 23:07 »
Big Sam om Luque til newcastle world i dag - Boss impressed with Luque attitude as Spaniard returns to training early just days after his marriage to model Marta Luna in Majorcan homeland.

Håper inderlig Luque slår til i år.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luque skal satses på
« Svar #1021 på: 12. Juli 2007, 15:00 »
Skal bli spennende å se hva Big Sam klarer å få ut av Luque. Mannen har jo knapt spilt fotball de to siste årene.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1072055,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Luque skal satses på
« Svar #1022 på: 12. Juli 2007, 15:04 »
Deilig at han får sjansen igjen!

Å få Owen og Luque tilbake denne sesongen er jo som 2 nye signeringer bare det!! ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 12. Juli 2007, 15:22 »
Luque - Owen - Martins

En 4-3-3 med Viduka som joker i bakhånd?  :D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 12. Juli 2007, 15:47 »
Blir det 4-3-3 starta Viduka. Garantert!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 12. Juli 2007, 15:56 »
fredrik? er joakim langt på villspor? er du full? er du i partnerskap med luque. Det joakim påpeker om luques innsats på banen kunne jo ikke vært mer riktig. 110% ENIG MED JOAKIM. Kunne ikke sagt det bedre. Og jeg er rimelig sikker på at om luque hadde ytet max på treninger ,og vist en fantastisk innsats ville han fått sjanser til å spille. Så tror ikke vi kan skylde på managerene her,selv om de ikke har vært i verdensklasse. Luque må nok skylde seg selv og sin ufattelig dårlig innsats!

"He got married at the weekend but hasn't had a honeymoon, he's been in at the training ground on his own for the last couple of days and it shows he's willing to come into the fold."

Ja nå skipper han tilogmed bryllupsreisa for og bedrive egentrening.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 12. Juli 2007, 16:08 »
Bra det, men det skulle no berre mangle. Kven er det som arrangera bryllup og bryllupsreise midt i sesongoppkøyringa?? ;)

djmattis

• Gjest
« Svar #1027 på: 12. Juli 2007, 16:15 »
Fordi det kanske passet best for venner og familie?
En gift Luque = en lykkelig Luque = en lykkelig fotballspiller = en lykkelig fotballspiller som kan blomstre!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 12. Juli 2007, 17:47 »
Fordi det kanske passet best for venner og familie?
En gift Luque = en lykkelig Luque = en lykkelig fotballspiller = en lykkelig fotballspiller som kan blomstre!

Enig.

Men jeg klarer ikke å se for meg hvordan luque skal passe inn i planene til big sam.   Vi har Duff og Zoggie på venstre, og  owen,maritns,viduka forran ham som spiss.

Men han tar garrantert ameobi sin plass tror jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1029 på: 12. Juli 2007, 17:53 »
ja det tror jeg også da viduka er den eneste som kan kalle seg targetman i newcastle for øyeblikket.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1030 på: 12. Juli 2007, 17:57 »
men selv om luque dropper bryllups reise inponerer det meg ikke. hjelper lite det for innsatsen hans på banen tidligere.. men nå skal alberto få prøve nok en gang med blanke ark. og ønsker han lykke til og håper han slår til nå. Men om jeg ikke ser bedring på hans innsats når han får innhopp. Og hans kroppspråk er likt, da har han fått nok sjanser for min del. Da bør han fjernes raskest mulig. Men lykke til alberto, ingen ting hadde vært bedre om du finner sin gamle form!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 12. Juli 2007, 17:58 »
Hehe, ja, som midtspiss i 4-3-3 er det vel Viduka, Carroll og Ameobi som passer best.
Men uansett svært herlig å se hva Sam sier om Luque. Klarer han få i gang Luque igjen har vi en stor nysigning i han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 12. Juli 2007, 18:06 »
Vi trener ikke nødvendigvis en stor sterk koloss som midtspiss i en 4-3-3 formasjon, men det fungerer kanskje best i Premier League.

Uansett er jeg glad for at Big Sam vil satse på Luque. Om han spiller fra start som en venstreving i en eventuell 4-3-3 kan vi enkelt legge om til 4-4-2 og flytte Luque ned som venstrekant på midtbanen. Han egner seg til å spille i begge rollene.

Hadde vært knall om Big Sam kunne finne fram igjen "Deportivo formen" i Luque så han virkelig fikk vist seg fra sin beste side tilogmed i Newcastle drakta!
« Siste redigering: 12. Juli 2007, 18:08 av chickenman »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 12. Juli 2007, 18:09 »
Det er helt sant. han har potensiale. Men gjelder bae finne forme og selvtillitten igjen..og endre litt på holdninger. som midtspiss er det kunn viduka som akkurat holder mål. ville heller hatt crouch, nå pøser jo pool ut med pund på spisser så crouch kunne kanskje vært noe? carroll er for ung enda. trener flere år til å utvikle seg. m gjerne låne bort han i år or in del. Ameobi er en oki back up men ikke noe mer heller. et evig talent i mine øyne.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 12. Juli 2007, 18:11 »
haha ,jeg skal begynne lese mine innlegg før jeg poster dem. skriver så tastene flyr så blir noen feil her og der. :) Men dere skjønner vel tegninga:)