20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #300 på: 18. April 2006, 12:37 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Christian"
Sitat fra: "Lasse"
Kjenner jeg folka her på forumet rett, så elsker vel alle Luque nå?

Og de har alltid støttet han? Jada, dere har vel ren samvittighet på akkurat det punktet? Tenkte meg det ja...

Jeg har ihvertfall det.

Kan ikkje sei meg meir enig, samme som eg snakka om med Souness. Eg med ein del andre var i mot han frå dag1. Mange starta å "heie" på han, når me vant så mange kampar på rad. Så starte det å gå dritt. Så var han den stygge ulven...

Folk, stå for det det meinar!!! Ikkje bytt meiningar heile tida...

Herregud, det må vel gå ann å være glad på Luque sin vegne uten at man må ha støttet han gjennom hele sesongen!? Eller er det slik at man må støtte han gjennom en hel sesong slik at man skal få lov til å håpe at det endelig løsner for Spanjolen? Jeg tror ingen her inne er overbevist om at Luque kommer til å slå gjennom selvom han skorte et mål mot PL dårligste lag..

Det var ingen i de tidligere innleggene som har sa noe annet enn at de håper de kan løsne for Luque nå. Personlig har jeg også støttet Luque, men jeg tror aldri han kommer til å bli en hit i Newcastle.

VIKTIG for de som anser seg i posisjon til å irettesette andre at de leser det andre avsnittet i posten til Kesse her!
Jeg har ikke lest annet enn at folk her inne vil at Luque skal lykkes, og at de unner ham det, men om noen har vært i tvil så tror jeg tilogmed Luque selv ville hatt forståelse for det etter hans utvikling hittil.
Derfor så syns jeg det er viktig å lese hva folk her sier og mener før man tar seg den friheten å irettesette dem. Personlig syns jeg også det vitner om beskyldninger som blir slengt ut nærmest tilfeldig. Og det irriterer meg. Har noen sett noen som endrer meninger og irriterer seg over det så har de vel sett hvem det er også, og da går det vel an å ta det i en PM i stedet for å poste det slik at det kan bli oppfattet feil av feil personer!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #301 på: 18. April 2006, 13:14 »
la oss alle håpe at Luque blir her neste sesong og. Han var veldig ivrig etter å få med seg matchballen, og vi vet alle at han blir linket til mange klubber allerede. Har så lyst til å se han spille en hel sesong!
Andreas Martins

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #302 på: 18. April 2006, 13:43 »
Folk må få lov å endre meninger. Jeg må få lov til å si at jeg ønsker at Luque fortsetter bedre, selv om han ikke har overbevist før i går.

Syns det er mer patetisk med folk som er så stolte at de ikke kan innrømme at de har tatt feil og endre mening, for eksempel ved Souness diskusjonen. Bare se hvor laget er i dag!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #303 på: 18. April 2006, 13:59 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Folk må få lov å endre meninger. Jeg må få lov til å si at jeg ønsker at Luque fortsetter bedre, selv om han ikke har overbevist før i går.

Syns det er mer patetisk med folk som er så stolte at de ikke kan innrømme at de har tatt feil og endre mening, for eksempel ved Souness diskusjonen. Bare se hvor laget er i dag!

Enig. Jeg har ingen problemer med å innse at det i ettertid var feil å gi Souness såpass mye tid, men jeg står for at jeg har ment det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #304 på: 18. April 2006, 15:01 »
Souness gjorde mye bra for klubben, og ingen kan nekte for at han hadde en god start. Ingen kan heller nekte for at han hentet mange gode spillere til klubben... Ingen kan vel heller nekte for at Souness etterhvert kjørte klubben så til de grader til helvette som det skal være mulig å gjøre med den stallen... Derfor er det ikke unaturlig om noen hadde tålmodighet med han ei stund, men etterhvert ønsket ham dit pepperen gror...

Det er litt det samme som skjer i Man U nå. Nå er det mange fans som ønsker Sir Alex ut døra, men tviler på det var spesielt mange som ønsket det da de vant the Trebble...

Når det gjelder Luque så har han vel fortsatt ikke slått igjennom og imponert for Newcastle? Selv om han scorte et flott mål i går har han fortsatt til gode å imponere meg i allefall... Men jeg HÅPER fortsatt at det kommer til å skje og at han kommer til å få mange gode år foran seg i Newcastletrøya...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #305 på: 18. April 2006, 15:27 »
Riktig, og jeg må fremdeles påpeke at Souness har lagt grunnlag for et særdeles bra fotballag, og en stor fremtid dersom vi får rette mannen inn nå i sommer. Det beviser bare det Roeder har gjort med laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #306 på: 18. April 2006, 15:36 »
Situasjonen i ManU nå, kan på ingen måte sammenlignes med vår situasjon under Souness.

