20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 216757 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #180 på: 15. Mars 2006, 13:10 »
Dette gjør meg så jævlig forbanna, la Luque spille !
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #181 på: 15. Mars 2006, 14:20 »
Mmm. Gi meg ein grunn til han ikkje skal spille ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #182 på: 15. Mars 2006, 18:16 »
Han har ikke prestert en dritt etter han kom til Newcastle...

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #183 på: 15. Mars 2006, 18:34 »
Greit det men han har jo ikke fått en skikkelig sjangse under Roeder.
Ny manager, nye muligheter vet du.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #184 på: 15. Mars 2006, 18:36 »
Selvsagt. Men tviler meget sterkt på at Luque briljerer og bøtter inn mål på trening. Du vil bare ha lettere motstand på søndag du din snik :P

Jeg håper selvsagt at han slår gjennom, men regner med Roeder og Shearer har såpass vett at de starter med Luque om det er det som er det beste for laget...

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #185 på: 15. Mars 2006, 18:52 »
Ønsker å se denne oppstillingen her: Harper, Ramage, Boumsong, Elliott, Babba, Carr, Clark, Faye, Ameobi, Chopra, Shearer.

Der har du den lagoppstillingen jeg håper på. Personlig har jeg ikke tenkt på at det er mot Liverpool og hva Luque angår tenker jeg generelt. Vet han ikke starter mot oss uansett. Luque er en spiller som kan plutselig storspille og score sensasjonelemål, og derfor ønsker jeg ikke å se han mot Liverpool. Dog han har tilgode å immponere.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #186 på: 15. Mars 2006, 21:17 »
Tydelig at du er Pool-fan.

Bytte ut Given med en Harper uten kamptrening. Veldig fornuftig. Gavepakke for Crouch.
Forsvaret er vel det vi sannsynligvis stiller med.
Carr, Clark, Faye, Ameobi
En høyreback på høyreving, våre to dårligste midtbanespillere sentralt, og Ameobi på venstre ving ja. Vi har prøvd dette før, og det har aldri funket. Carr liker seg ikke så langt fremme, Ameobi er spiss og ingenting annet, Clark er god, men ikke god nok, Faye er god, men ikke god nok. Hvorfor vrake Emre og Parker. Fordi de er gode, kanskje?

Chops og Shearer på topp, ja. Du vet vel at begge er typiske goalgettere? Du vet vel at Chops hamrer inn mål for reservene?
Du vet vel at Shearer er tidenes toppscorer i PL og Newcastle, og at han bare én sjanse for å score ett mål?
Hadde du byttet Shearer med Shola, kunne jeg faktisk forstått det. Dag Riise ønsker tydeligvis å gi Shearer æren av å score mål. Hyggelig gest fra en scouser.

Hvorfor er ikke Bramble med på det laget? Han er mye mer ustabil enn Boumsong, og tabbene sitter løsere enn hos Elliott. Hva med å bruke Elliott som v-ving, og Bramble som stopper?
Hva med å bytte Harper med Tony Caig? Du vet vel at Newcastle har PLs nest beste keeperduo?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #187 på: 16. Mars 2006, 12:15 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Han har ikke prestert en dritt etter han kom til Newcastle...

Ja,han får jo tross alt prøve seg i de siste 10 min i hver kamp, skulle ha hatt minst 5 mål til nå ass
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #188 på: 16. Mars 2006, 14:10 »
jeg er helt enig i at han ikke har fått en sjangse.. men han har jo faktisk fått like mange kamper fra start som det Lee Clark har fått.. så han har jo i teorien fått en sjangs.. og Lee Clark har allerede bevist seg i opptill flere kamper...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #189 på: 16. Mars 2006, 14:13 »
Sitat fra: "Erlend Simonsen"
jeg er helt enig i at han ikke har fått en sjangse.. men han har jo faktisk fått like mange kamper fra start som det Lee Clark har fått.. så han har jo i teorien fått en sjangs.. og Lee Clark har allerede bevist seg i opptill flere kamper...

Flere kamper kanskje men i antall minutt då ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #190 på: 16. Mars 2006, 19:38 »
Jeg er ganske sikker på at Luque hadde fått starta om han hadde fortjent det og om trenerne trodde han kunne gjort det bedre enn de som starter i stedet...

