20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 216486 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #75 på: 20. Des. 2005, 11:40 »
jeg synes at det er rart at Newcastle ikke bruker luque, han er mye bedre enn Ameobi....det kan hende at luque må vende seg til engelsk fotball, men da må han for faen for spille, viss han skal klare å vende seg til engelsk fotball...før luque kom til Newcastle hadde han fast plass på det spanske landslaget=), han slo ut spillere som Vincente og reyes, og det sier alt sammen....jeg mener at souness burde satse på luque i jule og nyttårs kampene.
han er raskere, mer teknikk, bedre spille forståelse en ameobi.
eller hva mener dere?

er det noen som har lyst til å bli med på en underskrivnings kampanje? :P.

ps:jeg vet at jeg har lagt ut dette i kamptråden oxo :wink:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #76 på: 20. Des. 2005, 12:17 »
Luque på vei bort allerede??????

Newcastle winger Albert Luque is being linked with a January exit - just four months after arriving on Tyneside.

The Spanish international, who joined the Toon in a £9.5million deal from Deportivo, is reportedly being chased by Real Madrid and Barcelona.

The Mirror claim that Barcelona have made a shock enquiry and would take the winger if Newcastle are realistic about a transfer fee.

Luque's spell on Tyneside so far has been disrupted by injury and in recent weeks he has been overlooked on the left flank in preference of striker Shola Ameobi.

Clubcall believes it is unlikely that Newcastle chairman Freddy Shepherd would consider selling the player.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Arild Skjæveland

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #77 på: 20. Des. 2005, 12:54 »
At Barcelona kom med ein enquiry bør ikkje vera særleg overraskande. Dei har vore linka til han i mange år på rad, og det har vore varme uttalelsar både den eine og den andre vegen...

Men eg trur Luque blir.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #78 på: 20. Des. 2005, 14:29 »
The Mirror claim that Barcelona have made a shock enquiry and would take the winger if Newcastle are realistic about a transfer fee.

En realistisk pris må jo være det vi gav for han!! Om vi selger han for mindre skjønner jeg ingenting lenger!!

Men tror nok også at Luque blir i Newcastle enda en stund!!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Floppen Luque?
« Svar #79 på: 20. Des. 2005, 14:39 »
Vi kan godt selge Luque for £9 mill + ettersom N'Zogbia har slått ut for fullt. Men jeg vil helst at Luque skal bli. Han er en kanonspiller som kommer til å slå ut for fullt om han får spille. Kan overhodet ikke skjønne hvorfor han skal være på vei bort. Han har jo knapt spilt en eneste kamp pga skader! Må ligge noe bak dette hvis det stemmer.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #80 på: 20. Des. 2005, 15:01 »
å herregud.......vi kan jo ikkje selge Luque!!!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #81 på: 20. Des. 2005, 15:03 »
Nå er dette tatt fra komedieavisen The Mirror, så dette bør de aller fleste ta med flere lastebiler med salt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #82 på: 20. Des. 2005, 15:55 »
Hvor mye gidde vi?

Arild Skjæveland

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #83 på: 20. Des. 2005, 16:14 »
Var det ikkje ca £10m?

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #84 på: 20. Des. 2005, 16:22 »
Selge Luque? nei detta blir for dumt.. :? .Skal da self ikke selge han!! ER jo akuratt kjøpt.latterlig!.La nå han for venne seg til engelske stilen.gi gutten tålmodighet å tid noe jeg synes supportere burde ha også
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Floppen Luque?
« Svar #85 på: 20. Des. 2005, 18:10 »
Sitat fra: "Arild Skjæveland"
Luque er ein glimrande spelar eg gjerne ville ha til Liverpool i sumar. Du kan då for fanken ikkje kalle ein spelar ein flopp allereie.

Alle som har sett han for Deportivo veit kva han kan, og han kjem nok til å blomstre i Premier League og etterkvart, det føler eg meg sikker på.

Dersom det var svar til min post: Nei, jeg kaller ikke Luque for en flopp. Det er altfor tidlig. Det jeg frykter er at Newcastle kan bidra sterkt til å gjøre ham til en dersom han ikke snart får sjansen. Etter et langt skadeavbrekk er det vanskelig å finne tilbake til formen. Da avbrekket blir enda lengre fordi han ikke får muligheten blir det bare ennå vanskeligere. Og det at han blir holdt ute av laget av Ameobi overrasker meg voldsomt. Skal ikke kritisere Souness (som jeg har for vane og gjøre), men jeg sier meg overrasket over hans valg -og uenig!
Få Luque på banen, gi ham spilletid og la ham vende seg til PL og jeg tror vi har en potensiell matchvinner i ham!

playah

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #86 på: 20. Des. 2005, 19:38 »
er det noen som vet om luque har spilt kamper for reserve laget?

Noreng

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #87 på: 20. Des. 2005, 21:23 »
Hvis han skal selges må vi ha mer enn vi betalte!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Floppen Luque?
« Svar #88 på: 20. Des. 2005, 21:26 »
Hvis han skal selges før han egentlig har fått sjangsen, regner j med at det ligger en god grunn bak. De minuttenen han har fått prøve har han jo ikke virka interessert i å gi en dritt...
FVM

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #89 på: 20. Des. 2005, 23:04 »
Sitat fra: "playah"
er det noen som vet om luque har spilt kamper for reserve laget?

Har ikke sett noe til det nei! Tviler på at han ville akseptert det, likt som Kluivert som nektet!