20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217710 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #585 på: 01. Okt. 2006, 14:17 »
"I signed for Newcastle to play football. I don't want them to just give me money, I want to earn it on the field."
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #586 på: 01. Okt. 2006, 17:58 »
Luque-situasjonen er bare en av mange tvilsomme situasjoner i dagens Newcastle. Jeg skulle gjerne sett Luque fått mye mer spilletid fremfor spillere som Pattison, Sibierski og Rossi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #587 på: 01. Okt. 2006, 22:04 »
NUFC.com setter et kritisk søkelys mot Luque situasjonen:

"Twenty minutes to go at Old Trafford, Newcastle are losing 2-0 and have used all three substitutes. Albert Luque warms up on the touchline for nearly five minutes.

What on earth does that say about the striker, the coaching staff and the general shambles that saw us completely outclassed on the pitch in an embarrassing one-sided affair?"

En ting er sikkert, noe er alvorlig galt. Det er nesten slik at man skulle tro at en Ameobi i rullestol ville vært foretrukket foran Luque.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #588 på: 01. Okt. 2006, 22:16 »
Trodde Luque var et bra kjøp da han kom til oss, men som alle ser så har han ikke funnet seg til rette i PL, og kommer aldri til og gjøre det...Uheldighvis.....Alle som har sett han i aksjon i det siste har sett at han er langt unna fast plass på førstelaget....
Fortsetter han og trene bra og holde seg skadefri kan han fort snike seg inn i startoppstillingen...
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #589 på: 01. Okt. 2006, 22:17 »
Når jeg skriver aldri så tar jeg kanskje litt i.... men han må bare fortsette å kjempe og ikke bli grinete...
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

djmattis

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #590 på: 01. Okt. 2006, 23:30 »
At ingen skjønner hvorfor han er "grinete" skjønner ikke jeg.
Er det rart noen som hellst spiller som er på et nivå som han kan være på bare han får sjansen et par kamper er sur for at han ikke får vise seg?
roeder må gi han sjansen og operere stakkar Ameobi før Ameobi blir helt ødelagt.

Noreng

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #591 på: 02. Okt. 2006, 11:57 »
http://youtube.com/watch?v=daDwjD0y7Tg

Se på den der.
Gi Luque tid!!!!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #592 på: 02. Okt. 2006, 12:22 »
Vi har jo gitt han en del tid da? Han må begynne å score de gangene han blir byttet inn i allefall....
Arne Scheie:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #593 på: 02. Okt. 2006, 12:25 »
Sitat fra: "NUFC"
Vi har jo gitt han en del tid da? Han må begynne å score de gangene han blir byttet inn i allefall....

Han har vel tilgode å starte en PL kamp under Roeder. Man skal ikke glemme at Luque scoret i 4 kamper på rad, under nettopp Roeder. Det var tydeligvis ikke godt nok til å gi han sjansen. Istedet satser han heller på et Man Utd talent. Virker som Roeder har et kjærlighetsforhold til Sir Alex etter gårsdagen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #594 på: 02. Okt. 2006, 12:59 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "NUFC"

Han har vel tilgode å starte en PL kamp under Roeder. Man skal ikke glemme at Luque scoret i 4 kamper på rad, under nettopp Roeder. Det var tydeligvis ikke godt nok til å gi han sjansen. Istedet satser han heller på et Man Utd talent. Virker som Roeder har et kjærlighetsforhold til Sir Alex etter gårsdagen.

Det er vel å gå litt langt, og godt over grensen til det useriøse. Men det plager meg også at Roeder vil satse på et talent som er lånt for 4 måneder og grunnen til denne låneavtalen er at det skal gange spillerens egen klubb, særlig når den klubben er MænJu.

Idag leser jeg i the Journal at vi snart kan vente oss Rossi og Martins som spisspar. Og alt er bedre enn en spiller som egentlig er skadet, iallfall når han er så hemmet av skaden som det Ameobi er.
Roeder mener også at Rossi og Martins kan fungere sammen. Javel, hvorfor kan ikke Luque og Martins det da? Sibierski som squad spiller, backup, og target man kan jeg akseptere dersom han trengs for sine kvaliteter. Men Rossi, nei den henger ikke på greip. En lånt spiller for 4 måneder, langsiktig tenkning er iallfall ikke ett (eller strengt tatt to) nøkkelord her.

Nå klager Luque over at han ikke får sjanser, og det skal vi ikke like når han klager på hvordan han selv blir behandlet av klubben vi støtter i tykt og tynt. Men eneste faktum er at hadde jeg vært reserve for den spissen jeg så spille igår hadde jammen meg jeg klaget også.
Så får det heller være opp til Luque selv og bevise seg sjansen verdig hvis han skulle få den. Verre en gårsdagens ensomme spiss blir det neppe alikevel.

Roeder sier også at han ennå ikke har gitt opp på Luque i Newcastle. Det er vel og bra det, men det må snart bekreftes gjennom handling så vel som ord, ikke bare det siste. For jeg er redd at spilleren selv er nære ved å gi opp, og det er egentlig ikke så rart. Og da Luque selv gir opp, hvis han ikke allerede har gjort det, da er det for sent.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #595 på: 03. Okt. 2006, 15:37 »
luque spiller mot liverpool reservene ikveld!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #596 på: 03. Okt. 2006, 20:29 »
Å der ga Luque Newcastle ledelsen med et kanonskudd fra 30 Yards. Dudek var sjanseløs.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

validus

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #597 på: 03. Okt. 2006, 20:32 »
Få den mannen inn som spiss me Martins!!!
ieron Dyer

validus

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #598 på: 03. Okt. 2006, 20:33 »
kor ser du kampen forresten?
ieron Dyer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #599 på: 03. Okt. 2006, 20:34 »
Liverpool sliter på keeperfronten. En tabbe av Dudek fører til at talentet Troisi putter 0-2.