20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217518 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #705 på: 15. Nov. 2006, 19:05 »
Begklager! Har ikke vært så oppdatert i denne saken i det siste så.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #706 på: 15. Nov. 2006, 19:34 »
Sitat fra: "Førre"
Kanskje Vi bytter Luque mot Gudjohnsen i Januar?

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1684889,00.html

Poenget er vel heller at Gudjohnsen er skadet 8)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #707 på: 15. Nov. 2006, 20:17 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Lerbakk"
Eidur flopper litt i La Liga, mens Luque flopper i England.

Igjen, jeg vil på ingen måte skrive under på at Luque flopper i Premier League. Folk må ha forståelse for at en omstilling fra Spania til England tar tid og krever at man i alle fall til en viss grad er involvert i førstelagsspill.

Enig. Her er det ikke snakk om at Luque har floppet. Han har rett og slett ikke fått muligheten.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #708 på: 15. Nov. 2006, 20:32 »
dobbelpost, mulig å slette denne?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #709 på: 15. Nov. 2006, 20:37 »
samme som over...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #710 på: 15. Nov. 2006, 20:41 »
Sitat fra: "Åsmund"
Sitat fra: "Førre"
Kanskje Vi bytter Luque mot Gudjohnsen i Januar?

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1684889,00.html

Poenget er vel heller at Gudjohnsen er skadet 8)

Ser at det står det der ja, og jeg er fullt klart over at Barcelona er rammet av utrolig mye skader akkuart nå (nesten på Newcastle nivå), men såvidt meg bekjent er Gudjohnsen den eneste spissen i Barcelona som faktisk ikke er skadet akkurat nå. Så der tror jeg teamtalk tuller.

Om Gudjohnsen har floppet eller ikke i Barcelona er en helt annen diskusjon. Han har slitt til nå, og for meg ser det ut som spillestilen i Spania kontra England er Guddys største problem til nå, sammen med Barcelonas noe krevende spillestil som ikke akkurat Gud og hvermann er gode nok til å makte.
Jeg tror først og fremst Gudjohnsen trenger mer tid. Og når han får det vil han tilpasse seg Spania og barcelona bedre, og hans katalanske medspillere vil finne ut av hvordan det skal spille islendingen god. Dessverre er dette tid Barcelona ikke har da Eto'o som er førstevalget nå er langtidsskadet.
Med andre ord, jeg mener det er for tidlig å stemple Gudjohnsen som en flopp i Barcelona, men han har fortsatt et forbedringspotensiale. Et potensiale Gudjohnsen må få ut dersom han skal lykkes i det jeg anser for å være en av verdens beste klubber.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #712 på: 16. Nov. 2006, 15:45 »
People more informed than myself who see Luque in training every day tell me he does not look interested.

And I have seen with my own eyes that United cannot even get him to warm up before a match if he is not in Glenn Roeder's starting line-up.

I did see him score the winner in Palermo when, in the eyes of the North East Press, he was the worst man on the field.

If Luque was up to scratch don't you think he would be the first name on Roeder's team-sheet in the current situation?

Link

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #713 på: 16. Nov. 2006, 16:04 »
Barca vil visst bare ha Luque på lån ut sesongen!  :) Håper det skjer, for etter sesongen regner jeg med vi har en ny manager som forhåpentligvis er mer villig til å bruke Luque!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #714 på: 16. Nov. 2006, 16:10 »
Sitat fra: "Håvard"
Barca vil visst bare ha Luque på lån ut sesongen!  :) Håper det skjer, for etter sesongen regner jeg med vi har en ny manager som forhåpentligvis er mer villig til å bruke Luque!

