20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217477 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #720 på: 16. Nov. 2006, 19:27 »
åsmund poenget med bramble var at, han kan drite seg ut gang på gang men allikevel få tillit. det jeg vil fram til er at roeder ikke behandler spillere på lik linje. og jeg kjønner luque. det var vel først nå etter palermo kampen han ble sinna, han har jo spilt for reservelagt og prøvd godt. han scoret mot palermo. men roeder vil ikke ha han på laget uansett. og da er det kanskje like så greit og gå ut og si at han vil ha ny klubb????.
jeg støtter luque og ikke roeder for og si det sånn!

jeg synes alle spillere skal bli behandlet likt og med like stor respekt, det klarer de gode managere , men ikke roeder. bare se ossen han behandlet milner og.
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #721 på: 16. Nov. 2006, 20:49 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #722 på: 16. Nov. 2006, 20:52 »
Sitat fra: "Joakim"
Selg han!
Vi trenger de få pengene vi kan få, og han er tydeligvis ikke det minste interessert i å spille for klubben. Han nekter jo å ta vrakingen som et tegn på at han må jobbe hardere. Istedet går han ut i media og syter over at han ikke har managerens tillitt. Du må gjøre deg FORTJENT til den tillitten, Luque. Den kommer ikke av seg selv.

Nei å score mål er tydeligvis ikke nok. I Newcastle trenger ikke spillerene å vite hvor motstanderens mål befinner seg bare de kan løpe som hodeløse kyllinger. Newcastle er det laget som har scoret minst mål i PL. 7 JÆVLA MÅL. Ja tro det den som kan, 7 JÆVLA mål på 12  kamper. Snart har vi et snitt på 0,5 mål pr kamp. At de samme helvetes "spissene" skal få tillitt gang på gang er for meg en gåte. Hvorfor kan ikke Luque som er den spissen med best målratio under Roeder få noen sjanser fram til januar????? Kanskje vi til og med kunne fått et par kroner for han når overgangsmarkedet åpnet.

Selv Peter Reid er et geni sammenlignet med deg Roeder. Jeg hadde planer om et par turer over til Newcastle denne sesongen, men jeg setter ikke mine ben i Newcastle før du har forsvunnet fra byen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #723 på: 16. Nov. 2006, 21:15 »
Hehehehe dumme Roeder sier at vi har scoret altfor lite mål og at han må finne en spisskombinasjon der framme som gir oss mål :-) Ja en halvskadet og joggene Ameobi, sammens medMartins, Sibierski eller Rossi kommer nok til å gi oss mange mål.

Tipper Roeder kommer til å kaste inn en unfit Martins for å prøve og redde sitt eget skinn.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~929006,00.html

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #724 på: 16. Nov. 2006, 21:20 »
Jeg er helt enig i at Luque bør bli solgt i Januar.

Hva er vitsen med å ha en 9,5mp mann på benken ? Han kommer aldri til å slå gjennom i Newcastle uansett, han får jo faen ikke sjansen engang!!

Gjør det som er rett, selg Luque, la han få starte på nytt et annet sted, mens vi sitter igjen med noen kr til å hente en ny spiss. Det vil være best for både Luque og Newcastle.. I mellomtiden kan Roeder og Fatty se til helvette å forsvinne ut av Newcastle united.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #725 på: 16. Nov. 2006, 21:22 »
Det festlige var at Roeder hadde planer om å selge Milner for å få penger til tjukke og skadeplagede Viduka i sommer. Nå er tjukken som spiller Boro ute i flere uker nok en gang.

