20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215960 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #885 på: 20. Jan. 2007, 02:27 »
Det er noko galt med denen tråden.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
PM meg
« Svar #886 på: 20. Jan. 2007, 02:44 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "Brewcastle"
Det må du nesten utdype. Hvorfor tror du ikke det? -Jeg er blitt fortalt av folk som sitter adskillig nærmere realitetene enn både deg og meg at Luque ene og alene er skyld i situasjonen han er oppe i. -Og enda verre; han ser ut til å gi blaffen i å gjøre noe med det.

Jeg er SVÆRT interressert i å få vite hvem disse menneskene du har fått høre dette er! Selv om de er supportere fra Newcastle, betyr ikke det at de har mer peiling enn oss på slike ting. De får ikke vite noe mer enn vi får!
Du kan PM'e meg så skal du få e-postadresse/tlf.nr. hvis du lover å holde dem for deg selv, og kun til dette ene formålet. For jeg er ikke interessert i, og trolig ikke de heller, at de der borte skal måtte forholde seg til diskusjoner på dette (eller andre) forum de ikke aktivt melder seg på selv.
Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #887 på: 20. Jan. 2007, 03:11 »
Sitat fra: "Frode"
Sitat fra: "Benson"
Sjølv om Luque hadde scora 10 mål i reservelagskampen så hadde han ikkje vert noke nermare benken. Ja og det trur eg på.
Det må du nesten utdype. Hvorfor tror du ikke det? -Jeg er blitt fortalt av folk som sitter adskillig nærmere realitetene enn både deg og meg at Luque ene og alene er skyld i situasjonen han er oppe i. -Og enda verre; han ser ut til å gi blaffen i å gjøre noe med det.
Dette har kansje ikke noe med tema å gjøre, men jeg leste på diverse nettsteder en måneds tid før jul at Newcastle reservene slo Liverpool reservene 4-2!! Luque scorte 2 mål, begge langskudd fra ca. 25-30 meter!!! Utagbart for Dudek i LFC res. mål!! Verdt å nevne at LFC reservene hadde et meget sterkt lag. Men Luque var VELDIG god i denne kampen, og fikk masse skryt av trener Lee Clark!!
Jo, det har i høyeste grad med tema å gjøre. Men den kampen var en av de første dagene i oktober. Det begynner å bli en stund siden.
Jeg mener også å husker at Luque fikk overraskende mye skryt. Jeg fikk ikke det helt til å rime med det jeg hadde sett av han. I tiden som har gått siden har det imidlertid vært mullig å "rive ned" mye goodwill. Uansett håper jeg at Luque løfter hodet og biter i seg å måtte kjempe seg inn på laget, og gjør den jobben. Det er begge parter best tjent med. Men da må han prestere bedre enn de gangene han har fått sjansen på 1.laget tidligere (målet mot Palermo var vel nærmest ferdigscoret med passningen :wink: ).
Livet er svart/hvitt!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #888 på: 20. Jan. 2007, 03:49 »
Sitat fra: "Frode"
Sitat fra: "Benson"
Sjølv om Luque hadde scora 10 mål i reservelagskampen så hadde han ikkje vert noke nermare benken. Ja og det trur eg på.
Dette har kansje ikke noe med tema å gjøre, men jeg leste på diverse nettsteder en måneds tid før jul at Newcastle reservene slo Liverpool reservene 4-2!! Luque scorte 2 mål, begge langskudd fra ca. 25-30 meter!!! Utagbart for Dudek i LFC res. mål!! Verdt å nevne at LFC reservene hadde et meget sterkt lag. Men Luque var VELDIG god i denne kampen, og fikk masse skryt av trener Lee Clark!!
Jo, det har i høyeste grad med tema å gjøre. Men den kampen var en av de første dagene i oktober. Det begynner å bli en stund siden.
Jeg mener også å husker at Luque fikk overraskende mye skryt. Jeg fikk ikke det helt til å rime med det jeg hadde sett av han. I tiden som har gått siden har det imidlertid vært mullig å "rive ned" mye goodwill. Uansett håper jeg at Luque løfter hodet og biter i seg å måtte kjempe seg inn på laget, og gjør den jobben. Det er begge parter best tjent med. Men da må han prestere bedre enn de gangene han har fått sjansen på 1.laget tidligere (målet mot Palermo var vel nærmest ferdigscoret med passningen :wink: ).

