20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Viana på TV  (Lest 2536 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Viana på TV
« på: 21. Nov. 2005, 22:34 »
Viana e jo faen meg på Mtv!!! Han e med på en sånn serie som heter goal,han,huth,jermaine defoe,cissè og en del andre spillere
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Viana på TV
« Svar #1 på: 26. Nov. 2005, 22:02 »
Nå starter også Viana for Valencia mot Celta. Kampen går på TV2 Zebra for dem som har kanalen.

Skal speide på han jeg!!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Viana på TV
« Svar #2 på: 26. Nov. 2005, 23:21 »
Stakker Viana :cry:  Hvor skal dette ende da? Blir nok neppe noe deal med Valencia slik som han spiller nå! Mister ballen i farlige posisjon flere ganger og skaper farlige overganger til Celta!!

Hvor mye penger kan vi få for han da mon tro? Kommer jo neppe til å spille seg inn på et Newcastle lag ever!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Viana på TV
« Svar #3 på: 26. Nov. 2005, 23:42 »
Jeg gir blaffen i om vi får penger for ham eller ikke. Han har ingen fremtid i Newcastle United, og skal således ut. No matter what. Jeg skyter klubbens manager om Viana er en del av stallen i august 2006.

I mine øyne er ikke Viana velkommen til Newcastle overhodet. Oppførselen i løpet av utlånsperioden i Sporting har gjort han uspiselig for mitt vedkommende. Dessuten er han ikke god nok til å spille seg inn på Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Viana på TV
« Svar #4 på: 27. Nov. 2005, 00:05 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg gir blaffen i om vi får penger for ham eller ikke. Han har ingen fremtid i Newcastle United, og skal således ut. No matter what. Jeg skyter klubbens manager om Viana er en del av stallen i august 2006.

I mine øyne er ikke Viana velkommen til Newcastle overhodet. Oppførselen i løpet av utlånsperioden i Sporting har gjort han uspiselig for mitt vedkommende. Dessuten er han ikke god nok til å spille seg inn på Newcastle.

Javel. Skulle jo tro at du som er så opptatt av å ha gode backups ville ønske Viana tilbake til Newcastle. Når det gjelder hans ferdigheter som fotballspiller er det ingen tvil om at Viana går f.eks Faye, Clark og Bowyer en høy gang. Når det er sagt så er jeg enig med det i at Viana ikke bør være en del av Newcastles stall neste sommer. Det er bare å håpe at han gjør et bra VM (han har jo spilt de seneste kvalik-kampene for Portugal) og at vi får igjen en del av de £8.5mp som Sir Bobby Robson betalte for han.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Viana på TV
« Svar #5 på: 27. Nov. 2005, 01:00 »
Synst du var litt hard her Joakim! Vi kan jo ikke bare kaste 8,5mill.pund rett i dass heller (selv om vi nesten har gjort det da)

Jeg tror heller ikke at Viana har noen fremtid i Newcastle som fotballspiller hvertfall. Tror neppe Viana er verdt mer enn 2-3mill.pund i dagens marked.

Han må nok inngå i en eller annen byttehandel med en klubb fra Portugal tror jeg! Om det er en fotballspiller eller lege vi får tilbake betyr ikke så mye, bare vi får noe!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Viana på TV
« Svar #6 på: 27. Nov. 2005, 16:36 »

Men Robert er ikkje uspiselig enda.
Kva har Viana gjort som ikkje Robert har gjort ?

Jævla synd med Viana. Hadde så trua på han. Men har ikkje gitt opp enda.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Viana på TV
« Svar #7 på: 27. Nov. 2005, 21:04 »
Jeg synes Viana har gjort det ganske så klart at han ikke ønsker å spille for Newcastle. Og han har spredd dritt om klubben, og presset opp prisen på seg selv. Robert har alltid vært storkjefta, og har alltid sagt det han mener til pressen. Men Robert har aldri sagt at han ikke vil spille for Newcastle. Han har bare vært dum nok til å kritisere sin manager offentlig. Jeg synes Viana er mye mer uspiselig enn Robert, som forøvrig alltid har levert varene på banen. Det har ikke Viana gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Viana på TV
« Svar #8 på: 27. Nov. 2005, 23:44 »
Det der er jo storveis forvrenging av virkeligheta. Viana har aldri spredd dritt om Newcastle. Han har bare vedgått at han ikke passer inn i engelsk fotball og ikke vil spille der. Han har aldri spredd dritt om klubben, ledelsen eller medspillerne slik dritten Robert.
Han har derimot flere ganger takka Sheperd for at han har vært så meget behjelpelig med å prøve å få Viana til en ny arbeidsgiver. De han derimot har angrepet, er hans egentlige klubb Sporting som gikk vekk fra hva de lovet, og ikke tilbydde i nærheten av hva de skulle til oss, og ikke en gang de meget generøse tilbudene Sheperd kom med.
Løgn er det jo også at Robert alltid har levert varene på banen, for de fleste vet jo at det er en uttalelse "wide of the mark".
Så, jeg har ingenting imot personen Hugo Viana og syns det er vannvittig synd at han aldri ble den store spilleren han kunne blitt for oss. Per oppførsel kan man jo anta at Viana er dobbelt så gammel som Robert.
Robert derimot har på en glimrende måte klart å fjernet all respekt jeg hadde for han. Senest i dag skjemte han seg ut i media. For en tufs. Jeg orker ikke prate mer om han, for jeg får bare så vannvittig vondt i meg over at det går an å være så jævla egosentrisk og direkte kort i hodet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Viana på TV
« Svar #9 på: 27. Nov. 2005, 23:47 »
Jeg synes Viana har gjort det ganske så klart at han ikke ønsker å spille for Newcastle. Og han har spredd dritt om klubben, og presset opp prisen på seg selv. Robert har alltid vært storkjefta, og har alltid sagt det han mener til pressen. Men Robert har aldri sagt at han ikke vil spille for Newcastle. Han har bare vært dum nok til å kritisere sin manager offentlig. Jeg synes Viana er mye mer uspiselig enn Robert, som forøvrig alltid har levert varene på banen. Det har ikke Viana gjort.

Vel Robert har eit brennende ønske om å SPILLA MOT Newcastle dao. Noko som han har sagt klart ifra om at om newcastle legg hindringar i vegen for det så kommer han tilbake til Newcastle det siste året av kontrakten og lager kvalme

satt og las i eit gammalt weiseth blad i dag ser du
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]