Nå har aldri jeg vært begeistret for Sibierski, men det var i det minste langt bedre å gå for han på free transfer framfor å betale 40 millioner for Viduka.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #726 på: 16. Nov. 2006, 21:31 »
Sitat
Dersom Luque nå går til Barca håper jeg han blir en gedigen suksess, bøtter inn på med mål, spiller seg inn på det spanske landslaget og blir en stor stjerne igjen, slik at IDIOTEN Roeder får se hva han har ødelagt

heheh, ja du skal saktents ikke se bort i fra det, selv om du tar litt i.. Men det har INGEN ting med ros av Luque og gjøre, for så lenge han er i Newcastle, uansett hvor mye han får spille så kommer han ALDRI til å bli noen toppscorer, ALDRI fast på landslaget, og ALDRI noen stjerne! Trodde virkelig ikke det fantes fans som fortsatt ser noe i Luque`s karriere hos oss! Skulle ha solgt han før verdien sank så grusomt som den gjorde siste halvdel 05/06 sesongen! Hva er det som gjør det så hardt å innse at han ikke er noe for Newcastle? Kan vi ikke bare si det som så; vi trenger å bytte han ut med en erfaren stopper, og bygge opp det vi iallefall ikke har: Et forsvar! Vi har N`Zogbia, som og er venstrekant (Luque har alltid vært best som ving). Greit, han har kanskje gjort det greit i en reservelagskamp! og ja, han scorte ett viktig mål mot Palermo, men herregud, han er milevis fra noen spiller vi trenger! Og spør du meg hvem som er best av han og Sibierski? Ja så er svaret klinkende klappende klart,.. SIBIERSKI! Han jobber, legger ned ballen, binder opp større stoppere og er KONGE i lufta.. Best sammen med Martins eller Rossi, ikke en erkeuvenn med ballen som Luque er.

Desverre har vi kasta 11 mill pund, i beste fall kanskje bare 8-9 mill pund rett i Deportivos pengepung!!
ancs and Scousers, go to H***!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #727 på: 16. Nov. 2006, 21:44 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Det festlige var at Roeder hadde planer om å selge Milner for å få penger til tjukke og skadeplagede Viduka i sommer. Nå er tjukken som spiller Boro ute i flere uker nok en gang.

Nå har aldri jeg vært begeistret for Sibierski, men det var i det minste langt bedre å gå for han på free transfer framfor å betale 40 millioner for Viduka.

Sibbe er for meg sommerens beste kjøpt. Hvertfall hvis man tenker valuta for pengene!! :D Og det sier vel egentlig sitt gjør det ikke??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #728 på: 16. Nov. 2006, 22:04 »
Er det noen her på forumet som vet bedre enn Alan Oliver (hva faen man nå måtte mene om den fyren, er uinteressant i denne sammenheng) hva Luque gjør på trening? Og hvordan kan vi forsvare en spiller som står med hoftefeste og ser dum ut i en kamp hvor han er god nok til å rundspille motstanderen HELT PÅ EGENHÅND om han måtte ønske det?

Og hvorfor blander vi inn Alonso, Garcia og Fabregas i denne diskusjonen? De har vært i sine respektive klubber i mer enn bare et år og et par måneder, og de har fått jevnlig med spilletid. De har vist viljen til å yte 110% i trening og kamp, og de har en trener som tror på dem, fordi han selv hentet dem til klubben. Roeder kan ikke lastes for at han ikke er begeistret for et kjøp hans forgjenger gjorde. Om Souness hadde kommet inn i Liverpool nå, så tipper jeg han hadde kvittet seg med Garcia og noen andre stjerner, for å erstatte dem med spillere som først og fremst er ute etter en tjukk lommebok. Som for eksempel vår spanske venn.

At han stiller opp i en reservelagskamp er så som så, men det hjelper ikke så lenge han ikke presterer HVER ENESTE DAG på treningsfeltet, og ikke viser noen som helst vilje til å bli bedre og vise at manageren har feil ved sine HANDLINGER på treningsfeltet.

At Roeder ikke er begeistret for Luque er noe alle vet, men Luque har ikke gjort noe for å bedre på sitt forhold til manageren, når han til en stadighet er ute å syter i pressen, fremfor å gjøre det han kan på treningsfeltet. Og hvis du ikke engang gidder å varme opp fordi du ikke er i startoppstillinga, hva pokker holder du da på med? Hvordan skal du da få spille?

