20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Han har for såvidt et poeng. Men Tottenham har aldri vært noe annet enn et middelmodig premier league lag og de har hatt en god start på sesongen. Synes kanskje det er å ta vel hardt i å si "sesongstart" etter 12 spilte premier league kamper. Vi er i november allerede. Newcastle har et større press på seg siden de skal være et av topplagene i premier league. Og vi lå lenge nest sist og det er uakseptabelt. Spesielt med tanke på hvor mye penger som har gått til spillerkjøp. Men heldigvis kommer det seg nå. Men skjønner jo at Dyer sier det han sier. Virker som alle gutta våre strutter av selvtillitt for tiden og det er gledelig!
Jepp og det er jo typisk for tottenham.. De starter ofte bra, men så går det til helvete for dem. Skulle ikke forundre meg om de ender opp på en middelmodig 7-8 plass som vanlig..
Vi er jo ganske avhengige å gjøre havne blandt de seks beste denne sesongen etter underskuddet vi hadde. Tror vi kan havne i trøbbel om vi ikke hevder oss denne sesongen. Enig med deg Asbjørn i at vi bør forsterke, men pri 1 er en målfarlig spiss. Deretter trenger vi en habil venstreback som også kan bidre offensivt. Jeg ser ingen grunn til å forsterke midtbanen. Milner og Butt (hvis han er ønsket da) kommer tilbake etter sesongen og da har vi mer enn dobbel dekning på alle plassene og mer enn det føler jeg ikke vi trenger. I tillegg blomstrer spillere som Brittain og Obrien. Brittain har vært mye på benken denne sesongen og det er nok ikke lenge til han får prøve seg.
Sitat fra: "thepaul"Vi er jo ganske avhengige å gjøre havne blandt de seks beste denne sesongen etter underskuddet vi hadde. Tror vi kan havne i trøbbel om vi ikke hevder oss denne sesongen. Enig med deg Asbjørn i at vi bør forsterke, men pri 1 er en målfarlig spiss. Deretter trenger vi en habil venstreback som også kan bidre offensivt. Jeg ser ingen grunn til å forsterke midtbanen. Milner og Butt (hvis han er ønsket da) kommer tilbake etter sesongen og da har vi mer enn dobbel dekning på alle plassene og mer enn det føler jeg ikke vi trenger. I tillegg blomstrer spillere som Brittain og Obrien. Brittain har vært mye på benken denne sesongen og det er nok ikke lenge til han får prøve seg.Er litt usikker på O`brien. Han fikk ikke engang plass på Carslile når han var på utlån. Lover ikke bra med tanke på framtiden.
Jeg mener O'Brien har hatt samme skade som Shearer, så det stemmer nok.