Ja for all del. Lån han ut. Det fortjener han.!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #715 på: 16. Nov. 2006, 16:34 »
Selg han!
Vi trenger de få pengene vi kan få, og han er tydeligvis ikke det minste interessert i å spille for klubben. Han nekter jo å ta vrakingen som et tegn på at han må jobbe hardere. Istedet går han ut i media og syter over at han ikke har managerens tillitt. Du må gjøre deg FORTJENT til den tillitten, Luque. Den kommer ikke av seg selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #716 på: 16. Nov. 2006, 16:55 »
Sitat fra: "Joakim"
Selg han!
Vi trenger de få pengene vi kan få, og han er tydeligvis ikke det minste interessert i å spille for klubben. Han nekter jo å ta vrakingen som et tegn på at han må jobbe hardere. Istedet går han ut i media og syter over at han ikke har managerens tillitt. Du må gjøre deg FORTJENT til den tillitten, Luque. Den kommer ikke av seg selv.

Nå er det vel en grunn til at han faktisk syter da! Han stiller opp i reservelagskamp mot Liverpool for å prøve å jobbe seg inn på laget igjen og scorer samtidig to mål. Dette er altså en spiller som ikke er interessert i å spille for Newcastle????? Han får så en sjelden sjanse til å vise seg frem fra start mot Palermo, og scorer det avgjørende målet. Han viser kanskje ikke den største interessen og innsatsviljen der utpå, men HVEM FAEN BRYR SEG OM DET så lenge han er effektiv og scorer den ene muligheten han får? Hvor mange ganger har ikke Ruud V. Nistelrooy spilt rævva kamper for ManU og vært lat, men likevel puttet på med avgjørende mål?

Heller en lat Luque som scorer mål enn holdeløse og innefektive kyllinger på topp.

Jeg ser at du i en annen tråd jatter om at Luque ikke passer i engelsk fotball og at det er så stor forskjell på spansk versus. engelsk. Merkelig at spillere som Alonso og Garcia gjør det såpass bra i Liverpool da. Og at Fabregas gjør det så bra i Arsenal. Spillere som ser mer pinglete ut enn Luque. Kan det kanskje ha noe med at disse klubbene har skikkelige managere som Benitez og Wenger som vet hvordan de skal tilpasse spillet til utenlandske spillere??

Dersom Luque nå går til Barca håper jeg han blir en gedigen suksess, bøtter inn på med mål, spiller seg inn på det spanske landslaget og blir en stor stjerne igjen, slik at IDIOTEN Roeder får se hva han har ødelagt.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #717 på: 16. Nov. 2006, 16:58 »
jaha joakim? tror nok det bare er roeder som har noe personlig mot luque

du som støtter bramble, har han gjort seg fortjent?
og når roeder sier at han må ta sjansen og han scorer seiersmålet mot palermo , ja da kan han ikke gjøre stort mer. men allikevel når vi ligger under mot watford, så velger roeder og sette inn på to midtbanespillere og ta ut to spisser? da tror jeg at jeg hatt følt mer rimelig dolket i ryggen. og da forstår man at sytingnen kan komme. han har jo uttalt tidligere at han skal kjempe for plassen på laget, selv om han har sittet på tribunen i mange kamper, deriblant mot man city hvor vi hadde 4 midtbane spillere på benken.
roeder er så tett at det ikke kan beskrives med ord og luque har all grunn til og klage spør du meg!

går vel ikke lenge før våre største talenter, taylor og nzogbia er misfornøyd heller.

sitter roeder en stund til er jeg redd dette blir skikkelig ille.
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #718 på: 16. Nov. 2006, 17:18 »
Sitat fra: "Joakim"
Selg han!

Hallo.
Eg er 99% sikker på du er oppegående nok til og sjønne at Luque har gjort seg fortjent til meir tillit. Når Manageren hans tydeligvis hater han som pesten så må det vere lov og si fra!!
Skal vedde saksa mi på at 95% Av utenlandsproffene i England hadde gått hardere ut enn Luque om di hadde fått samme behandling.
Eg føler skam og frustrasjon over måten Luque har blitt behandla. Nesten så me fortjerner og tape  :!:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #719 på: 16. Nov. 2006, 18:32 »
Hva har egentlig Bramble med denne diskusjonen å gjøre? Enhver som ikke gidder yte på trening fortjener ikke å starte 1. lagskamper!