Du vinner ikke plassen på laget ved å holde på som Luque etter alle solemerker gjør. Jeg nekter å tro at Luque er den som kommer først og forlater treningsfeltet sist, og som jobber hardest hver eneste dag. Jeg tviler sterkt på at han er den som svarer på en vraking med å yte enda mer på trening og i de kampene han får sjansen!

Og hva pokker hjelper det Luque at han har en spillestil som overhodet ikke passer inn i denne klubben?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #729 på: 16. Nov. 2006, 22:10 »
Kan ikke bli mer enig..

Stolte på magefølelsen min når jeg oppretta denne posten, og visst F*** ser det ikke ut til å stemme som baaare det!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #730 på: 16. Nov. 2006, 22:11 »
Det er bare nå i det siste Luque har vært svak på trening. Jeg vet ikke om du har lyst til å huske det, men for ikke altfor lenge siden sa Lee Clark at han var imponert av Luque på trening. Er det forresten rart at han ikke gidder når han har en idiot som sjef, som nekter å bruke ham samme hvor godt han gjør det i kamper eller trening?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #731 på: 16. Nov. 2006, 22:15 »
Artig å se at det faktisk er mennesker med konklusjoner de tror skal holde for å overbevise oss andre at Luque faktisk kan utrette noe hos oss. Blir rett og slett helt paff når jeg gang på gang leser om det, på tide å innse at slaget er tapt nå. Ja, faktisk så kan man opprette en ny post istedet, der man skriver Luque, ferdig som fotballstjerne? For ja, jeg tror ikke han har  noe særlig foran seg, OM han ikke kommer seg bort med en gang, og det er ut av all respekt for den gamle lynvingen jeg mener det! Jeg gir en lang blås i hva Lee Clark måtte si om Luque, vi  har alle sett han spille opptil flere ganger, og jeg kan ikke bli mer overbevist, om at han IKKE duger for oss!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #732 på: 16. Nov. 2006, 22:40 »
Sitat fra: "molala"
Artig å se at det faktisk er mennesker med konklusjoner de tror skal holde for å overbevise oss andre at Luque faktisk kan utrette noe hos oss.

Artig å se dere som tror han ikke kan utrette noe for oss også.

Tror Lee Clark har litt bedre peiling enn deg på hvordan Luque gjør det på trening. Luque har ikke vært sykt god når han har fått spille, men han har vært god nok. Det er også en grunn til at han er den spissen vår med best målratio.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #733 på: 16. Nov. 2006, 23:19 »
hehehe, desverre ikke godt nok argument.. Face it, han takler ikke Premier League!

Og det er iallefall ikke Roeder sin skyld, han setter dem som fortjener det inn i start elleveren, og det ser desverre ikke ut til at hans prestasjoner på trening og i kamp er bra nok til det! Ja beste goalratio på dagens newcastle lag, det var virkelig noe å skryte av med de voldsomt mange minuttene han har spilt.. Mer spilletid vil ikke avsløre at hans ratio kommer til å holde seg, den vil bare bekrefte at den faller som bare det!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #734 på: 16. Nov. 2006, 23:24 »
Det verste er folk som forbanner at Roeder sier at døren fortsatt står åpen for Luque. Hadde det vært Souness som hadde fått kritikk på samme måten hadde spilleren blitt skuflet ut døren.

Som Alan Oliver skrev så gjorde ikke akkuratt Luque så mye i kampen mot Palermo. Han scoret et mål som alle spillerne på det nivået hadde scoret, kanskje ikke Ramage da.

Syns og det er komisk med personer som noen dager stoler helt og fullt på Alan Oliver for neste dag å totalt ignorere hans dømmekraft.

Luque har fått sjangser og selvfølgelig så er det en grunn til at han ikke kommer inn på laget. Det sier vel sitt at man valgte å spille med Ameobi mot city.

Men man skal og ha det klart for seg at Luque sier selv at han ikke er noen spiss og at han må spille "out of position".
Sørgelig å si det men han er "the left overs" etter Souness!