20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hehehehehehe er artig å se at enkelte klager på alt uansett hva Souness sier. Denne Souness må være en komplett idiot som aldri klarer å si noe korrekt.
Denne Souness må være en komplett idiot som aldri klarer å si noe korrekt.
Sitat fra: "Asbjørn"Denne Souness må være en komplett idiot som aldri klarer å si noe korrekt.Souness ER en komplett idiot. Det vet alle med litt vett i skallen. Hadde han ikke vært komplett idiot, hadde han ikke fått fyken fra alle klubbene han har vært i. Og han hadde heller ikke planta Galatasaray-flagg i midtsirkelen på Fenerbaches hjemmebane, dersom han ikke hadde vært komplett idiot.Souness er en av få som har klart å trene klubber NED. I fotball er det vanligvis om å gjøre å bli bedre. Ikke dårligere.Så svaret er enkelt. Souness er en komplett idiot. Og det er derfor vi alltid klager.
Jeg er kverulant - et ord som forøvrig staves med en r.
Du har tydeligvis ikke fått med deg at han er en helt blant Galatasaray fansen pga at han planta flagget i midtsirkelen. Dette har Emre fortalt selv. Emre som også må være en idiot som ikke har lært Souness å kjenne etter tiden i Galatasaray.
Sitat fra: "Asbjørn"Du har tydeligvis ikke fått med deg at han er en helt blant Galatasaray fansen pga at han planta flagget i midtsirkelen. Dette har Emre fortalt selv. Emre som også må være en idiot som ikke har lært Souness å kjenne etter tiden i Galatasaray.Og han er Liverpool-fansen sin største helt etter at han solgte den eksklusive historien rundt bryllupet sitt til Liverpool-fansen sin favorittavis The Sun. Og, han gjorde det selvsagt i den perioden han var Liverpool-manager.
Ja huff at han kunne finne på noe slikt. Lar noen Newcastle spillere eller ledere intervjue av løgneren Chris Bascombe i Liverpool Echo så kan de dra dit peppern gror for min del.
Sitat fra: "Asbjørn"Ja huff at han kunne finne på noe slikt. Lar noen Newcastle spillere eller ledere intervjue av løgneren Chris Bascombe i Liverpool Echo så kan de dra dit peppern gror for min del.At det var en respektløs og idiotisk handling er det vel ingen tvil om.