20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 216964 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #195 på: 17. Mars 2006, 12:15 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Jeg er ganske sikker på at Luque hadde fått starta om han hadde fortjent det og om trenerne trodde han kunne gjort det bedre enn de som starter i stedet...

Men jeg mener å ha lest flere ganger at han får skryt av prestasjonene på trening?Nå vet jo ikke vi alle detaljer så klart, men jeg synes likevel det er litt underlig å ikke la ham spille. Mulig han bruker tid på å tilpasse seg PL men sånn som det ser ut nå er han fanget i en ond sirkel, der han har for lite kamptrening til å spille og for lite erfaring med den engelske ligaen, noe som igjen gjør at han ikke får komme på banen i mer enn 10 min i hver kamp :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #196 på: 17. Mars 2006, 20:30 »
Nå får visst ikke Luque være med i det hele tatt mot Pool.
Vi må bare innse det, Albert Luque vil aldri få muligheten til å lykkes i Newcastle United. Nok et mørkt kapittel i Newcastles historie.
Vi betaler massevis av penger for en spiller som ikke får spille en eneste kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #197 på: 17. Mars 2006, 20:46 »
Sitat fra: "Joakim"
Nå får visst ikke Luque være med i det hele tatt mot Pool.
Vi må bare innse det, Albert Luque vil aldri få muligheten til å lykkes i Newcastle United. Nok et mørkt kapittel i Newcastles historie.
Vi betaler massevis av penger for en spiller som ikke får spille en eneste kamp.

Synd dette. Alan Oliver tror ikke han engang vil klare benken. Tror en motstander som Liverpool kunne ha passet som hånd i handske for en spiller for Luque, men den gang ei. Vi får bare håpe at vi finner en løsning til sommeren som er til beste for alle parter. Håper selvsagt ikke Luque blir solgt, men dersom dette er til det beste for Newcastle og Luque selv så godtar jeg et evt. salg.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #198 på: 19. Mars 2006, 19:07 »
Luque må jo være helt ræva på trening også!! Nei, selg selg!!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #199 på: 20. Mars 2006, 13:40 »
Fy faen at det går an....Det er rett og slett fatalt at vi klarer å kaste bort en så god spiller som Luque...!Noen ganger hater jeg Newcastle
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #200 på: 20. Mars 2006, 14:36 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Fy faen at det går an....Det er rett og slett fatalt at vi klarer å kaste bort en så god spiller som Luque...!Noen ganger hater jeg Newcastle
Det kan du si igjen! Newcastle+supporterene er så trangsynte at de ikke ser potensialet i han

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #201 på: 21. Mars 2006, 18:00 »
Den formen han er i nå?

Har ikke hatt mulighet til å se hvilken form i da han ikke har vært en del av a-laget på aldri så lenge.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #202 på: 21. Mars 2006, 22:55 »
Personlig tror jeg det har skjedd noe mer i "kulissene" enn det vi vet om. Uansett hvilken form Luque er i så ER han bedre enn Ameobi, Luque har ikke vært god de kampene han har spilt, men han har ikke vært grusom heller. Jeg tror alt er bedre enn Ameobi - Shearer som spisspar...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #203 på: 21. Mars 2006, 23:39 »
Er vel bare en ting å si: It could only happen to Newcastle!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #204 på: 22. Mars 2006, 00:03 »
Trist, men sant :?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #205 på: 22. Mars 2006, 17:48 »
Luque sier han er tilbake i form og at han vil kjempe for plassen på laget :)

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #206 på: 22. Mars 2006, 18:12 »
kor står det? fint om du legger ved link når du sier noe sånt..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #207 på: 22. Mars 2006, 18:51 »
Sitat fra: "Leslie"
kor står det? fint om du legger ved link når du sier noe sånt..

det står på www.teamtalk.com hvertfall
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #208 på: 22. Mars 2006, 19:21 »
Selv om håpet begynner å svinne, får vi bare håpe og krysse det som krysses kan for at det stemmer!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #209 på: 23. Mars 2006, 16:11 »
Jeg tror det eneste som holder Luque oppe nå er at vi skal få ny manager til sommeren og han skal arbeide hardt og imponere den nye manageren. Jeg er bare helt stum akkuratt nå over den situasjonen Roeder har satt Luque i, først sier han at Luque jobber hardt og godt på trening, så neste dag så er han ikke med i troppen en gang!?