20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 216602 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Floppen Luque?
« Svar #105 på: 01. Jan. 2006, 18:24 »
Det er Souness sin skyld at Luque forsvinner, men det var ikke så mye han s skyld når Kluivert forsvant.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #106 på: 01. Jan. 2006, 18:34 »
Og dette med statistikk og at Newcastle ikke har vunnet med Luque på banen osv er ene og alene stakkars Albert Luque's skyld? Unnskyld meg, men få opp øynene da.
Luque spilte mot ManU: gjorde en go' jobb, var vår farligste den kampen og vi så hva som bor i ham.
Så spilte han mot Fullham, i en halvtime, herregud, en hel halvtime åsså avgjør han ikke kampen. Det må være skandale vel? Verdt å nevne at han var frisk den ene halvtimen før han ble skadet.
Deretter ble det et langt skadeavbrekk frem til 27 oktober da han kom inn mot Everton i andre omgang. Den andre omgangen var hele Newcastle mildt sagt et nitrist fotball-lag. Men selvfølgelig skulle Luque vunnet den alene for oss. At han nettop var tilbake fra skade og ikke engang rukket å finne formen eller vende seg til PL ennå, nei det skulle ikke ha noe å si.
Neste av de 7 kampene var 1-1 oppgjøret mot Villa. Den kampen så jeg ikke så vet svært lite om den, annet en at Luque kom inn i det 81 minutt. Tenk, hele ni minutter pluss overtiden åsså avgjør han ikke den heller. For en skandale dere....
Så spilte han endelig fra start, og nesten hele kampen. Men mot hvem? Selveste Liverpool som er det laget som da hadde holdt tett bakover i Ligaen i over 600 minutter i strekk, og Newcastle var også her drittdårlige. Alikevel syns jeg Luque var en av våre bedre og var med på å skape litt fremover.
Tottenham kampen igår så jeg ikke, men etter det jeg har lest var det neimen ikke mye å juble for, og Luque fikk bare andre omgangen. Mot ett av de lagene som har overrasket mest i år, sammen med Newcaslte, bare med motsatt fortegn.

Få opp øynene da. Luque trenger tid, de som mener han har fått nok nå av det allerede mener jeg bør tenke seg om engang til.
Drar han igjen og ender med å bli en flopp som var hos oss i en halv sessong og ikke no mer har vi jaggu oss selv å takke, i tillegg til en veldig ødleggende langtidsskade! Luque selv er en spiller jeg syns synd på når jeg tenker på hvordan hans møte med PL og Newcastle (og Souness!) har vært til nå!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #107 på: 01. Jan. 2006, 18:43 »
Å kalle Luque for en flopp er som å kalle Tim Krul (eller hva den keeperen heter) en flopp allerede nå. De har jo nesten like mye spilletid på A-laget.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #108 på: 01. Jan. 2006, 18:56 »
Jeg sa ikke at han var en flopp av den grunn, selv om jeg ikke er helt enig med deg i at han har spilt noe spesielt bra. Du glemmer bla annet av ligacupkampen mot Wigan hvor han var en skandale. Synes han ga fra seg ballen for lett mot Liverpool, noe han også gjorde i går mot Tottenham i følge radioen...

Jeg avskriver ham ikke, men synes ikke han har vært god til nå...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #109 på: 01. Jan. 2006, 19:02 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Jeg sa ikke at han var en flopp av den grunn, selv om jeg ikke er helt enig med deg i at han har spilt noe spesielt bra. Du glemmer bla annet av ligacupkampen mot Wigan hvor han var en skandale. Synes han ga fra seg ballen for lett mot Liverpool, noe han også gjorde i går mot Tottenham i følge radioen...

Jeg avskriver ham ikke, men synes ikke han har vært god til nå...

