20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #420 på: 31. Mai 2006, 00:58 »
hvor skal disse millionene komme fra. Luque blir jo mest sannsynlig solgt nå for å finansiere ett annet spisskjøp.
Andreas Martins

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #421 på: 31. Mai 2006, 08:13 »
Roeder får penger til å hente en (eller var det to?) spiss, hvis ikke hadde vi ikke fått råd til Kuyt som vil koste 10-12£, så hvis vi skulle fått til å bytte Luque +10-12£ mot Torres så hadde vi hatt råd. Men så spørs det om vi heller vil ha Torres enn Kuyt? Jeg vil nok helst ha Torres siden han har vært så god i Spania og er så ung, men Kuyt er jo fnatastisk god han også, men vi kan nok få råd til begge faktisk, tror det var 18£ Roeder hadde fått til å handle spiss(er) for så hvis vi selger en annen så kan vi få råd til begge to, men tviler på at det skjer.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #422 på: 31. Mai 2006, 09:05 »
Vi kan ikke få pose å sekk her...

Om vi hadde hatt muligheten, noe jeg tviler på vi har her, å hente Torres. Så tror jeg ikke at vi kunne atpåtil hentet Kuyt. Tre spisser som Kuyt, Torres og Owen blir i det lengste laget. Det er 3 spillere som spiller fast på landslag og nesten krever å få spille hver kamp....

Det holder med to av den. Og jeg håper og tror at av disse to, vil det bli Kuyt. Tror rett og slett det er en bedre kombinasjon med Owen-Kuyt, selv om Owen-Torres hadde helt sikkert vært ypperlig. Torres er vel en spiller som kan settes ved siden av de fleste forskjellige spisser. Nokså som med Henry, skal ikke sammenliigne dem for det....

I plassen for å satse alle pengene på begge disse spissene, kan vi heller bruke det resterende på andre posijoner. Dvs for eksempel i forsvaret vårt!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #423 på: 31. Mai 2006, 12:22 »
er det virkelig bekreftet at roeder har fått 18mil £ å rutte med uten salg av spillere? Hvis dette så er tilfelle så er det jo fantastisk. da kan vi garantert vente oss noe stort. Fordi det kan virke som resten av kjøpene hans (om vi får solgt spillere) skal bli investeringer for framtiden og squad players.
Andreas Martins

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #424 på: 31. Mai 2006, 13:37 »
Når det gjelder Torres, han kan vi bare glemme. For det første så kan jeg ikke klare å finne noen grunner til at han skulle velge å gå til Newcastle. Hvis han forlater Madrid så vil granantert en rekke av verdens største, beste og ikke minst rikeste, klubber stå i kø for å kjøpe han.
Da kan nok vi bare drømme om Torres. Newcastle er desverre ikke i en slik situasjon at vi kan plukke spillere på øverste hylle.

Den jeg håper på er Kuyt. Kan bli vanskelig nok å sikre seg han også, men i motstening til med Torres, så tror jeg vi kan ha en fair sjans på denne Nederlandske storscorern. Ikke det at jeg har sett så alt for mye til han, men det jeg har sett og hørt tyder i hvertall på at han kan være typen til å ta over etter kongen som Owens nye spissmakker.

Blir uansett spennende å se hvem som kommer og går i Newcastle i sommer. Det vil nok garantert bli en del utskiftninger, så det skal bli spennende å se hvor mye Roeder får å rutte med. 18MP + det vi får av eventuelle salg høres mye ut, men Fatty har det med å bruke penger så det hadde i hvertfall vært glimrende! Og penger trengs, vi skal tross alt ersatte kongen av Tyneside så godt det lar seg gjøre. Og det blir ikke billig.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #425 på: 31. Mai 2006, 14:14 »
ja det var slik at han skulle få penger til shearers erstatter, og resten måtte han finansiere selv.=)
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #426 på: 31. Mai 2006, 17:55 »
Jeg er skeptisk til hvor stor sjansen for å få Kuyt er nå, når Chelsea har sikret seg Kalou.
Gudene må vite hvordan Feyenoord kan tillate seg å selge begge sine to superspisser på bare et par måneder.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #427 på: 31. Mai 2006, 18:42 »
Den tanken slo meg og. Hvem i sin rette forstand selger to av sine beste spillere i løpet av ett par måneder? Tror nok ikke han blir aktuell likevel. Tuverr!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #428 på: 02. Juni 2006, 00:08 »
Luque plays down Barcelona talk

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1257970,00.html

Newcastle's Spanish forward Albert Luque has played down speculation of a possible return to the Primera Liga with Barcelona.

