20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dyer har et poeng  (Lest 5723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« på: 11. Nov. 2005, 16:34 »
Dyer mener det er latterlig å si at Newcastle har hatt en dårlig start på sesongen, når de samme personene sier at Spurs har hatt en fantastisk åpning på årets PL. Når det er kun 2 poeng som skiller lagene.

Les det første intervjuet med Dyer etter WBA kampen.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~740191,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #1 på: 11. Nov. 2005, 16:38 »
Jeg likte først og fremst med det intervjuet at Dyer ser ut til å være i god form psykisk :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #2 på: 11. Nov. 2005, 16:46 »
Han har for såvidt et poeng. Men Tottenham har aldri vært noe annet enn et middelmodig premier league lag og de har hatt en god start på sesongen. Synes kanskje det er å ta vel hardt i å si "sesongstart" etter 12 spilte premier league kamper. Vi er i november allerede.

Newcastle har et større press på seg siden de skal være et av topplagene i premier league. Og vi lå lenge nest sist og det er uakseptabelt. Spesielt med tanke på hvor mye penger som har gått til spillerkjøp. Men heldigvis kommer det seg nå. Men skjønner jo at Dyer sier det han sier. Virker som alle gutta våre strutter av selvtillitt for tiden og det er gledelig!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Dyer har et poeng
« Svar #3 på: 11. Nov. 2005, 17:27 »
Dyer er en liten luring  :P

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #4 på: 11. Nov. 2005, 18:22 »
Sitat fra: "thepaul"
Han har for såvidt et poeng. Men Tottenham har aldri vært noe annet enn et middelmodig premier league lag og de har hatt en god start på sesongen. Synes kanskje det er å ta vel hardt i å si "sesongstart" etter 12 spilte premier league kamper. Vi er i november allerede.

Newcastle har et større press på seg siden de skal være et av topplagene i premier league. Og vi lå lenge nest sist og det er uakseptabelt. Spesielt med tanke på hvor mye penger som har gått til spillerkjøp. Men heldigvis kommer det seg nå. Men skjønner jo at Dyer sier det han sier. Virker som alle gutta våre strutter av selvtillitt for tiden og det er gledelig!

Tottenham har brukt veldig mye penger de 3 siste årene, og det er ingen hemmelighet at de skulle slåss for 4. plassen denne sesongen. Utgiftene for Defoe, Dawson, Keane, Jenas, Lee, Carrick, Davids (lønn), Robinson, Lennon, Routledge, Davenport, Brown, Davis, Mendes, Huddelstone, Rasiak, Pamarot og Reid har ikke akkurat vært små.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #5 på: 11. Nov. 2005, 18:31 »
Greit nok. Det forrige innlegget mitt var kanskje litt misvisende. Men når tottenham ligger helt i toppen, kan man ikke si annet enn at de har startet sesongen bra vel? Det er riktig at totteham har et bra lag i år. Utvilsomt det beste på mange år. Men er det sånn at siden de har så bra lag, kan man ikke si at de har startet bra?

Newcastle har alltid hatt et stort press på seg og etter fjorårets katastrofe sesong har presset bare økt. Når vi da ligger i bunnen etter 5 kamper, noe jeg mener kan kalles en dårlig sesongstart og du er sikkert enig med meg, kan jeg ikke annet enn å si meg enig i at Tottenham startet sesongen bra, mens Newcastle sleit.

Nå har vi spilt 12 kamper, vi er altså godt i gang med sesongen og heldigvis her vi kvitt skadeproblemene og har startet klatringen. Men starten på sesongen var alt annet enn bra. Så kan vi spørre oss om dette er på grunn av alle skadene, men det er en helt annen sak.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #6 på: 11. Nov. 2005, 18:38 »
Det blir misvisende å si at vi IKKE har hatt en dårlig sesongstart. Når det har gått 12 kamper av 38, kan vi ikke lenger snakke om en sesongSTART. Starten er over for lenge siden. Ut september vil jeg kalle starten på PL-sesongen. Og for en måned siden var det ikke bare to fattige poeng som skilte oss og Spurs. Så der er jeg uenig med Dyer.