God har han ikke vert, men han har heller ikke fått tid til å spille seg god. At han gir fra seg ballen for lett eller mister den for lett er vel et av leddene i delen å vende seg til PL der spillerne ikke får like god tid med ballen som i spansk primera. England og PL er mye hardere fysisk, dette trenger en spiller tid til å vende seg til og lære å håndtere når han kommer fra spansk primera. Dra inn ligacup kampen mot Wigan og kritisere Luque for den er veldig enkelt, faktisk for enkelt. Hele laget var jo en katastrofe. Et tilnærmet toppet Newcastle ble jo rundspilt av Wigan som startet med ikke mindere enn 9 spillere som ikke har fast plass eller noe sånn. At Luque da var 1 av 11 som MÅ ha vært dårlige, det skjønner jeg. Men da er det heller ikke enkelt for en ny mann å storspille!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #110 på: 01. Jan. 2006, 19:02 »
Han har skuffa uansett hva en måtte mene om Souness. Syns ikke viljen og gutsen har vært nok tilstede.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #111 på: 01. Jan. 2006, 19:03 »
Han har jo for faen meg ikke fått muligheten til å vise det!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #112 på: 01. Jan. 2006, 19:05 »
Har ikke fått nok nei, men de han har fått har han vært enormt skuffende i. Skal kreve mer enn det han har vist, for det er rett og slett ikke bra nok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #113 på: 01. Jan. 2006, 19:06 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Han har skuffa uansett hva en måtte mene om Souness. Syns ikke viljen og gutsen har vært nok tilstede.

Da foreslår jeg at du blar oppover og leser posten min om de kampene Luque har fått muligheten og den statistikken vi har med ham på banen. Deretter syns jeg du bør vurdere dette utsagnet engang til og se hva du kommer frem til!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #114 på: 01. Jan. 2006, 19:09 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Da foreslår jeg at du blar oppover og leser posten min om de kampene Luque har fått muligheten og den statistikken vi har med ham på banen. Deretter syns jeg du bør vurdere dette utsagnet engang til og se hva du kommer frem til!

Jo, er helt klar over det, men jeg mener fortsatt at viljen og gutsen er for laber.
Vi kan se på spillere som Zog og kanskje enda tydeligere Chopra, som ikke har så gode fysiske forutsetninger, men de prøver og prøver selv om de ikke alltid lykkes.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #115 på: 01. Jan. 2006, 19:56 »
eneste som er bra for luque nå er at owen er skada..tenk nå skal han få spille sammen med shearer på topp i 3mnd..han vil jo nå virkelig få sjansen til å vise hvor god han er....

faen, glemte jeg å si at souness kommer til å bruke ameobifaen på topp..

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #116 på: 01. Jan. 2006, 21:16 »
Jeg vil jo heller ikke at Luque skal floppe i Newcastle, men tror han r i ferd med å gjøre det, Chicken du kan jo i det minste innrømme at han ikke har gjort en dritt. Mot Liverpool spilte han ikke så værst sa du?? så du kampen??
Nei det er ikke hans skyld ene og alene, men kan det da være en tanke at fyren ikke har imponert på trening osv? Hadde han briljert der ville nok beskjeden fra Souness vært å få alle ballene opp på Luque så han ordnet biffen! Jeg tror veldig mange er redde for å innse at han kanskje ikke er det vi håpet på, herregud hvem det som har klart overgangen fra spania til england bortsett fra Alonso på Liverpool som er rimelig engelsk i spillestilen?

Hva om fyren har gitt opp da?? hva om han ikke orker omstillingen og er lei av all benkslitinga og trøbbelet med å takle engelsk fotball?

På tide å fjerne øyenbindene her, Luque hr gjort en elendig innsats hos oss, om det er hans egen eller laget eller managerens skyld. Selg han nå så vi enda får penger av han!!!
ancs and Scousers, go to H***!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Floppen Luque?
« Svar #117 på: 02. Jan. 2006, 11:28 »
Luque ligger på aller øverste hylle når det gjelder spillere. At den mannen kan floppe er vanskelig for meg å fatte. Han har rett og slett fått for lite spilletid til å utmerke seg. Om han bare hadde blitt litt friere på banen, så er jeg sikker på at han ville ha gjort sakene sine bedre. Han kommer etter all sannsynlighet til å spille bedre med tiden.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #118 på: 02. Jan. 2006, 13:15 »
Vi får se om han får sjangsen i dag da:-)
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Floppen Luque?
« Svar #119 på: 02. Jan. 2006, 13:29 »
Jeg kan bekrefte at han får spilletid. Ingen tvil i verden.