20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217551 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #690 på: 13. Nov. 2006, 10:55 »
Roeder om Luque idag

January will almost certainly see the end of Albert Luque's abortive spell on Tyneside. Sources in Spain have insisted the 28-year-old has emerged as an unlikely target for Barcelona and, having failed to even win a seat on the United team coach at the weekend, it is clear Roeder will not stand in the striker's way.

"I will tell you the truth - he just wasn't brought (to Manchester) in the 18," added the United boss, who seems to have given up on the £10m Spaniard. "He is an experienced player and if you are not going to use him in the starting line-up or on the substitutes' bench, I see little point in bringing someone of his senior standing in the game."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #691 på: 13. Nov. 2006, 12:21 »
det er jo helt klart et personlig "hat" mot luque roeder har.

Bare tenk på alle sjansene titus bramble får????

hadde luque bare fått halvparten av de sjansene der. jeg er så jævli lei roeder at jeg spyr og det ser ut som vi må leve med han en god stund til.

for når du ikke får sparken etter horible resultater som den siste tiden , ja så er det vel bare nedrykk som kan få han ut av manager stolen!
lt;3 Newcastle <3

DanMan

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #692 på: 13. Nov. 2006, 15:19 »
Interressant at en semi-invalid Ameobi trolig også får sjansen mot Arsenal, på bekostning av bl.a. Luque. Interressant at Roeder går fra å indirekte kritisere Souness ved å si slikt som "jeg vil aldri gamble med spilleres helse" og "jeg vil ikke skylde på skader". Vel, det var før..

Behandlingen av Luque er - i mangel av bedre ord - skandaløs. Det er som en jentegjeng med 10-12-åringer som fryser ut den og de man ikke liker. Sånn kan ikke en fotballklubb drives, og det gjør meg direkte fly forbanna når Roeder slett ikke er interessert i å engang FORKLARE sin håpløse oppførsel. Ber Luque ta vare på sjansen mot Palermo, mannen blir matchvinner i en historisk triumf, og hva skjer? Han benkes! Kommer riktignok inn, og er faktisk vår beste spiller i den triste forestillingen, men hjelper det? På ingen måte. Skadde spisser, enkeltspisser, ja til og med INGEN spisser er bedre.

Jeg er på ingen måte fan av den kortsiktige løsningen med å sparke managere, det husker dere sikkert selv under Souness. MEN, sitter Roeder til Januar, koster han oss lagets beste offensive spiller as is, og er det noe å trakte etter? Selvsagt ikke. Roeder har brent alle broer til undertegnede. Det er ingen vei tilbake.

Er fulle klar over at dette er en Luque-tråd, og at det forsåvidt ikke har blitt skrevet så mye om han nå, men det meste er sagt både av meg og andre tidligere.

Viva Luque!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Floppen Luque?
« Svar #693 på: 13. Nov. 2006, 15:19 »
Det som gjør meg mest forbanna, er at det ikke ringer en bjelle for den evneveike idioten vi har til manager når Barcelona, kanskje verdens beste fotballag, er interessert i å hente Luque.

Så får han aldri sjansen, og sitter ikke en gang på benken for det tragiske BUNNLAGET vårt i TOTAL MÅLKRISE?

Bramble får drite seg ut kamp etter kamp, men Luque får ikke en gang spille fem minutter som innbytter. Tragisk er ordet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #694 på: 14. Nov. 2006, 18:02 »
Ekstremt bra innlegg der, kesse, og han har så såre rett.
Glenn Roeder har driti så vannvittig på draget her, og viser seg selv som høyst amatørmessig med mildt sagt elendig man-managment.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #695 på: 14. Nov. 2006, 18:26 »
Triste triste tider for oss nufc fans... :cry:
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Floppen Luque?
« Svar #696 på: 14. Nov. 2006, 19:10 »
Jeg synes ikke luque har noe å gjøre i nufc. hadde vi ikke slitt med skader kunne luque blomstret til verdens beste i barca for min del...

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #697 på: 14. Nov. 2006, 20:03 »
Sitat fra: "Chris"
Jeg synes ikke luque har noe å gjøre i nufc. hadde vi ikke slitt med skader kunne luque blomstret til verdens beste i barca for min del...

Vi kan håpe på bytte mellom Eidur og Luque :P

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #698 på: 14. Nov. 2006, 20:05 »
Sitat fra: "Tønsberg"

Stemmer for den jeg også. Hørtes ut som en utrolig bra deal for begge klubber. Eidur flopper litt i La Liga, mens Luque flopper i England. Begge har vist til de grader at de kan prestere i motsatt liga. BYTT!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #699 på: 14. Nov. 2006, 20:25 »
Sitter Roeder i januar tar han nok imot ett bud på ca £1mill. Luque har god grunn til å tilslutt klage. Luque er bedre enn både Sibrilski, Rossi og Ameobi. Og hadde han bare fått sjansen kunne han blitt noe mer for oss enn det han er idag.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #700 på: 14. Nov. 2006, 20:32 »

Dette har jeg faktisk ikke tenkt på. Men skal ikke se bort fra at dette faktisk kan skje.. Hadde vært en god deal for begge parter! Spesielt Newcastle.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Floppen Luque?
« Svar #701 på: 14. Nov. 2006, 21:21 »
Sitat fra: "kesse"

Dette har jeg faktisk ikke tenkt på. Men skal ikke se bort fra at dette faktisk kan skje.. Hadde vært en god deal for begge parter! Spesielt Newcastle.

ikke dumt  :)

DanMan

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #702 på: 15. Nov. 2006, 14:14 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Eidur flopper litt i La Liga, mens Luque flopper i England.

Igjen, jeg vil på ingen måte skrive under på at Luque flopper i Premier League. Folk må ha forståelse for at en omstilling fra Spania til England tar tid og krever at man i alle fall til en viss grad er involvert i førstelagsspill.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #703 på: 15. Nov. 2006, 16:06 »
Kanskje Vi bytter Luque mot Gudjohnsen i Januar?

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1684889,00.html

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #704 på: 15. Nov. 2006, 16:08 »
Sitat fra: "Førre"
Kanskje Vi bytter Luque mot Gudjohnsen i Januar?

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1684889,00.html

Hvis du har lest noen av de tidligere innleggene i denne tråden ser du at det allerede er blitt diskutert! :)