20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg gir blaffen i om vi får penger for ham eller ikke. Han har ingen fremtid i Newcastle United, og skal således ut. No matter what. Jeg skyter klubbens manager om Viana er en del av stallen i august 2006.I mine øyne er ikke Viana velkommen til Newcastle overhodet. Oppførselen i løpet av utlånsperioden i Sporting har gjort han uspiselig for mitt vedkommende. Dessuten er han ikke god nok til å spille seg inn på Newcastle.
Jeg synes Viana har gjort det ganske så klart at han ikke ønsker å spille for Newcastle. Og han har spredd dritt om klubben, og presset opp prisen på seg selv. Robert har alltid vært storkjefta, og har alltid sagt det han mener til pressen. Men Robert har aldri sagt at han ikke vil spille for Newcastle. Han har bare vært dum nok til å kritisere sin manager offentlig. Jeg synes Viana er mye mer uspiselig enn Robert, som forøvrig alltid har levert varene på banen. Det har ikke Viana gjort.