20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Taylor ute i 2 måneder  (Lest 4631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« på: 15. Nov. 2005, 12:28 »
At spillere returnerer skadet fra landslagssamlinger er noe som nærmest har blitt en vane denne sesongen. Denne gang er det midtstopper Steven Taylor som må belage seg på et opphold på 8-10 uker etter skulderskaden han pådro seg på landslagstrening forrige uke.

Souness er nok en gang oppgitt, men håper at stortalentet vil være tilbake før det har gått 8 uker.

?Veldig ergelig. Skulderspesialisten sier at Taylor trenger 8-10 uker før han er tilbake på banen. Dette er dårlig nyheter, for det er lengre enn det vi først trodde.?

?Det er mest ergelig for Taylor selv, for han er inne i en flott utvikling og har vært selvskreven i startoppstillingen. Jeg tror han er tilbake før det har gått 8 uker, for han er en unggutt, og de kommer som regel raskere tilbake fra skader.?

?Vi har heldigvis kvalitetsspillere som vil komme inn å gjøre en god jobb.?

?Når spillerene reiser ut på landslagsoppdrag, vil det alltid være en risk for at de kan returnere med skader. Man krysser fingrene og håper at det ikke skjer. Det skjedde denne gang, men det er slikt man må regne med.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #1 på: 15. Nov. 2005, 16:32 »
Finner ikke stort annet å si enn at dette var mildt sagt bedritent nytt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #2 på: 15. Nov. 2005, 21:40 »
Er slikt man må regne med?

Ja, det er alltid en viss risiko, selvsagt. Men den risikoen er ikke større enn om de ikke reiser og trener med landslaget. Det er da like stor risiko for å bli skadet på Newcastle-trening som landslagstrening.
Bramble har ikke mindre sjanse til å bli skadet enn Taylor. Jeg synes Souness tar dette med fryktelig stor ro, mens jeg leser at han er pissnervøs for at Emre skal bli skadet i morgendagens landskamp for Tyrkia. Hvorfor det? Er egentlig Emre så veldig mye mer betydningsfull enn stortalentet og forsvarsbautaen Taylor, som er den som har reddet oss fra mang et pinlig baklengsmål? Ikke i mine øyne. Så hvorfor er han da så rolig? Boumsong har ikke akkurat vært i toppslag i år, og Bramble mangler kamptrening. Jeg er ikke akkurat kjempeglad for at det da er de to som må gjøre jobben i Taylors skadefravær.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #3 på: 15. Nov. 2005, 21:49 »
Hehehehehehe er artig å se at enkelte klager på alt uansett hva Souness sier.

Denne Souness må være en komplett idiot som aldri klarer å si noe korrekt. Eller er det bare enkelte som er født kverulanter?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #4 på: 15. Nov. 2005, 21:50 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hehehehehehe er artig å se at enkelte klager på alt uansett hva Souness sier.

Denne Souness må være en komplett idiot som aldri klarer å si noe korrekt.

AMEN!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #5 på: 15. Nov. 2005, 22:05 »

Souness ER en komplett idiot. Det vet alle med litt vett i skallen. Hadde han ikke vært komplett idiot, hadde han ikke fått fyken fra alle klubbene han har vært i. Og han hadde heller ikke planta Galatasaray-flagg i midtsirkelen på Fenerbaches hjemmebane, dersom han ikke hadde vært komplett idiot.

Souness er en av få som har klart å trene klubber NED. I fotball er det vanligvis om å gjøre å bli bedre. Ikke dårligere.

Så svaret er enkelt. Souness er en komplett idiot. Og det er derfor vi alltid klager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #6 på: 15. Nov. 2005, 22:32 »
Forferdelige argumenter.
Enhver mann ser at vi per dags dato vil lide mer med en skade på Emre enn med en skade på Taylor.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #7 på: 15. Nov. 2005, 22:32 »
Jeg er kverulant - et ord som forøvrig staves med en r.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #8 på: 15. Nov. 2005, 22:36 »
Sitat fra: "Joakim"

Souness ER en komplett idiot. Det vet alle med litt vett i skallen. Hadde han ikke vært komplett idiot, hadde han ikke fått fyken fra alle klubbene han har vært i. Og han hadde heller ikke planta Galatasaray-flagg i midtsirkelen på Fenerbaches hjemmebane, dersom han ikke hadde vært komplett idiot.

