20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217542 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #780 på: 18. Nov. 2006, 01:44 »
Vepso O, du er en vis mann sett ut fra det innlegget der. Du har selvfølgelig helt rett!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #781 på: 18. Nov. 2006, 13:04 »
helt enig vepso, kristoffer og dere som vil ha luque på banen :)
lt;3 Newcastle <3

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #782 på: 18. Nov. 2006, 19:34 »
Der røyk nok det aller siste håpet om å få se Luque starte en kamp gitt! Vi har Dyer skadefri, og med hans prestasjon i dag, så må debatten endres til hvorvidt Luque bør få prøve seg på venstrekant i stedet!!

Jeg er iallefall glad vi ikke startet med Luque i dag!
ancs and Scousers, go to H***!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #783 på: 18. Nov. 2006, 19:39 »
Det er jeg også

Riktignok er det lett å være etterpåklok, men jeg håpet faktisk at Martins skulle spille noenlunde alene på topp med en spillesugen Dyer i nærheten.
Men jeg hadde derimot håpet å finne Luque (istedenfor en viss Rossi) på benken i dag.

Men akkurat nå spiller det ingen rolle for 1-1 er et kjemperesultat.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #784 på: 19. Nov. 2006, 23:09 »
Hehe, selvsagt er jeg også det. De fleste her tror jeg er enig i at spillere som Martins og Dyer skal foretrekkes som spisser fremfor Luque. Men poenget er at det er galt å spille med halvinvalide spillere, mediokre franske midtbanespillere og Rossi fremfor Luque.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #785 på: 19. Nov. 2006, 23:17 »
Sitat fra: "molala"
Der røyk nok det aller siste håpet om å få se Luque starte en kamp gitt! Vi har Dyer skadefri, og med hans prestasjon i dag, så må debatten endres til hvorvidt Luque bør få prøve seg på venstrekant i stedet!!

Jeg er iallefall glad vi ikke startet med Luque i dag!

Venstreving? Hvilke signaler ville det gitt til Zoggy? Og tror heller ikke Duff vil være benkesliter her også...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #786 på: 19. Nov. 2006, 23:20 »
Videre skal det også nevnes at verken Duff eller Zog imponerer nevneverdig. Vil jo være et realt spark i rævva at den talentløse spanjakken som kun søppelklubber som Barcelona ønsker ville tatt plassen til de to.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #787 på: 19. Nov. 2006, 23:29 »
Luque er nok nå ett 4 valg på topp, bak Martins, Sibierski og Rossi. Hvis vi i tillegg nevner Duff og Dyer som potensielle angrepsspillere så blir han ett 6 valg. Dette er det ikke jeg som mener, men Glenn Roeder.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

DanMan

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #788 på: 20. Nov. 2006, 14:35 »
Må bare le rått når noen faktisk siterer Anal Oliver i "kampen mot" Luque. Hvis jeg ikke husker feil skrev samme mann noe sånn som at Luque har fått sjansen, med et innhopp mot Sheff U etter å ha blitt matchvinner mot Palermo 2 dager tidligere. Det han ikke fremhever er at mannen jo ble VRAKET etter å ha gjort jobben sin. Hvordan kan noen av de her inne som slaktet Souness sin man managment påstå at Roeder ikke gjør noe galt mot Luque? I beste fall er det hykleri.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #789 på: 20. Nov. 2006, 17:17 »
Sitat fra: "DanMan"
Må bare le rått når noen faktisk siterer Anal Oliver i "kampen mot" Luque. Hvis jeg ikke husker feil skrev samme mann noe sånn som at Luque har fått sjansen, med et innhopp mot Sheff U etter å ha blitt matchvinner mot Palermo 2 dager tidligere. Det han ikke fremhever er at mannen jo ble VRAKET etter å ha gjort jobben sin. Hvordan kan noen av de her inne som slaktet Souness sin man managment påstå at Roeder ikke gjør noe galt mot Luque? I beste fall er det hykleri.

Jeg har sagt mitt om Luque saken. Det hele er psykotisk.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #790 på: 20. Nov. 2006, 17:23 »
Anal Oliver skrev etter Sheff Utd-kampen at Luque hadde fått masser av sjanser under Roeder ja. Men ingen bør ta Olivers private meninger seriøst. Han er jo en ren propagandamaskin for Roeder og Fat Fred.

djmattis

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #791 på: 20. Nov. 2006, 18:25 »
Den som mener seriøst at Luque har fått sjansen i Newcastle har en høyere grad av hjerneskade enn personen selv opplever det som.
Sannheten!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #792 på: 21. Nov. 2006, 17:08 »
Neida, for all del. Alle vet at Alan Oliver ikke er verdens smarteste, og at han er verdensmester i dobbelmoral, uten selv å vite det.

Nei, Luque har ikke fått en skikkelig sjanse til å bevise noe over tid. Men likevel, det lille han har vist de gangene jeg har sett ham på banen er ikke så bra at jeg synes han fortjener å få starte 10-20 kamper sammenhengende.

Det kan bare være at jeg ikke liker spillestilen hans. Det kan være at jeg er dum nok til å tro på det folk som følger laget nærmere enn meg selv, sier om han. Og det kan være det faktum at jeg ga han opp allerede etter hjemmekampen mot Ventspils, og nekter plent å tilgi ham for det han gjorde i den kampen. Det har selvsagt veldig mye med både det første og det siste å gjøre. I tillegg til at det har en god del med det andre å gjøre.

Og jeg står på mitt og vil ha Luque ut av denne klubben, fordi han er minst like dårlig for lagmoralen og kollektivet som mange har hevdet, og fremdeles hevder, at Craig Bellamy var i slutten av desember 2004. Det vil selvsagt bli skuddpremie på meg for at jeg sier sånt. Så skyt meg gjerne. For jeg vil ikke se mitt kjære Newcastle lide med verkebyllen Luque og kreftsvulsten Fat Fred i sentrale posisjoner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #793 på: 21. Nov. 2006, 18:22 »
Du er herved skutt!
Luque har da aldri laget noe som helst liv og røre utenfor banen.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #794 på: 21. Nov. 2006, 18:23 »
Ikke at jeg har noen kjennskaper til egentlig hvordan Luque og Bellamy påvirket lagmoralen vil jeg ikke tro at Luque skaper like dårlig lagmoral som det Bellamy gjorde.

Er egentlig usikker på hvor dårlig moral Bellamy skapte innad i spillergruppen også, hvis man ser bort i fra de sms han sendte til Shearer.

Kan ikke se hvorfor Luque skal skape dårlig lagmoral, bortsett fra at han er en lat sutrekopp... Tror ikke de andre spillerne bryr seg all verdens om han...