Luque has been tipped by the Spanish media as a possible replacement for Henrik Larsson.

However, the 28-year-old, who joined Newcastle from Deportivo La Coruna last summer, insists he has no intention of leaving St James Park.

"I am happy here and Newcastle are counting on me," Luque told Spanish radio station Onda Cero.

"I have no need to move clubs."

Barcelona-born Luque is an ardent Barca fan, but believes he would struggle to get a place in the starting line-up at either the Nou Camp or Real Madrid.

"It's very difficult to earn a starting place at Barca or Real Madrid because they are the best teams in the world," he said.

"With players like Samuel Eto'o, Ronaldinho and Lionel Messi it's very difficult to be in Barca's starting 11."

Tja, teamtalk er jo ikke de mest troverdige fotballsidene heller da.. Men det er jo bra om Luque VIL kjempe om en plass i Newcastle laget..

Hadde bare vært helt rått om Luque tok av neste sesong og motbeviser all dritten han har fått (inkludert fra meg)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #429 på: 02. Juni 2006, 21:18 »
Ser ut som Luque selv vil bli og kjempe i Newcastle, noe eg synes er konge. Men nå er det opp til Roeder å se hva fremtiden bringer.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #430 på: 15. Juli 2006, 23:00 »
Drar denne her opp igjen nå som sesongen er startet, og vår alles spanske venn var den første som tegnet seg på scoringslisten.

Kan denne sesongen bli Luque's gjennombrudd i NUFC-trøyen? Nå har jeg ikke sett dagens kamp, men leser at han var blant våre beste utpå der og kunne fort ha scoret mer enn det ene målet. Uansett er det interessant å merke seg at Luque har hatt en stigning siden jeg startet denne tråden.

- Scoret sitt første mål for Newcastle mot Sunderland.
 - Scoret et flott mål i testimonialkampen til Shearer (ja, jeg vet at kampen ikke teller, men det gir vel en viss selvtillit vil jeg tro).
 - Starter denne sesongen bra med ett mål. Kunne vært flere.

I tillegg har han overtatt trøye nummer 7, noe som tyder på at Roeder kanskje vil satse på han denne sesongen likevel etter mye spekulasjoner om en retur til Spania. Disse ryktene har vi heller ikke hørt noe til de siste ukene, så det er bare å glede seg til å se Luque herje denne sesongen :-)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #431 på: 15. Juli 2006, 23:05 »
Det er vel tre mål på de tre siste kampene han har spilt det?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #432 på: 15. Juli 2006, 23:25 »
Det innebærer korrekthet!
Ting tyder vel ihvertfall ikke like mye på Luque-exit som tidligere antatt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #433 på: 16. Juli 2006, 12:45 »
Synes å huske at kommentatorene sa i første omgang at Luque virket uinspirert og tydeligvis ikke ønsket å spille i Newcastle. Men mulig jeg hørte feil...

Veldig flott scoring uansett...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #434 på: 16. Juli 2006, 13:09 »
Rakk å høre siste del av andre omgangen på radioen. Mener kommentatoren kommenterte at han måtte ut med krampe, og at han ikke akkurat burde ha krampe ut ifra innsatsen og at de foreslo at han burde trene litt kondisjon. Ikke mye å henge seg opp i ettersom det er nærmest ferie for spillerne nå. Men litt irriterende at de nesten vektlegger dette mer enn at han faktisk er frisk og scorer ett mål, forøverig vårt eneste mål. Håper dette blir Luques sessong, men jeg begynner faktisk å lure på om fansen i og rundt Newcastle er enige med meg der...