For det første, Souness hadde en helt ok start, og oppnådde brukbare resulater i enkeltkamper i sin første sesong, men sett under ett var sesongen en katastrofe. Først og fremst fordi vi tapte flere kamper enn vi vant, og spilte altfor mange uavgjortkamper. Dernest, hvis en ser bak resultatene, greide vi aldri å snu en kamp til vår fordel. Hadde vi først havnet bakpå greide vi aldri å snu det. Fighterviljen var i liten grad tilstede, laget spilte dårlig fotball, og enkeltspillere som hadde vært Gud under Robson, ble Djevelen sjøl under Souness. Vi tok kanskje et skritt frem, men vi tok samtidig flere sjumilssteg tilbake.

Enkelte hadde null tro på Souness fra dag 1, og enkelte motarbeidet han derfor også fra dag 1. Og Souness oppnådde aldri noe med Newcastle.
I man utd sliter man nå med slitasjeskader. Sir Alex har vært der siden 1982, og man har vunnet alt som er å vinne. Nå begynner Sir Alex å gro litt fast, han greier ikke å få det beste ut av mannskapet sitt, og er litt for fastlåst og kanskje litt for gammeldags for manu. Men mannen er fortsatt en særdeles dyktig manager, og samtidig som det er flere som ønsker han ut, så er det også særdeles mange som støtter han i tykt og tynt.
Det er litt som forholdet til Alan Shearer hos Newcastles supportere. Flere synes at nok er nok og mener det skal bli godt å "bli fri" fra Alan Shearer. Samtidig er det andre som aldri i verden til finne på å ta slike ord i sin munn, og som mener at Alan Shearer er uerstattelig, og at man aldri i verden vil oppleve noe lignende igjen.

Men det er svært få av de som ønsker Sir Alex bort, som mener noe vondt med det. De innser bare at slitasjen begynner å merkes, og at magien er borte. Og de ser at nye krefter vil være godt for klubben. Alt må ta slutt en gang. Sånn ser de fleste det også hva angår Shearer. Alt må ta slutt en gang. Bevares, mannen har vært enorm, men tiden går, og alt må en gang ta slutt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #307 på: 18. April 2006, 15:41 »
Det er selvsagt en forskjellig situasjon da Ferguson har vært i Man U i 20 år mot Souness sine 18 måneder... Men poenget var at om du liker en manager fra starten av trenger du ikke ha samme oppfatning for resten av livet... Det var sikkert ingen her som jubla da Souness ble ansatt, men han gjorde det bra i sine første kamper og fikk Newcastle langt i cupene... Så om noen da hadde tiltro til Souness synes jeg ikke det er så veldig merkelig, og heller ikke at de skiftet mening etterhvert som han kjørte laget mer og mer til helvette...

DanMan

• Gjest
Albert Luque
« Svar #308 på: 18. April 2006, 15:42 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Riktig, og jeg må fremdeles påpeke at Souness har lagt grunnlag for et særdeles bra fotballag, og en stor fremtid dersom vi får rette mannen inn nå i sommer. Det beviser bare det Roeder har gjort med laget.

AMEN! Noe jeg også har forsøkt å fortelle da beskyldningene om at jeg digget Souness haglet som verst.  :lol:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #309 på: 18. April 2006, 15:49 »
Sitat fra: "DanMan"

AMEN! Noe jeg også har forsøkt å fortelle da beskyldningene om at jeg digget Souness haglet som verst.  :lol:

Akkurat, jeg har da delt ditt syn hele tiden, jeg :D

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #310 på: 18. April 2006, 22:48 »
Kjekt å sjå Luque score mål!!! :D

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #311 på: 18. April 2006, 22:53 »
Messy er HELDIGVIS borte for godt. Luque har HELDIGVIS begynt å score mål!
Who else...... Alan Shearer

DanMan

• Gjest
Albert Luque
« Svar #312 på: 19. April 2006, 09:09 »
Akkurat, jeg har da delt ditt syn hele tiden, jeg :D

Stemmer det!  :D Må jeg få si at du har peiling på hva du mener!  :wink:

Men over til tråden igjen, supert at Luque puttet, ikke minst for han selv, og især i denne tiden der vi er uten minst to klassespisser. La oss håpe han får muligheten til å bygge på dette videre, med lengre innhopp og en eventuell plass i startoppstillingen.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Albert Luque
« Svar #313 på: 19. April 2006, 10:05 »
Utrolig viktig at han fikk en scoring. Du så han takket fansen for støtten han fikk etter scoringen. Vi får håpe han får sjøltillit til å spille godt for oss framover. For det er vel ingen tvil om at han egentlig har ferdighetene som behøves.
Toon, Toon,
Black and white army

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #314 på: 19. April 2006, 10:22 »
Sitat fra: "Lasse"
Kjenner jeg folka her på forumet rett, så elsker vel alle Luque nå?

Og de har alltid støttet han? Jada, dere har vel ren samvittighet på akkurat det punktet? Tenkte meg det ja...

Jeg har ihvertfall det.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Det finnes en del hyklere innpå her som bare er med laget og enkeltspillere når det er medgangstider :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."