20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217588 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #735 på: 16. Nov. 2006, 23:57 »
Ingen her inne kan si at Luque har gjort mye for å bevise at han fortjener fast plass på laget.

Men situasjonen er prekær, og jeg mener det MYE bedre å spille med Luque enn det er å spille med en skadd Ameobi!? At folk kan være uenige i det synes jeg er fantastisk.

Vår angrepsrekke er latterlig, og ville faktisk byttet ut spissene våre med hvilke som helst andre spissrekker i PL, og det mener jeg dønn seriøst. Den eneste som jeg har full tiltro til er Owen, og som alle vet bør vi ikke forvente å se han denne sesongen. Martins, Ameobi, Sibbe, Luque, Rossi osv osv er alle middelmådigheter som er gode på sitt beste, men er langt fra stabile og gode spillere.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #736 på: 17. Nov. 2006, 00:04 »
Sitat fra: "molala"
Artig å se at det faktisk er mennesker med konklusjoner de tror skal holde for å overbevise oss andre at Luque faktisk kan utrette noe hos oss. Blir rett og slett helt paff når jeg gang på gang leser om det, på tide å innse at slaget er tapt nå. Ja, faktisk så kan man opprette en ny post istedet, der man skriver Luque, ferdig som fotballstjerne? For ja, jeg tror ikke han har  noe særlig foran seg, OM han ikke kommer seg bort med en gang, og det er ut av all respekt for den gamle lynvingen jeg mener det! Jeg gir en lang blås i hva Lee Clark måtte si om Luque, vi  har alle sett han spille opptil flere ganger, og jeg kan ikke bli mer overbevist, om at han IKKE duger for oss!

Notert.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #737 på: 17. Nov. 2006, 00:12 »
Jeg er og har aldri vært noen stor fan av Luque, men jeg synes kanskje det er på tide at han får starte en kamp nå. Det kan umulig være mye dårligere enn det vi har sett til nå i år... Vet ikke helt om jeg har lyst å se Luque fordi jeg synes han fortjener å starte eller om det er for å se hvordan han klarer seg som gjør at jeg har lyst å se ham starte en kamp.

For jeg tviler veldig sterkt på at Luque ikke spiller fordi Roeder ikke liker ham. Hadde Roeder og trenerteamet ment at Luque hadde vært god nok er jeg overbevist om at han hadde fått sjansen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #738 på: 17. Nov. 2006, 02:23 »
Lee Clark sa for  noen uker siden at han var meget imponert over Luque på treningsfeltet. Det våset Joakim kommer med her har ikke rot i virkeligheten. At Alan Oliver har vært i mot Luque fra dag en er vel ingen hemmelighet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #739 på: 17. Nov. 2006, 10:15 »
SPM til dere som ikke liker luque :

Hvem ville dere helst starta med på topp mot city sist? Ameobi eller Luque?
Han får aldri starte, og han hadde vært jævli mye bedre en Ameobi den kampen. Jeg er sikker på at hvis han bare får nokk tillit så kommer han til å slå gjennom. Noen trenger lite tillit, andre trenger mye. det varierer fra spillere til spillere. Ameobi og Bramble trengte f.eks 4 år med tillit.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #740 på: 17. Nov. 2006, 10:22 »
Ja for all del, bare start med Luque det, men jeg er mest ivrig på å få han ut av klubben. Nå som vi ikke får solgt han før jul kan han godt være en nødserstatning på topp, men bør aldri komme foran Sibierski etter min mening!!
ancs and Scousers, go to H***!!

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #741 på: 17. Nov. 2006, 11:09 »
Jeg tror jeg snakker for alle av oss når jeg sier at vi hadde enorme forhåpninger til Luque når han kom til klubben for utrolige 11 mill pund. Men jeg har desverre hatt en dårlig følelse fra dag en om spanjolen, ikke uten grunn, han ble tidlig skadet og som kjent er det ikke enkelt for en spansk ballkunstner som er vant til å jobbe i store rom og omstille seg til tempofyllt fotball i verdens ypperste liga når det gjelder tett spill og fart.

Han viste absolutt ingenting i de sjangsene han fikk i forrige sesong, og det lille noen eventuelt måtte si han fikk til kan aldri bli sett på som et tegn på at han ville gjøre det stort for oss.

All snakk om at han kommer til å bli noe for oss er vås, og jeg ser heller på det slik at han kan være en ersstatter helt til vi kan selge han. Roeder har ikke noe i mot han, det er garantert bare tull! Les siste artikkel om det på www.nufc.co.uk!

Kanskje er det litt med flere her som det er med meg og. At vi hadde så alt for store håp til mannen, at det nå er med vemod vi ikke helt tør å se at han ikke er noe for oss, og mest sannsynlig ikke i Premier League i det hele tatt. Et klubbskifte der Luque igjen blomstrer vil ikke bevise at vi har misbrukt han eller tatt feil! Se bare på hva en effekt det kan gi for en manager med ett hvist omdømme og skifte klubb!

Det er garantert de dårligst investerte pengene siden Stephan Guivarch spillte i klubben.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #742 på: 17. Nov. 2006, 12:02 »
At du bruker den offsielle hjemmesiden til newcastle som kilde er jo helt høl i huet. De skriver jo bare positiv propaganda uansett.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #743 på: 17. Nov. 2006, 12:05 »
Sitat fra: "VepsoO"
At du bruker den offsielle hjemmesiden til newcastle som kilde er jo helt høl i huet. De skriver jo bare positiv propaganda uansett.

ok, så du mener altså at den ofisielle siden feilsiterer manageren da med andre ord.. den kan du reise langt med:)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #744 på: 17. Nov. 2006, 12:08 »
Nei selvfølgelig feilsiterer de ikke.. men gresset er alltid litt grønnere når nufc.co.uk beskriver newcastle enn når skysports eller en annen seriøs nyhetskilde skal dekke saken.
Den offsielle hjemmesida hadde jo til og med positive artikler om Souness helt til siste slutt
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #745 på: 17. Nov. 2006, 12:13 »
Og nå har de positive artikler om Luque helt til siste slutt :) Mannen er vel snart ferdig i Newcastle...

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #746 på: 17. Nov. 2006, 12:14 »
Akkurat, akkurat...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #747 på: 17. Nov. 2006, 12:29 »
Jeg hater selv å lese nyheter hos nufc.co.uk. Synes det kun står svada der.. "We will get back on track", "Roeder rues poor defending, but is hails spirit".

Det er som de andre sier her, de er jo ikke akkurat nøytrale når de skriver, så man er nødt til å ikke ta alt for god fisk.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #748 på: 17. Nov. 2006, 12:46 »
Ser du ikke forskjellen på et rent sitat om en spiller, og en offisiell uttalelse om et lags prestasjoner??

Selvfølgelig vil Roeder bruke han om han fortjener det! få opp øynene!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #749 på: 17. Nov. 2006, 13:12 »
Sitat fra: "molala"
Ser du ikke forskjellen på et rent sitat om en spiller, og en offisiell uttalelse om et lags prestasjoner??

Selvfølgelig vil Roeder bruke han om han fortjener det! få opp øynene!

Kommenterte jeg den uttalelsen?? Jeg snakket generelt nufc.co.uk siden...

Og jeg har lest og hørt nok sitater av Roeder til å skjønne at man heller ikke alltid kan tro på hva den mannen sier.