På dette tidspunket fekk han også skryt av Roeder for innsatsen på trening etc. Men fekk han spille? Nei!.
At Luque ikkje ahr nokon framtid i Newcastle under Roeder er jo klinkende klart. For og bruke siffer. Han er 100% ferdig. At han har holdt ut så lenge som han har gjort hadde eg langt fra trodd. 90% av utenlandsproffene fra Spania/Italia osv.  Hadde stukket av etter ein måned i Luques situasjon.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Floppen Luque?
« Svar #889 på: 20. Jan. 2007, 09:28 »
Jeg vurderer Luque utenlukkende utifra det jeg selv har sett av han. Noen få kamper og innhopp for Newcastle United: Der har vel mange andre det samme inntrykket som meg - helt elendig. Og det kan begrunnes i at han ikke prøver. Det ser i alle fall slik ut. Og så har jeg sett han på en trening. Og da gremmes jeg enda mye mer av at han har fått lov til å ta på seg den sorte og hvite drakta. En tragedie! Den fullstendige motpolen til Scott Parker på trening. Han gjorde ikke en dritt. Satte seg ned på noen paller så raskt han fikk muligheten, og satt der og slengte dritt.
Toon, Toon,
Black and white army

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #890 på: 20. Jan. 2007, 17:38 »
I den perioden Newcastle er inne i nå burde Luque fått sjansen på laget. Man må gi han sjansen. Hadde heller ikke ofret liv og lemmer når man ikke engang er verdig en plass på benken i et lag som har 12-15 skadede spillere til enhver tid.
Jeg er sikker på at han hadde gjort en god jobb...Kunne uansett ikke gjort det dårligere enn mange av de andre!!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Tja...
« Svar #891 på: 20. Jan. 2007, 21:46 »
Når laget sliter som det gjør, hadde det vært fristende å si "bring on Luque", som et forsøk. Men jeg er så usikker på om han vil innfri. Hadde han spilt mot West Ham i dag, på samme vis som når han tidligere har hatt sjansen, er jeg redd for at det hadde blitt tap. Det var iherdig jobbing og innsats som gjorde at NUFC kom inn i kampen, og tok over den, igjen. Den innsatsviljen har jeg savnet hos Luque. -Men jeg håper den kommer. For som sagt i annet innlegg. Det hadde selvfølgelig vært best for alle parter at han kommer seg "på sporet", men det krever jobbing.
Livet er svart/hvitt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #892 på: 20. Jan. 2007, 22:24 »
Synes nesten det hele er litt trist. Det er jo greit at Duff er 1. valg på venstrekant. Det er forsåvidt greit at Zoggie er 2. valg. Men når Emre blir flyttet ut på venstrekant grunnet skader, begynner det å bli litt dumt synes jeg. Og nå er jo både "håpløse" Pattison og en litt under middelmådig O`Brien foretrukket før Luque på venstrekanten grunnet skader. Luque har jo holdt seg skadefri nesten hele denne sesongen, så han burde absolutt fått sjangsen. Kan ikke skjønne at noen protesterer på det!!!

Visdomsord: man SKAL IKKE behandle alle likt, men man SKAL behandle alle rettferdig!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #893 på: 23. Jan. 2007, 17:43 »
Og Luque behandles rettferdig.

Luque ønsker ikke å spille for Newcastle United, og han ønsker ikke å jobbe for å få en plass på laget. Luque er det jeg vil betrakte som en gratispassasjer, og gratispassasjerer kan gjerne behandles mye verre enn hvordan Luque behandles.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #894 på: 23. Jan. 2007, 17:50 »
Sitat fra: \"Joakim\"

Luque ønsker ikke å spille for Newcastle United, og han ønsker ikke å jobbe for å få en plass på laget. Luque er det jeg vil betrakte som en gratispassasjer, og gratispassasjerer kan gjerne behandles mye verre enn hvordan Luque behandles.

Luque har jobbet hardt for å komme med på laget, men av en eller annen grun n har Roeder hata han fra første stund! Kanskje det er spillestilen eller noe, men det er hvertfall ikke Luque sin skyld at situasjonen er som den er idag. Har full forståelse for at han vil vekk når til og med juniorene kommer på benken isteden for han.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #895 på: 23. Jan. 2007, 19:19 »
Sitat fra: \"Joakim\"

Herregud.
Du er ond!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Floppen Luque?
« Svar #896 på: 31. Jan. 2007, 16:52 »
Luque har nå dratt på lån til PSV, der han kommer til å bli de kommende 5 månedene.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #897 på: 31. Jan. 2007, 17:01 »
det er nok det beste for begge partar. Synd at ein eigentleg så stor stjerne ikkje har prestert i newcastle. Vi har nok sett han for siste gang i Newcastle-drakt.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 01. Feb. 2007, 00:16 »

Ganske enig med det du sier. Godt å bli kvitt ham, men synd vi ikke fikk noe mere for ham...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #899 på: 01. Feb. 2007, 10:39 »
Godt at han får flere kamper til å vise at han holder nivået. Det bør glede den negative fløyen av forumet!