Souness er en av få som har klart å trene klubber NED. I fotball er det vanligvis om å gjøre å bli bedre. Ikke dårligere.

Så svaret er enkelt. Souness er en komplett idiot. Og det er derfor vi alltid klager.

En av få som har klart å trent klubber ned :-) Den var god.

Du har tydeligvis ikke fått med deg at han er en helt blant Galatasaray fansen pga at han planta flagget i midtsirkelen. Dette har Emre fortalt selv. Emre som også må være en idiot som ikke har lært Souness å kjenne etter tiden i Galatasaray.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #9 på: 15. Nov. 2005, 22:37 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg er kverulant - et ord som forøvrig staves med en r.

Sorry skal endre innlegget. Norsk kunnskapene mine er ikke allverden.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #10 på: 15. Nov. 2005, 22:49 »
Du har tydeligvis ikke fått med deg at han er en helt blant Galatasaray fansen pga at han planta flagget i midtsirkelen. Dette har Emre fortalt selv. Emre som også må være en idiot som ikke har lært Souness å kjenne etter tiden i Galatasaray.

Og han er Liverpool-fansen sin største helt etter at han solgte den eksklusive historien rundt bryllupet sitt til Liverpool-fansen sin favorittavis The Sun. Og, han gjorde det selvsagt i den perioden han var Liverpool-manager.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #11 på: 15. Nov. 2005, 22:54 »
Sitat fra: "Rolfern"

Og han er Liverpool-fansen sin største helt etter at han solgte den eksklusive historien rundt bryllupet sitt til Liverpool-fansen sin favorittavis The Sun. Og, han gjorde det selvsagt i den perioden han var Liverpool-manager.

Ja huff at han kunne finne på noe slikt. Lar noen Newcastle spillere eller ledere intervjue av løgneren Chris Bascombe i Liverpool Echo så kan de dra dit peppern gror for min del.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #12 på: 15. Nov. 2005, 22:58 »
Ja huff at han kunne finne på noe slikt. Lar noen Newcastle spillere eller ledere intervjue av løgneren Chris Bascombe i Liverpool Echo så kan de dra dit peppern gror for min del.

At det var en respektløs og idiotisk handling er det vel ingen tvil om.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #13 på: 15. Nov. 2005, 23:00 »
Sitat fra: "Rolfern"

At det var en respektløs og idiotisk handling er det vel ingen tvil om.

Kan du forklare hvorfor? At det var sannheter i historien The Sun skrev er det liten tvil om.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor ute i 2 måneder
« Svar #14 på: 15. Nov. 2005, 23:01 »
Sitat fra: "Joakim"

Komplett idiot er han ikke

Ka faen er det for noko pølsevev og usannheitar.

Han er genial på overgangsmarkedet. Nevn den Newcastle manageren som har vert bedre enn Souness der i moderne tid. keegan ? Javel han fikk da samme summene som Mourinho i Chelsea i si tid.

Han kvitter seg med spillere som lager negativ holdning

Bellamy og Robert. DEILIGT dei er vekke.

Han har styrka lagmoralen.

Kan og leggja til at spillerne ser ut til å like Souness
l
Han opptrer proffesjonelt i media. Gjør han ikkje ?

Men han er idiot som taktikker og formasjoner og spillesystem taktikk og sånn det er ikkje souness sida. Der kan ein sei han er komplett idiot.

Men mannen har enda ikkje fått spilt med sitt beste mannskap. Skadesituasjonen har letta litt i da sista. Dyer og Emre tebake i ein periode her og vips så har me vunnet kamper. tilfeldig. Eg tvile. Emre har gitt oss poenga.

Geordiene liker han.

Benson: Lei hetsen av Souness no. ( er litt trøtt og lei i dag )
Tenk positivt. 8)

Tar me chelsea er Souness konge  8)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]