20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Vi er jo ganske avhengige å gjøre havne blandt de seks beste denne sesongen etter underskuddet vi hadde.
Sitat fra: "thepaul"Vi er jo ganske avhengige å gjøre havne blandt de seks beste denne sesongen etter underskuddet vi hadde.Vi har vel strengt tatt ikke hatt noe underskudd..
Du kan legge til at "vi ikke gikk i direkte underskudd"?? Ja, da gikk vi jo ikke i underskudd da:P Bra presisering!
Ja, men vi gikk jo ikke 9mill i minus! Vi hadde mindre inntjening enn året før, men gikk fremdeles i pluss. Da er det ikke vits i å svartmale situasjonen...Høres flott ut med en fremtid der folk skriver presist og nøyaktig, slik at andre ikke feiltolker.Hilsen "mister Pirk";)
Blir _vel_?? Presenter fakta eller hold deg unna. Hvis du vet at det avskrives over kontraktens løp så skriv det rett ut, ikke kom med antydninger!Nei, jeg har ikke lyst at klubben skal være nødt til å selge for å overleve. Det jeg vet er at de presenterte et resultat der de var flere millioner pund i pluss. Det er det jeg vet, og det jeg forholder meg til! Jeg har også tiltro til lederne i Newcastle, og deres evner til ikke å handle over styr. Det har tydeligvis bankene og, som låner ut disse pengene, det må være et fornuftig grunnlag bak dette. Når det er sagt ser jeg som alle andre at vi nok nærmer oss et punkt der vi må kvalifisere oss for Europa for å tjene inn igjen nok penger etter kjøp av Luque/Owen m.flere.
Når det er sagt ser jeg som alle andre at vi nok nærmer oss et punkt der vi må kvalifisere oss for Europa for å tjene inn igjen nok penger etter kjøp av Luque/Owen m.flere.