Men vi har kommet oss voldsomt den siste måneden, og vunnet fire kamper på rad. I den samme perioden har Tottenham avgitt poeng her og der. Spurs hadde en god start på sesongen, men har dabbet av. Vi har hatt en dårlig/elendig start på sesongen, men slått meget godt fra oss etterhvert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #7 på: 11. Nov. 2005, 18:41 »
Jepp og det er jo typisk for tottenham.. De starter ofte bra, men så går det til helvete for dem. Skulle ikke forundre meg om de ender opp på en middelmodig 7-8 plass som vanlig..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #8 på: 11. Nov. 2005, 19:13 »
Jepp og det er jo typisk for tottenham.. De starter ofte bra, men så går det til helvete for dem. Skulle ikke forundre meg om de ender opp på en middelmodig 7-8 plass som vanlig..

Vi får håpe det :-) Newcastle har for vane å starte dårlig, for å deretter ha en bra midtsesong men så avslutte dårlig. Ofte pga skader. Skulle  ønske vi kunne hentet en vesntreback, en midtbanespiller og en spiss i januar, men det skjer neppe. Tipper at det kommer maks en spiller i januar. Tror ikke vi har så veldig mye penger å bruke. Håper jeg tar feil.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #9 på: 11. Nov. 2005, 19:29 »
Vi er jo ganske avhengige å gjøre havne blandt de seks beste denne sesongen etter underskuddet vi hadde. Tror vi kan havne i trøbbel om vi ikke hevder oss denne sesongen. Enig med deg Asbjørn i at vi bør forsterke, men pri 1 er en målfarlig spiss. Deretter trenger vi en habil venstreback som også kan bidre offensivt. Jeg ser ingen grunn til å forsterke midtbanen. Milner og Butt (hvis han er ønsket da) kommer tilbake etter sesongen og da har vi mer enn dobbel dekning på alle plassene og mer enn det føler jeg ikke vi trenger. I tillegg blomstrer spillere som Brittain og Obrien. Brittain har vært mye på benken denne sesongen og det er nok ikke lenge til han får prøve seg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #10 på: 11. Nov. 2005, 19:32 »
Vi er jo ganske avhengige å gjøre havne blandt de seks beste denne sesongen etter underskuddet vi hadde. Tror vi kan havne i trøbbel om vi ikke hevder oss denne sesongen. Enig med deg Asbjørn i at vi bør forsterke, men pri 1 er en målfarlig spiss. Deretter trenger vi en habil venstreback som også kan bidre offensivt. Jeg ser ingen grunn til å forsterke midtbanen. Milner og Butt (hvis han er ønsket da) kommer tilbake etter sesongen og da har vi mer enn dobbel dekning på alle plassene og mer enn det føler jeg ikke vi trenger. I tillegg blomstrer spillere som Brittain og Obrien. Brittain har vært mye på benken denne sesongen og det er nok ikke lenge til han får prøve seg.

Er litt usikker på O`brien. Han fikk ikke engang plass på Carslile når han var på utlån. Lover ikke bra med tanke på framtiden.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #11 på: 11. Nov. 2005, 19:36 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Er litt usikker på O`brien. Han fikk ikke engang plass på Carslile når han var på utlån. Lover ikke bra med tanke på framtiden.

Ble litt usikker nå, men mente det var fordi han pådro seg en skade i en av de første kampene? Jeg leste en artikkel om han for en stund siden hvor han fikk ganske bra tilbakemeldinger på det han presterte før han ble skadet i Carslile.. Men uansett, pointet mitt er at vi har mer enn nok av midtbanespillere. Synes ikke det bør prioriteres.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #12 på: 11. Nov. 2005, 19:42 »
Håper du har rett angående O`brien. Jeg følte vi hadde en optimal midtbane før JJ ble solgt, så jeg håper vi får inn en erstatter for han. Vår sentrale midtbane er helt rå med Parker og Emre, men føler vi trenger en til som holder samme nivå. Bowyer er ikke så aller værst, men mener at Petrov, Duscher og Diop er alle bedre. Skulle Dyer mot alle odds holde seg skadefri de to neste sesongene, så hadde ingenting vært bedre enn det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #13 på: 11. Nov. 2005, 20:00 »
Jeg mener O'Brien har hatt samme skade som Shearer, så det stemmer nok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer har et poeng
« Svar #14 på: 11. Nov. 2005, 20:03 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg mener O'Brien har hatt samme skade som Shearer, så det stemmer nok.

Jeg vet at han kom tilbake til Newcastle for noen dager siden pga skade, men da må han hatt den i store deler av utlånsperioden for det er ikke mange kamper han har startet. Kommet inn fra benken i noen kamper.