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #191 på: 16. Mars 2006, 20:01 »
Sitat fra: "Joakim"
Tydelig at du er Pool-fan.

Bytte ut Given med en Harper uten kamptrening. Veldig fornuftig. Gavepakke for Crouch.
Forsvaret er vel det vi sannsynligvis stiller med.
Carr, Clark, Faye, Ameobi
En høyreback på høyreving, våre to dårligste midtbanespillere sentralt, og Ameobi på venstre ving ja. Vi har prøvd dette før, og det har aldri funket. Carr liker seg ikke så langt fremme, Ameobi er spiss og ingenting annet, Clark er god, men ikke god nok, Faye er god, men ikke god nok. Hvorfor vrake Emre og Parker. Fordi de er gode, kanskje?

Chops og Shearer på topp, ja. Du vet vel at begge er typiske goalgettere? Du vet vel at Chops hamrer inn mål for reservene?
Du vet vel at Shearer er tidenes toppscorer i PL og Newcastle, og at han bare én sjanse for å score ett mål?
Hadde du byttet Shearer med Shola, kunne jeg faktisk forstått det. Dag Riise ønsker tydeligvis å gi Shearer æren av å score mål. Hyggelig gest fra en scouser.

Hvorfor er ikke Bramble med på det laget? Han er mye mer ustabil enn Boumsong, og tabbene sitter løsere enn hos Elliott. Hva med å bruke Elliott som v-ving, og Bramble som stopper?
Hva med å bytte Harper med Tony Caig? Du vet vel at Newcastle har PLs nest beste keeperduo?

Jeg har aldri lagt skjul på at jeg er Liverpool supporter.  Så det er sagt.
Jeg vet Chopra hamrer inn for reservene, jeg vet han hamret inn mål i Burnley og jeg vet han ikke har prestert i Premierleague. Jeg vet det meste om Shearer som fotballspiller dog jeg vet ikke like mye som dere som følger Newcastle riktignok. Og da vet jeg også at Shearer ikke er så god som han var. Og jeg vet også at det laget bare var en spøk. Jeg vet jeg var seriøs til Supersylthe sa jeg bare satt opp lagoppstillingen etter egne "behov". Jeg vet også at Bramble er god når han er god og anser Elliott som mer stabil men totalt sett mye dårligere enn Bramble. Dersuten vet jeg og at jeg sikkert har glemt spillere i lagoppstillingen. Jeg ville heller plassere Ameobi på vingen siden han er en vandrende katastrofe i den posisjonen. Jeg vet Ameobi kan vere god på en god dag. Jeg vet han har scoret mot Liverpool før i likhet med Shearer. Jeg vet jeg tok ut ett lag som var "realisisk". Det er jo usansynlig at det skjer men Ameobi har jo spilt ving i år, Given kan bli skadet osv... Men for å bare avslutte denne samtalen så var det tross alt bare en spøk Jokke.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #192 på: 16. Mars 2006, 20:05 »
Jeg er ganske sikker på at Luque hadde fått starta om han hadde fortjent det og om trenerne trodde han kunne gjort det bedre enn de som starter i stedet...

Jeg syns det er heller tvilsomt at Luque har blitt nedprioritert for en kronisk underpresterende OG halvskadd Shola Ameobi, Lee Bowyer, Lee Clark, Matty Pattison og en ikke-matchfit Dyer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #193 på: 16. Mars 2006, 21:13 »
Du har et poeng der også... Skjønner ikke helt hva som skjer, men jeg nekter å tro at han ikke spiller fordi Roeder, Shearer og Souness er komplette idioter...

DanMan

• Gjest
Albert Luque
« Svar #194 på: 17. Mars 2006, 11:46 »
Skjønner ikke helt hva som skjer, men jeg nekter å tro at han ikke spiller fordi Roeder, Shearer og Souness er komplette idioter...

:?: Nå er vel ikke sistnevnte lenger i klubben? Luque var stort sett skadet under hans regjeringstid, og fikk vel spille mer på den første uken enn han hittil har gjort under Roeder?