20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217329 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #450 på: 21. Juli 2006, 14:07 »
Vel. Dersom Duff kommer, betyr vel kanskje det slutten for Luque.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #451 på: 21. Juli 2006, 14:34 »
redd for det. eller slutten for zoggy som har ett år igjen av kontrakten og som ikke har forlenget. eller rett og slett at zoggy ikke blir betraktet som venstrekant, men mer som sentral/offensiv midtbane/spiss!
Andreas Martins

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #452 på: 21. Juli 2006, 14:39 »
Har ikke Zoggy signert en 3-års kontrakt?

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #453 på: 21. Juli 2006, 14:56 »
jo det har han jo for faen! det var en lettelse!
Andreas Martins

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #454 på: 24. Juli 2006, 08:20 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Luque har nettopp fått trøye nr 7,og har scoret i de tre siste kampene sine. Hvorfor nekter folk å innse at han ikke forsvinner?Jeez...
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #455 på: 24. Juli 2006, 13:25 »
Sitat fra: "Tommy Sten"

Luque har nettopp fått trøye nr 7,og har scoret i de tre siste kampene sine. Hvorfor nekter folk å innse at han ikke forsvinner?Jeez...

Jeg må innrømmet at jeg også frykter at Luque skal forsvinne. For det første, så virker det ikke som om han og Roeder har det beste forholdet seg i mellom, og for det andre så er han en av de spillerne vi kan få litt penger for, slik at vi kan finansiere andre kjøp. Men jeg ønsker helst at han blir på Tyneside og blomstrer for oss!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #456 på: 24. Juli 2006, 13:27 »
Og når jeg tenker meg om, så bør man ikke vektlegge det at han har fått trøye nummer 7 så veldig. Woodgate fikk trøye nummer 6 like før han forlot oss...
- Hatem Ben Arfa

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #457 på: 24. Juli 2006, 13:50 »
Sitat fra: "Mikael"
Og når jeg tenker meg om, så bør man ikke vektlegge det at han har fått trøye nummer 7 så veldig. Woodgate fikk trøye nummer 6 like før han forlot oss...

Hvor mye man skal vektlegge det vet jeg ikke. Men noen signaler sender det helt klart ut. Nummer 7 er vel en relativt populær trøye. Og jeg tror ikke man hadde fått den hvis klubben hadde ønsket å selge vedkommende ved første og beste anledning. Velger Luque å forlate oss kan ikke nummer 7 på ryggen overtale ham. Men det tyder iallfall på at Roeder og Newcastle ønsker å satse på Luque. Så kan man bare spekulere i hvorfor han ikke var med (ikke engang på benken) mot Lillestrøm. Frykter det verste, men håper  han "ble spart"....

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #458 på: 24. Juli 2006, 14:15 »
Grunnen til at han ikke spilte mot LSK på Åråsen, var at han var småskadd.
- Hatem Ben Arfa

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #459 på: 24. Juli 2006, 14:24 »
Sitat fra: "Mikael"
Grunnen til at han ikke spilte mot LSK på Åråsen, var at han var småskadd.

Enda godt å høre. Da betydde det ikke veldig mye at han ikke var med på Åråsen iallfall. Hadde vert litt brutalt å avskrive ham allerede etter bare hjemmekampen mot Lillestrøm dersom han skulle få sjansen i år.

På en annen side: begynner skademarerittet igjen allerede i juli? (bekymret)...

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #460 på: 24. Juli 2006, 14:40 »
Sitat fra: "chickenman"
På en annen side: begynner skademarerittet igjen allerede i juli? (bekymret)...

Sitat fra: "nufc.co.uk"
Albert Luque, Newcastle's goalscorer last week, was suffering with blisters so he was ruled out, with Shola Ameobi replacing him in attack.

Det er med andre ord ikke noen alvorlig skade det er snakk om. Bare noen blemmer.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #461 på: 24. Juli 2006, 15:58 »
I dag har det blitt skrevet at han blir ute i kampen mot Norwich med en ryggskade!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #462 på: 24. Juli 2006, 16:55 »
Tror dessverre enda at Luque blir solgt.
Hva Woody og nr6 angår, så kom jo Real-budet omtrent som lyn fra klar himmel, og man hadde vel ikke trodd at noen skulle komme med £15 millioner for han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #463 på: 25. Juli 2006, 01:04 »
Tror dessverre enda at Luque blir solgt.
Hva Woody og nr6 angår, så kom jo Real-budet omtrent som lyn fra klar himmel, og man hadde vel ikke trodd at noen skulle komme med £15 millioner for han.

Det er jeg klar over, men jeg ville bare påpeke at det ikke automatisk er slik at man ikke blir solgt fordi man har fått et nytt og mer attraktivt nummer.
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #464 på: 25. Juli 2006, 01:49 »
Hehe, nei, men man kan ihvertfall med sikkerhet si at Woodgate var ment å satses på :P