20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215982 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Floppen Luque?
« Svar #870 på: 18. Jan. 2007, 23:37 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Det må du nesten utdype. Hvorfor tror du ikke det? -Jeg er blitt fortalt av folk som sitter adskillig nærmere realitetene enn både deg og meg at Luque ene og alene er skyld i situasjonen han er oppe i. -Og enda verre; han ser ut til å gi blaffen i å gjøre noe med det.

Jeg er SVÆRT interressert i å få vite hvem disse menneskene du har fått høre dette er! Selv om de er supportere fra Newcastle, betyr ikke det at de har mer peiling enn oss på slike ting. De får ikke vite noe mer enn vi får!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #871 på: 19. Jan. 2007, 00:41 »
Jeg hadde heller ikke gidda å spille for reservelaget hvis jeg visste at uansett så ville 16-17 år gamle guttunger bli foretrukket før meg i troppen
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #872 på: 19. Jan. 2007, 00:41 »
Jeg hadde heller ikke gidda å spille for reservelaget hvis jeg visste at uansett så ville 16-17 år gamle guttunger bli foretrukket før meg i troppen
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #873 på: 19. Jan. 2007, 00:42 »

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #874 på: 19. Jan. 2007, 00:44 »

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #875 på: 19. Jan. 2007, 00:54 »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #876 på: 19. Jan. 2007, 12:28 »
Sitat fra: "Benson"
Sjølv om Luque hadde scora 10 mål i reservelagskampen så hadde han ikkje vert noke nermare benken. Ja og det trur eg på.
Det må du nesten utdype. Hvorfor tror du ikke det? -Jeg er blitt fortalt av folk som sitter adskillig nærmere realitetene enn både deg og meg at Luque ene og alene er skyld i situasjonen han er oppe i. -Og enda verre; han ser ut til å gi blaffen i å gjøre noe med det.

Han kom ikkje nermare benken etter og scora 2 perlemål mot LiverpoolB eller når han blei matchvinner mot Palermo. Så koffor i hel## sko han få sjangsen om han scora drøssevis med mål i ein B kamp ?
Fy faen så dårligt Luque har blitt behandla i Nufc. Makes me Sick. Wanna throw up. Og koffor i svarte helv## skal han gidda og stå på på trening når han alfri kommer til og få spille uansett. Det hadde ikkje eg eller DU eller Naboen din gidda heller, ikkje englebarn hadde gidda det ein gong.
Luque har blitt psykisk nedbråten i Nufc i snart 2 år nå fy fa## karriera kan vere over, ein siste bønn til nufc lån han for F ut da.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #877 på: 19. Jan. 2007, 12:30 »
Han kom ikkje nermare benken etter og scora 2 perlemål mot LiverpoolB eller når han blei matchvinner mot Palermo. Så koffor i hel## sko han få sjangsen om han scora drøssevis med mål i ein B kamp ?
Fy faen så dårligt Luque har blitt behandla i Nufc. Makes me Sick. Wanna throw up. Og koffor i svarte helv## skal han gidda og stå på på trening når han alfri kommer til og få spille uansett. Det hadde ikkje eg eller DU eller Naboen din gidda heller, ikkje englebarn hadde gidda det ein gong.
Luque har blitt psykisk nedbråten i Nufc i snart 2 år nå fy fa## karriera kan vere over, ein siste bønn til nufc lån han for F ut da.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #878 på: 19. Jan. 2007, 12:30 »
Han kom ikkje nermare benken etter og scora 2 perlemål mot LiverpoolB eller når han blei matchvinner mot Palermo. Så koffor i hel sko han få sjangsen om han scora drøssevis med mål i ein B kamp ?
Fy faen så dårligt Luque har blitt behandla i Nufc. Makes me Sick. Wanna throw up. Og koffor i svarte helv skal han gidda og stå på på trening når han alfri kommer til og få spille uansett. Det hadde ikkje eg eller DU eller Naboen din gidda heller, ikkje englebarn hadde gidda det ein gong.
Luque har blitt psykisk nedbråten i Nufc i snart 2 år nå fy fa karriera kan vere over, ein siste bønn til nufc lån han for F ut da.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #879 på: 19. Jan. 2007, 14:42 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #880 på: 19. Jan. 2007, 23:04 »
Jeg er ganske sikker på at om Luque selv hadde vist en større vilje til å vinne tilbake managerens tillitt. Hvis Luque hadde vist hva han kan på trening og for reservelaget, så hadde han selvsagt fått sjansen på a-laget. Men når Luque syter og syter, men ikke gjør noe med situasjonen selv, så kan han ikke regne med sympati. Jeg tror ikke roeder nødvendigvis har noen andre horn i siden til Luque enn at han er dønn lei maset.

Men vi kan ikke bare låne ut Luque, uten å få noe igjen for det. Skal en klubb låne Luque, så bør de kunne betale halvparten av lønna hans, minimum. Men aller helst ønsker man kjøpere. Tror ikke prisen har for stor betydning, så lenge det gir et par kroner i kassa.

Roeder ønsker ikke å ødelegge karrieren til en god fotballspiller, men Luque har ikke vist den viljen til å stå på og kjempe seg inn på laget som ungguttene viser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #881 på: 19. Jan. 2007, 23:05 »
Jeg er ganske sikker på at om Luque selv hadde vist en større vilje til å vinne tilbake managerens tillitt. Hvis Luque hadde vist hva han kan på trening og for reservelaget, så hadde han selvsagt fått sjansen på a-laget. Men når Luque syter og syter, men ikke gjør noe med situasjonen selv, så kan han ikke regne med sympati. Jeg tror ikke roeder nødvendigvis har noen andre horn i siden til Luque enn at han er dønn lei maset.

Men vi kan ikke bare låne ut Luque, uten å få noe igjen for det. Skal en klubb låne Luque, så bør de kunne betale halvparten av lønna hans, minimum. Men aller helst ønsker man kjøpere. Tror ikke prisen har for stor betydning, så lenge det gir et par kroner i kassa.

Roeder ønsker ikke å ødelegge karrieren til en god fotballspiller, men Luque har ikke vist den viljen til å stå på og kjempe seg inn på laget som ungguttene viser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #882 på: 19. Jan. 2007, 23:16 »
Sjølv om Luque hadde scora 10 mål i reservelagskampen så hadde han ikkje vert noke nermare benken. Ja og det trur eg på.
Dette har kansje ikke noe med tema å gjøre, men jeg leste på diverse nettsteder en måneds tid før jul at Newcastle reservene slo Liverpool reservene 4-2!! Luque scorte 2 mål, begge langskudd fra ca. 25-30 meter!!! Utagbart for Dudek i LFC res. mål!! Verdt å nevne at LFC reservene hadde et meget sterkt lag. Men Luque var VELDIG god i denne kampen, og fikk masse skryt av trener Lee Clark!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #883 på: 19. Jan. 2007, 23:17 »
Dette har kansje ikke noe med tema å gjøre, men jeg leste på diverse nettsteder en måneds tid før jul at Newcastle reservene slo Liverpool reservene 4-2!! Luque scorte 2 mål, begge langskudd fra ca. 25-30 meter!!! Utagbart for Dudek i LFC res. mål!! Verdt å nevne at LFC reservene hadde et meget sterkt lag. Men Luque var VELDIG god i denne kampen, og fikk masse skryt av trener Lee Clark!!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #884 på: 20. Jan. 2007, 01:32 »
Jeg hadde heller ikke gidda å spilt for reservelaget hvis jeg visste at 16- og 17-åringer kom til å stå foran meg i køen uansett